Appartement Residhotel Lyon Lamartine

Appartement
Appartement Residhotel Lyon Lamartine
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Residhotel Lyon Lamartine voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Residhotel Lyon Lamartine in het Nederlands

Met oudere kinderen

Goed doorreis hotel

Richard
9-1-2012

We hebben hier overnacht op weg naar de Franse alpen.

Het hotel ligt dicht bij de rondweg van Lyon dus je hoeft niet ver om te rijden.

De kamer is eenvoudig en smaakloos ingericht; echter het is enorm ruim en schoon. Het hotel heeft verder een ondergrondse parkeergarage.

Voor € 8,50 kan je goed ontbijten in het hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residhotel Lyon Lamartine in Tassin la Demi Lune, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residhotel Lyon Lamartine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.