Hotel L'Arc en Ciel

Kleine hotelsWeer vandaag20°11°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor L'Arc en Ciel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel L'Arc en Ciel in het Nederlands

Aanrader! Zeer gastvrij en gemoedelijk

Frederique
25-7-2016

Prettig hotel, 3 sterren, erg schoon met nieuwe kamers. Het personeel is erg vriendelijk en klantgericht. Wij zijn hier geweest in juli met een 5 jarige. We kregen een kamer met vide en toen we om een mes en bordje vroegen kregen we er een heel keukenblok bij. Mijn vriend was met de racefiets en mocht deze stallen in de ondergrondse garage in een eigen box. Dit allemaal op eigene initiatief van het hotel en zonder extra kosten. Er is gratis WiFi en een verwarmd buitenzwembad en verwarmde buitendouche. Het zwembad is niet heel bijzonder maar schoon en ruim genoeg en loopt geleidelijk af. Zwemplezier voor alle leeftijden dus. Ontbijt is heel volledig en ze vragen waar je wil eten en dekken daar dan een tafeltje voor je. In ons geval in de tuin half zon/half schaduw. Op loopafstand van het centrum, de haven en het meer waarin je heerlijk kunt zwemmen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Aan te bevelen hotel

P. de Rouw
17-1-2011

Op weg nar Morzine hier een nacht geslapen. Erg vriendelijke gastvrouw. Er naast ligt een ander hotel dat van de ouders is. Hier kon worden gegeten. Dit was een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ook hier was de service goed. De fondue was aan te bevelen, doch de andere gerechten zagen ook erg goed uit. Beide hotels worden gerund door één familie. Ze zijn erg "gastgericht". Buiten is een zwembad. Uiteraard nu niet in gebruik. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum. Kamers waren prima. Niet zo'n heel harde bedden. Kortom: aan te bevelen voor een langere vakantie.

Gereisd met partner in januari 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

• Adres18, Place De Crête 74200(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L'Arc en Ciel in Thonon-les-Bains (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L'Arc en Ciel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.