Camping Le Lanfonnet

4.2Onvoldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, Talloires (Haute Savoie)

4.2Onvoldoende

• 1.9Eetgelegenheden
  • 5.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

25 reviews over Camping Le Lanfonnet

• 2019
    4Aad29-08-2019

In 32 jaar nog niets veranderd.

In 32 jaar niets aan het sanitair en de camping veranderd. Toiletten en douches vies en niet of nauwelijks schoongemaakt. De camping heeft nodig een grote opknapbeurt nodig. Wel een mooi ligging aan het prachtige meer van Annecy.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    4Corine22-08-2018

Sterk verouderde camping

Heerlijke vakantie gehad, maar dat kwam n iet zozeer door de camping! Bij aankomst vroegen ze om een ID of rijbewijs om te houden, volgens mij mag dat geen eens (er is een kopie gemaakt)! Elektriciteit viel geregeld uit, zeker in het toiletgebouw. Relatief kleine plekken, dure camping. Onderhoud sanitair gebouw echt erg slecht en verouderd. Toiletten krap, wel schoon. Wel gratis douches. Direct aan de camping alleen voor 11.30 uur gratis naar het strandje, wel geweldig water om te zwemmen! Anders klein stukje verderop om gratis te zwemmen. Eigenaresse weinig vriendelijk, kende geen Engels. Administratie niet van deze tijd, contant moeten betalen. 2 nachten veel lawaai gehad door de omgeving (barretjes en luide campinggasten). Trampoline, tafeltennistafel zouden mooie aanvullingen zijn. Deze camping kan zich op vele punten verbeteren! Leuke activiteiten: Annecy, suppen, col naar de parapenters, zwemmen!!!, grot, waterval, rodelbaan.

• 2Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

2Monique25-09-2015

Heel teleurstellend

Wij waren hier in augustus 2015. We hebben 4 campings bezocht, en dit was de enige waar ze een paspoort vroegen, en het ook bij zich hielden. Staat van de douches en wc's was te erg voor woorden, vooral omdat we 3 campings hadden gehad waar het prima in orde was, ook in Frankrijk. De hulp van de receptie was nihil. De beloofde WiFi bij de receptie was er niet. Ik kan zo nog wel even doorgaan. Na 1 nacht, waarbij het verkeer leek door onze tent te denderen, zijn we vertrokken. Receptie erg verbaasd.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 3vliegen17-08-2014

Teleurstellende camping

Wij stonden op een afgelegen deel van de camping met grote plaatsen. Vrij ver van het (in staat van vervalling zijnde) sanitair dat incidenteel schoongemaakt werd. Wat kost het vervangen van een gebarsten wasbak vraag ik me af. De prijs,40 euro per nacht (2volwassenen, 2kinderen), vond ik in geen verhouding staan tot wat geleverd werd. Het winkeltje maakte een trieste indruk. Het grote pluspunt was de ligging aan het meer waar we voor 6 euro extra per dag (!!) van het strandje (steiger+grasveld) gebruik van konden maken. De omgeving is prachtig en een bezoek waard, wellicht op een andere camping voor het zelfde geld mits je vroeg genoeg boekt of niet in Augustus reist. Een tripje van Talloires naar Annecy kost al gauw een uur of meer vanwege de enorme verkeersdrukte. Fietsen aan de oostzijde van het meer is een risicovolle onderneming, een smalle weg en veel auto's die hard rijden. Aan de westzijde is een mooi fietspad van Annecy naar Albertvile.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 6Petra van Dijk30-07-2013

