Reviews over Thollon-Les-Memises

Rust, ruimte, natuur

Eline
    20-8-2014

Een heerlijke plek om vakantie te vieren in een landelijke omgeving, Volop mogelijkheden om te wandelen, Met de auto ben je in ongeveer 15 minuten bij het meer van Geneve.

Het appartement is van alle gemakken voorzien, en prettig ingericht.

Zelf een maaltijd koken is net zo makkelijk als thuis (je hoeft je niet te behelpen met 2 pannetjes zoals we ook wel eens hebben meegemaakt.)

Boven zijn er 2 ruime slaapkamers. De dame die de sleutel overhandigde was vriendelijk en behulpzaam. We komen graag nog eens terug en zijn ook benieuwd naar deze plek als er sneeuw ligt.

Heerlijke plek met prachtig uitzicht

Liesbeth
    9-7-2014

Wij zaten in de zomer met z'n tweeen in een zespersoonsappartement, wat prima te doen was. Voor zes personen is het wellicht wat krap, maar ook prima te doen. Keuken en badkamer zijn keurig. Het uitzicht vanaf het balkon is prachtig en de schapen naast het huis met de bellen om hun nek maakte het plaatje compleet. We hebben er een heerlijke vakantie gehad.

Fantastische plek in rustige omgeving

Eric
    6-11-2009

Het appartement is mooi gelegen in het dorp tussen oude boerderijen en vlakbij voorzieningen zoals een bakker en een supermarkt.

Wij (mijn zoon van 10 en dochter van 12, mijn vrouw en ikzelf) hebben het appartement twee weken gehuurd in augustus 2009. Het appartement is van Nederlandse eigenaren, zij hebben een sleutelhouder in het dorp. Beiden zijn vriendelijk en behulpzaam. De inrichting is modern en sfeervol. Het appartement is voor een gezin met 2-3 kinderen een aanrader. Ik ga zeker nog eens terug en dan in de winter.