Appartement s'Bolet

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering
  • 9Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

2 Reviews over s'Bolet

• 9Eline20-08-2014

Rust, ruimte, natuur

Een heerlijke plek om vakantie te vieren in een landelijke omgeving, Volop mogelijkheden om te wandelen, Met de auto ben je in ongeveer 15 minuten bij het meer van Geneve. Het appartement is van alle gemakken voorzien, en prettig ingericht. Zelf een maaltijd koken is net zo makkelijk als thuis (je hoeft je niet te behelpen met 2 pannetjes zoals we ook wel eens hebben meegemaakt.) Boven zijn er 2 ruime slaapkamers. De dame die de sleutel overhandigde was vriendelijk en behulpzaam. We komen graag nog eens terug en zijn ook benieuwd naar deze plek als er sneeuw ligt.

• 9Eric06-11-2009

Fantastische plek in rustige omgeving

Het appartement is mooi gelegen in het dorp tussen oude boerderijen en vlakbij voorzieningen zoals een bakker en een supermarkt. Wij (mijn zoon van 10 en dochter van 12, mijn vrouw en ikzelf) hebben het appartement twee weken gehuurd in augustus 2009. Het appartement is van Nederlandse eigenaren, zij hebben een sleutelhouder in het dorp. Beiden zijn vriendelijk en behulpzaam. De inrichting is modern en sfeervol. Het appartement is voor een gezin met 2-3 kinderen een aanrader. Ik ga zeker nog eens terug en dan in de winter.

Appartement s'Bolet info

Facilities