Te duur

Mijn man en ik waren hier twintig jaar geleden samen. Het sanitair maakte toen al een wat sleetse indruk. Twintig jaar later is er niets aan veranderd. De ligging aan het meer is mooi. De dichtsbijzijnde toegang tot het meer is niet gratis, behalve voor 11 uur en na 17.00 uur. Duur is het ook niet, trouwens. Wel mooi en goed verzorgd. ' Wij stonden op het voorste deel van de camping. De plekken zijn klein, het kan voorkomen dat je voor, achter en opzij buren hebt. Wij hadden overigens een lekker plekje tegen een hek. Omgeving is prachtig. Je bent snel in de bergen en springt zo in het meer. Wij vonden E 55,00 per nacht (met z'n vijven) echter veel te duur voor deze twee sterren camping. De kinderen misten een pingpongtafel.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Martina01-08-2010

simpele camping

De camping is een beetje rommelig maar heeft wel iets gezelligs. Je moet er niet te veel van verwachten. Het sanitair is erg verouderd. vooral het gebouwtje dicht bij het meer . Douchen is daar niet erg ontspannen omdat je aan een koortje moet trekken voor het water. Deze moet je de gehele tijd vasthouden anders stopt het met stromen ook kun je de warmte niet kiezen. Het campingwinkeltje had ´s ochtends lekkere verse broodjes. Ook kun je er kaasjes, worstjes, wijn , ijs groente en fruit halen.

Jammer is dat je bij de camping zelf niet het meer in kan. Wel via het strandje achter de camping waar je voor moet betalen. (2.10 pp) dus valt wel mee. Je kunt ook een stukje van de camping af een plekje zoeken langs het meer. Zijn meerdere mogelijkheden om het meer in te gaan. Heerlijk schoon en koel meer! Restaurantjes meer dan genoeg in de omgeving. Kunt ook er mooi wandelen door de bergen. Annecy is ook een erg leuk stadje. Al met al een leuke vakantie gehad.

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Fam van Leeuwen21-08-2009

Relaxte, rustige echte Franse camping

Wij hebben deze camping in het hoogseizoen bezocht met 3 pubers. We hadden een heerlijke ruime plek. Sanitair werd in tegenstelling tot andere beoordelingen zeggen, regelmatig schoon gemaakt. Het is oud, maar ja, schoon is belangrijker! De omgeving is prachtig. Vanaf de camping is een leuke wandeling te maken naar de waterval van Angon. De grasveldjes/strandjes aan het meer zijn klein. Maar daar weegt tegenop dat het meer heerlijk koel en verschrikkelijk helder is. Wij hebben een heerlijke week gehad.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

• 8Jaap en Dideke19-08-2009

Super week gehad!

Erg leuke camping. Prachtig meer met helder water waar je heerlijk in kan zwemmen. Op de camping zijn zowel plaatsen met zon als plaatsen met schaduw onder de fruitbomen. De camping heeft een heel goede prijs kwaliteit verhouding! Wij vonden het lawaai van het restaurant heel erg mee vallen, in tegenstelling tot wat in een eerdere recensie geplaatst is. Sanitair is inderdaad wat ouderwets, maar in de periode dat wij er gezeten hebben werd het wel regelmatig schoongemaakt. Leuke omgeving. Kortom: wij hebben een leuke tijd gehad op deze camping en wij raden andere mensen zeker aan om deze camping te bezoeken. wij zullen hier wellicht ook nog eens terug komen!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7Peter Engels22-12-2008

Weinig waarde voor je geld, omgeving is geweldig

Rommelig ingedeelde camping omdat de naastgelegen camping happen uit deze camping haalt. 2 gemeentestranden op loop afstand waarvan er 1 met uitstekende voorzieningen. Helaas is het Italiaanse restaurant naast de camping gestopt want die was sublime! Zeker in het naastgelegen dorp uitstekende eetgelegenheden van redelijk tot zeer duur en exclusief. Campingwinkel zeer beperkt assortiment. Sanitair ouderwets. Echt een camping voor Fransen en dat is waar je het voor doet.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 6S11-08-2008

best de moeite waard

redelijke camping, rustig, sanitair is oud. 1 x per 24 uur wordt er schoongemaakt dus hoe drukker hoe viezer... Wordt slecht engels gesproken, wel mooie ligging aan het meer, daardoor ook de hogere prijs! Wij hebben er een week met plezier gezeten!

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair