Appartement Résidence les Terrasses de Termignon

Appartement Résidence les Terrasses de Termignon
5,4

Matig

• Ligging t.o.v. pistes9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence les Terrasses de Termignon voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Résidence les Terrasses de Termignon in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes8

Verouderd gebouw met veel achterstallig onderhoud. Kleine kamers volstaan, maar vaatwasser buiten werking, monteur nooit gezien. Zwembad en sauna ver onder de maat, zou in Nederland direct gesloten worden. Sauna ook stuk, receptie beloofde elke dag opnieuw dat er een monteur zou komen... helaas. Hotel zou uit de portefeuille van touroperator moeten. Echt onder de maat. Foto s ook niet up to date. Zwembad echt in verval en dat zie je niet op de foto's terug. ..

• Ligging t.o.v. pistes10

Op de eerste plaats is dit simpele complex direct, dus ideaal, gelegen aan de piste en skilift. Onder het complex de skiverhuur. Erg druk (zaterdag +/- 17:00 uur) wanneer je wilt inchecken voor je kamer. 1 receptiemedewerker en flinke rij wachtenden. Dit geldt eveneens voor je ski's huren c.q. inleveren (wel meer personeel). Ski's kun je in de kelder kwijt in houten boxen. Goedkoop (week 6 2017) een studio geboekt voor 2 vrienden. Zeer klein, met of zonder balkon. Dit moet je aangeven wanneer je boekt! Alleen een bedbank. Zeker niet comfortabel en geschikt voor 2 personen zonder relatie ;-) Luchtbed meegenomen en na wat geschuif met eenvoudig meubilair extra slaapplek gecreëerd. Vaatwasser en koelkast (met vriesvakje) en inductiekookplaat. Apart toilet, aparte badkamer met bad/douche. Het water was super heet en bleef ook zo. Slechte klimaatbeheersing m.a.w. geen afzuiging van "nare" luchtjes (toilet!). Elektrische verwarming. Vaatwasser weigerde dienst, dit op de 2e dag gemeld. Monteur zou komen echter die is nooit komen opdagen. Diverse malen geklaagd bij de receptie. Dit complex gekozen vanwege direct aan de piste, zwembad en sauna. Zwembad (onderhoud) echt onder de maat. Zie foto's. Sauna was stuk, zou maandag 6/2/2017 gemaakt worden echter werkte de hele week niet. Ben benieuwd of deze überhaupt wel gemaakt gaat worden dit seizoen.

Het restaurant L'escale onder het complex is echt een aanrader. Goed eten en vriendelijk personeel. Wel op tijd reserveren! Het skigebied Val Cenis is super (wat wil je na 1/2 meter verse sneeuw ;-) Via Termignon pak je een lange, blauwe piste naar Lanslebourg en daar de liften weer pakken en skiën maar. Helaas hebben de Fransen nog steeds het après-skiën niet uitgevonden dus meer geschikt voor families. Al met al heerlijk genoten van de verse sneeuw, de geweldige omgeving en de rust.

Fijn skigebied

george van lochem
28-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Leuk skigebied waarbij het appartement goed ligt t.o.v. de pistes en skiverhuur, in directe nabijheid enkele goede restaurants, verouderde accommodatie, schoonmaak is niet inbegrepen bijzonder onvriendelijke receptie medewerker.

• Ligging t.o.v. pistes10

Unterkunft ist Durchschnitt und wie in Frankreich gewohnt ist die Unterkunft für 6 Personen höchstens für 4 geeignet. Fernseher kostet extra Zuschlag (nur französischsprachige Programme) und Wifi ist nur im Eingangsbereich zu empfangen.

Unterkunft ist sauber und Personal ist freundlich.

Pistennähe ist top und für Anfänger bestens geeignet. Auch in der Hauptsaison keine grösseren Wartezeiten an den Liften. Grösseres Skigebiet in Valcenis entweder per gratis Skibus oder mit Skilift ab Mittelstation von Termignon aus zu erreichen.

Kleine nette Ortschaft ohne hässliche Plattenbauten wo man alle nötigen Einkaufe tätigen kann. Skiverleih und Restaurant in Schrittnähe

Sneeuwfun

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence les Terrasses de Termignon in Termignon-La-Vanoise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence les Terrasses de Termignon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence les Terrasses de Termignon scoort een 5.44 uit 10 op basis van 4 reviews.