We hebben een aantal aanbieders voor Thoiry voor je op een rij gezet:

Reviews over Thoiry

mooie hotelsuite

j.jonker96,
    12-8-2013

Gelegen op een bedrijventerrein is dit vrij nieuwe hotel. Mooie suites, ruime kamer met eethoek, (slaap) bank, kitchenette (magnetron, afwasmachine, pannen servies etc.), mooie badkamer (met bad, douchen staande in bad) en slaapkamer (net als in de kamer met een ruime kastenwand). Verzorgd en modern. Met balkon of dakterras. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2013

leuk modern hotelletje vlak bij CERN

Xavier,
    14-4-2010

goede uitvalsbasis om Geneve te verkennen. Op 5 min van CERN.

kamers zijn prima in orde alles was nog splinternieuw (de microgolfoven, waterkoker en bestek waren zelf nog niet gebruikt). Het bed in de slaapkamer is prima, de slaapbank is niet voor langer verblijf geschikt wegens te dunne matras. De receptie verving deze zonder problemen door een dikkere matras maar toch is het slaapcomfort voor de 3de en 4de slaper niet voor langer dan 1 nacht geschikt.

Leuk design, ontbijt in het hotel is in orde, fitness was nog gesloten. Rustig gelegen.

Heel vriendelijk onthaal. Best aankomen voor 20u omdat er nadien geen onthaal meer is en je moet telefoneren.

Gereisd met oudere kinderen in april 2010