Appartement Résidence les Terrasses de Termignon

Matig

• Ligging t.o.v. pistes9,1

4 tips over Appartement Résidence les Terrasses de Termignon

P. Jager, 15-2-2017
Ski-verhuur onder het complex lijkt ideaal. Enorme drukte tussen 16:00 en 19:00 uur. (zaterdag 5/2/2017 ervaren) Tevens drukte op vrijdag, rond dezelfde tijd, inleveren van je spullen.
P. Jager, 15-2-2017
Vermijdt de drukke inchecktijd 16:00 / 18:00 uur omdat het dan bere druk is. 1 baliemedewerker voor lange rij wachtenden is echt te weinig. Een uur wachttijd is niet overdreven.
P. Jager, 15-2-2017
Restaurant L'Escale. Goed eten en prima personeel. Als je binnen wilt eten dan tijdig reserveren anders zit je "buiten" in een soort serre waar heaters aan staan.

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence les Terrasses de Termignon voor je op een rij gezet:

helma van wezel, 3-1-2013
Doe de boodschappen bij de intermarche beneden aan als je net van de snelweg komt.