Camping Le Lanfonnet

FrankrijkRhône - AlpsTalloires (Haute Savoie)
5.3MatigScore uit 25 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.3MatigScore uit 25 reviews
  • 5.6Eetgelegenheden
  • 4.7Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

25 Reviews over Le Lanfonnet

• 4Aad29-08-2019

In 32 jaar nog niets veranderd.

In 32 jaar niets aan het sanitair en de camping veranderd. Toiletten en douches vies en niet of nauwelijks schoongemaakt. De camping heeft nodig een grote opknapbeurt nodig. Wel een mooi ligging aan het prachtige meer van Annecy.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 4Corine22-08-2018

Sterk verouderde camping

Heerlijke vakantie gehad, maar dat kwam n iet zozeer door de camping! Bij aankomst vroegen ze om een ID of rijbewijs om te houden, volgens mij mag dat geen eens (er is een kopie gemaakt)! Elektriciteit viel geregeld uit, zeker in het toiletgebouw. Relatief kleine plekken, dure camping. Onderhoud sanitair gebouw echt erg slecht en verouderd. Toiletten krap, wel schoon. Wel gratis douches. Direct aan de camping alleen voor 11.30 uur gratis naar het strandje, wel geweldig water om te zwemmen! Anders klein stukje verderop om gratis te zwemmen. Eigenaresse weinig vriendelijk, kende geen Engels. Administratie niet van deze tijd, contant moeten betalen. 2 nachten veel lawaai gehad door de omgeving (barretjes en luide campinggasten). Trampoline, tafeltennistafel zouden mooie aanvullingen zijn. Deze camping kan zich op vele punten verbeteren! Leuke activiteiten: Annecy, suppen, col naar de parapenters, zwemmen!!!, grot, waterval, rodelbaan.

• 2Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 10Bourgeois vandersypt25-09-2016

Tres contente du camping

Nous avons passé une semaine au camping et avons beaucoup apprécié . L acceuil vraiment sympathique et trés accueillant, le bungalow trés propre et confortable . L environnement parfait .Le camping est bien situe avec le lac juste a côté. Nous y retournerons. Trés satisfait

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8henri16-08-2016

camping très agréable, sanitaires propres

Camping 2 étoiles mais très correct, accueil agréable, sanitaires propres un coin sanitaire privé pour les bébés, bar restaurant quel régal pour les pizzas et les lasagnes, épicerie très bien on n'y trouve beaucoup de produits, personnes très souriantes et dévouées. Les avis d'autres clients ne sont pas justifiées, restez donc chez vous au lieu de critiquer ; ne priver pas d'autres touristes d'apprécier ce lieu magnifique avec lac et montagnes. A bon entendeur....

• 8Staat v/h sanitair
  • 8guillemot26-05-2016

location saison été 2016

je loue actuellement une caravane au sein du camping, un peu en retrait, avec eau chaude (vraiment chaude, agréable tôt le matin), une petite gazinière, les sanitaires sont pas loin et pratique, j'ai un point d'eau pour remplir ma réserve d'eau, un grand lit, cela fait la deuxième année que je la loue donc ravie. Le camping proche de la plage et des restaurants animés, l'équipe sympa, rien à dire. Bonnes vacances à tous.

• 8Staat v/h sanitair
  • 1Laurine09-10-2015

ATTENTION ARNAQUE!

Bonjour à tous ! après plusieurs semaines passées dans ce ce camping, voici notre conclusion: l'état des mobilhomes est déplorable.

On nous avais promis des toilettes, nous avons fini au sanitaire pendant tout le séjour!

Au moins, nous avions une douche. Sauf que problème de chaudière qui explose (eh oui, fuite de gaz d'où le gros boom dans le mobilhome) du coup plus d'eau chaude pour un week end (équipe d'entretien pas dispo le samedi ni le dimanche...)

De plus, pas de chauffage pour tout le mois de septembre. On m'avais garanti qu'il n'y en avait dans aucun mobilhome, et c'est seulement à la sortie du camping qu'on m’annonçe qu'il y en avait...

Donc mauvaise foi et intolérance totale de la gérante qui ferait mieux de prendre sa retraite. A part ça le personnel est sympa !

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 2Monique25-09-2015

Heel teleurstellend

Wij waren hier in augustus 2015. We hebben 4 campings bezocht, en dit was de enige waar ze een paspoort vroegen, en het ook bij zich hielden. Staat van de douches en wc's was te erg voor woorden, vooral omdat we 3 campings hadden gehad waar het prima in orde was, ook in Frankrijk. De hulp van de receptie was nihil. De beloofde WiFi bij de receptie was er niet. Ik kan zo nog wel even doorgaan. Na 1 nacht, waarbij het verkeer leek door onze tent te denderen, zijn we vertrokken. Receptie erg verbaasd.

• 7Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 1Laure14-07-2015

Scandaleux

Qualité de l'accueil tres moyenne, mobilhomes datant des annees 1970 innacceptables pour un tel prix, au meme prix que d'autres mobilhomes bcp plus acceptables et 2x plus grands, meme si eau de la douche brulante ou tres froide, vaisselle sale (et en fait lensemble est globalement bien sale), vieux préservatifs retrouvés sur la hote de cuisine datant de lepoque des mobilhomes, odzur d'égouts sur la terrasse, proximité route tres passante et tres bruyante, plage du camping payante.. Rapport qualité prix zero ! Quel non respect des vacanciers étrangers ou locaux, quelle image de la Savoie donne ce camping.. Quelle tristesse et quelle honte de sentir que les hotes tentent de nous escroquer..

For my english friends, you'd better choose another site to spend your holidays in Savoie... The price is car too high for the quality ... Beach is not free, homes are really dirty..a real lack of respect.. It's a shame, so sad to see that people here do not you..

• 2Staat v/h sanitair
  • 3vliegen17-08-2014

Teleurstellende camping

Wij stonden op een afgelegen deel van de camping met grote plaatsen. Vrij ver van het (in staat van vervalling zijnde) sanitair dat incidenteel schoongemaakt werd. Wat kost het vervangen van een gebarsten wasbak vraag ik me af. De prijs,40 euro per nacht (2volwassenen, 2kinderen), vond ik in geen verhouding staan tot wat geleverd werd. Het winkeltje maakte een trieste indruk. Het grote pluspunt was de ligging aan het meer waar we voor 6 euro extra per dag (!!) van het strandje (steiger+grasveld) gebruik van konden maken. De omgeving is prachtig en een bezoek waard, wellicht op een andere camping voor het zelfde geld mits je vroeg genoeg boekt of niet in Augustus reist. Een tripje van Talloires naar Annecy kost al gauw een uur of meer vanwege de enorme verkeersdrukte. Fietsen aan de oostzijde van het meer is een risicovolle onderneming, een smalle weg en veel auto's die hard rijden. Aan de westzijde is een mooi fietspad van Annecy naar Albertvile.

• 2Staat v/h sanitair
  • 7Henri09-09-2013

BONNES VACANCES

Couple avec 3 enfants, agréable séjour au Lanfonnet, les jeux pour enfants sont neufs, plages à proximité payantes mais surveillées par maitres nageurs ce qui est un bien pour nos enfants, sanitaires corrects, restauration bien les pizzas sont excellentes, épicerie personnes très sympas, serviables, croissants, pains au chocollat chauds pour le petit déjeuner, nos enfants étaient ravis. Camping familiale, manque un peu de distractions en soirée. mais bon dans l'ensemble. Très bon emplacement.

• 7Staat v/h sanitair

Camping Le Lanfonnet info