Camping Municipal Des Thezieres

3 reviews over Camping Municipal Des Thezieres in het Nederlands

zeer mooie rustige caming

benny en greet
17-7-2011

bij aankomst mochten we plaatsje zelf kiezen. zeer mooie en rustig gelegen camping. eigenaars zeer vriendelijk. toiletten aan de receptie lekker warm, warm water en muziekje is waauw. zeer proper. toen het wa drukker werd werden andere sanitaire installaties ook geopend. ook proper juist beetje ouder. ligging voor uitstappen is zeer gunstig. in midden van alles van chamonix tot annecy tot geneve tot evian .... ik zou zeggen zeker aan te raden als je van rust houdt.

Nu nog mooier

Anneke
21-6-2011

De foto van de camping zoals hij hier staat is out of date, de eigenaars hebben de boel veranderd wat het overzichtelijker maakt, sanitair beetje oud maar keurig schoon! toen wij er waren was men bezig om de toilet ruimtes van de dames te verbouwen, gratis internet op de camping.

Prima camping, gunstige prijs

Bettie
12-8-2010

We konden aanvankelijk maar weinig informatie vinden over deze camping, maar we hebben er 2 heerlijke weken gehad.

Op de camping is geen zwembad, geen speeltuin en geen animatie, dus weinig voor kinderen. Maar dat vonden wij. alle twee vooraan in de 50, zonder kinderen, niet bezwaarlijk. We hadden een fijne plek, (mooie plaatsen met zon, half schaduw of veel schaduw) op deze heerlijk rustige camping. De beheerders van de camping zijn erg leuke mensen en de man sprak ook goed Engels, en zelfs enige zinnen Nederlands.

Ieder morgen was er vers brood, verder geen winkel, maar wel inkoopmogelijkheden (Super U) in het plaatsje waar de camping bij hoorde (Taninges).

We hebben mooie uitstapjes gemaakt in de omgeving (Alpen) en genoten van de prachtige omgeving en de gezellige dorpjes.

En dat alles voor een zeer voordelige prijs. (12,80 per nacht, plaats incl. stroom 2 personen met vouwwagen.

Dus een prima camping in een mooie omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Des Thezieres in Taninges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Des Thezieres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.