Camping Le Tréjeux

8.4Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Thônes (Haute Savoie)

8.4Fantastisch

• 8Staat v/h sanitair
  • 8.2Eetgelegenheden

Camping Info

Meer campinginfo

10 reviews over Camping Le Tréjeux

• 2017
    8Hans Klute25-07-2017

Kamperen op een échte Franse camping

Heerlijke camping. Wij zijn er in 1981 ook geweest en eigenlijk was er niets veranderd. Alles is goed onderhouden. Wij stonden op een plaats met veel ruimte en schaduw of zon. Mooie omgeving met mogelijkheden om te wandelen, fietsen en mountainbiken. Wel met klimmen en dalen. Hou er rekening mee dat je niet kan pinnen!

Christine BERNARD GRANGER, Propriétaire , 27-01-2018

Bonjour Hans, Merci pour votre avis sur notre camping. Nous avons été ravis de vous revoir l'été dernier, et de vous avoir redonné entière satisfaction. Nous espérons vous revoir une prochaine fois au TREJEUX. Nous vous souhaitons une très belle année 2018

• Oude reviews

7Free02-06-2015

Zeer rustige camping

Rustig gelegen camping aan bergstroompje en doodlopende weg. Daardoor geen verkeershinder. Deels met hegjes gescheiden plaatsen, en deels open terrein. Grasbodem. Gedateerde sanitaire voorzieningen. Kantine en restaurant alleen in juli an augustus open. Carrefour-supermarkt aan de oostkant van Thones.

• 6Staat v/h sanitair

Christine BERNARD GRANGER, Propriétaire , 27-01-2018

Bonjour, Nous vous remercions de votre avis sur notre camping. Nous sommes heureux de vous avoir fait passer de belles vacances au TREJEUX. Nous espérons vous revoir une prochaine fois ; si possible en juillet ou en aout pour profiter de notre service restauration. Nous vous souhaitons une très bonne année 2018

• 8k0905195418-08-2014

Rustgevende plek als uitvalsbasis

Deze camping ligt zeer rustig vlak naast het dorpje Thones. Het dorp is op ca. 1.5 km met alle voorzieningen van winkels, restaurants, paardrijcentrum, zwembad, etc. Camping ligt aan riviertje wat niet begaanbaar is maar wel een rustgevende kalmte geeft. Zeer schoon sanitair en camping terrein. Tevens behulpzame en vriendelijke beheerders.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Christine BERNARD GRANGER, Propriétaire , 27-01-2018

Bonjour, Merci pour votre avis sur notre camping. Nous sommes heureux de vous avoir fait passer de belles vacances au TREJEUX. Nous espérons vous revoir une prochaine fois. Nous vous souhaitons une très belle année 2018

• 9Lotte 17-06-2011

geweldig

Erg leuke camping met vriendelijk personeel. Ligging is super. Lac 'd Annecy is vlakbij. In Thônes is een grote supermarkt aanwezig. Mooie omgeving en mogelijkheid tot sporten.(deltagliden, paardrijden) Mooie plekken op de camping. Elke ochtend vers brood van de boulangerie, ze komen met een busje de camping op. Het wordt omgeroepen, dus oo nog eens een prima wek service ;) Echt een aanrader!!

Christine BERNARD GRANGER, Propriétaire , 27-01-2018

Bonjour, Nous vous remercions de votre avis sur notre terrain de camping. Nous sommes heureux de vous avoir fait passer de belles vacances au TREJEUX. Nous espérons vous revoir une prochaine fois. Nous vous souhaitons une très belle année 2018

• 8Van Dooren09-08-2010

Voor een **camping, zeker een bezoek waard!

Deze tweesterrencamping is zeker de moeite waard. Niet ver van het centrum van Thones. Met de fiets en kinderen héél goed te doen. In Thônes is een leuk openlucht zwembad. Plaatsen op de camping zijn ruim. Kinderen hebben heel veel plaats om te spelen. Het is er héél rustig. 's Morgens om half 9 komt de bakker langs. Het sanitair is netjes en proper. Wel spijtig dat de meeste wc's op z'n frans zijn. Zeker voor herhaling vatbaar. Prijs was slechts 14 euro voor een nacht met twee kinderen!

• 8Staat v/h sanitair

Christine BERNARD GRANGER, Propriétaire , 27-01-2018

Bonjour Mr VAN DOOREN. Merci pour votre avis sur notre camping. Nous sommes heureux de vous avoir fait passer de belles vacances au TREJEUX . Nous espérons vous revoir une prochaine fois . Nous vous souhaitons une très belle année 2018

Met jonge kinderen

• 8William Devos19-10-2009

Rustige camping, waar we zeker teruggaan

Wij zijn 2 weken op decamping geweest vanaf 24/08/2009. Het was er zeer rustig en de plaatsen vallen zeer goed mee. Voor kinderen is er misschien wel weinig te doen, maar het lokale zwembad ligt vlakbij. Het sanitair is goed onderhouden en wordt zelfs 2*per dag gereinigd. Alleen jammer dat de meeste "franse toiletten" zijn. Maar gezien de rust en de omgeving (ideaal voor prachtige uitstappen) zeker een aanrader. De eigenaars doen veel voor hun gasten, al 30 jaar eigendom van 1 familie, en 2 maal in de week maken ze lokale (Savoiards) gerechten klaar. Dat moet je zeker eens proeven, en de prijs is zeer goedkoop en ook de wijn ! Velen komen daar al jaren terug, en wij gaan dit ook zeker doen !!

• 9Eetgelegenheden

Christine BERNARD GRANGER, Propriétaire , 27-01-2018

Bonjour Mr DEVOS, Nous vous remercions pour votre avis sur notre camping. Nous sommes heureux de vous avoir fait passer de belles vacances au TREJEUX. Nous espérons vous revoir une prochaine fois. Nous vous souhaitons une très belle année 2018.

• 7....................16-08-2007

Goedkope camping midden tussen de gebergte.Echt een Alpen gevoel.Helaas zaten wij er met erg slecht weer(overstromingen in de buurt)waardoor we snel wegwaren.De omgeving is erg mooi, en ook dichtbij het meer van annecy.De camping is erg goedkoop en met mooi weer gaan we zeker wel terug.

• 6Staat v/h sanitair

Christine BERNARD GRANGER, Propriétaire , 27-01-2018

Bonjour, Merci de votre avis sur notre camping. Nous sommes désolés de vous avoir accueilli sous la pluie !!! Toutefois nous espérons vivement vous revoir sous le soleil pour vous faire découvrir la montagne dans de meilleures conditions. Nous vous souhaitons une très belle année 2018

1 tip over Camping Le Tréjeux

• k09051954, 18-08-2014

Thones dorp, mountainbiken, fietsen, wandelen.

0 vragen over Camping Le Tréjeux

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50