Hotel Holiday Inn Lyon-Vaise

5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Lyon-Vaise voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Holiday Inn Lyon-Vaise in het Nederlands

Familie

Erg achteruit gegaan, geen aanrader

Roos
29-7-2016

Paar jaar terug hier overnacht: was fijn en kamer was top met heerlijke bedden, perfect.Dit jaar gingen we met een blij gevoel terug, we wisten wat we konden verwachten.wat een tegenvaller.

Kamer was klein,heet en benauwd ondanks airco.We hebben geen oog dicht gedaan en waren klam van het zweet.in de badkamer lagen maar 4 handdoeken en 1 mini flesje shampoo en badschuim voor 4 personen.Omdat het buiten regende en onweerde besloten we om in het hotel te dineren en vamwege kleine kinderen roomservice te bestellen.Ik belde om 18.30 en werd afgepoeierd met de melding dat keuken pas om 19.00 open ging,geen bestelling werd opgenomen,bel maar terug!Op carpaccio na (heerlijk), stelt eten niks voor,flauw en kindermenu (hamburger) was rauw!

Ontbijt was simpel,maar prima.maar op=op, werd niet bijgevuld.Personeel spreekt in eetzaal geen Engels.

Bij het groeten van personeel op de gang,werden we genegeerd,ze draaiden gewoon hun hoofd om.Wij komen hier nooit meer terug!

Goed gelegen etappehotel

Van Driessche
12-9-2013

Dit hotel ligt vlakbij de autoroute - als je erheen gaat, wel de routebeschrijving meenemen want het adres is voor veel gps'en onbekend, hoewel het een erg grote laan is. Mooie kamers, voldoende ruim voor een etappe-overnachting, erg netjes schoongemaakt. Vriendelijk personeel, weliswaar af en toe onderbemand in het restaurant. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Er is zowel een dakgarage als een ondergrondse, afgesloten parking. Wij kozen voor de ondergrondse parking aangezien onze auto volgeladen zat met vakantiespullen. De ondergrondse parking is wel erg moeilijk in en uit te rijden en vereist een ervaren en koelbloedige chauffeur om de smalle helling te trotseren.

aanrader

corina
14-7-2009

Prima hotel voor overnachting op doorreis. Gratis parkeren op het dak (camerabewaking) en lekker zwemmen in het zwembad na aankomst. Heel uitgebreid ontbijt en het hotel is inderdaad makkelijk te bereiken. Avondeten in hotel is duur. Mac Donald zit op 15 min. lopen (voordeur uit, naar rechts alsmaar rechtdoor, na ca 1 km aan linkerkant van de straat).

2007

We hebben hier overnacht op weg naar Zuid-Frankrijk. Het hotel ligt pal naast (onder) de A6, in een voorstad van Lyon. Hotel beschikt over een kleine parkeergarage en je kunt ook op het dak parkeren. Kamers zijn wat verouders, maar wel netjes. Weinig faciliteiten, een hele kleine binnenplats met zwembad. Ideaal met kinderen: McDonalds ligt op loopafstand. Wel een prima ontbijtbuffet!

Het hotel ligt direct aan de A6, vlak voor de tunnel (La Fourviere) in Lyon. Ligt aan een druk verkeersplein (Porte de Valvert). Parkeren kun je in een kleine parkeergarage en op het dak. Het hotel heeft een klein zwembad in een kleine binnentuin. Ideaal als overnachting op weg naar een vakantiebestemming in Zuid-Frankrijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Lyon-Vaise in Tassin la Demi Lune, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Lyon-Vaise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.