Camping Le Lac

7.4Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Talloires (Haute Savoie)

7.4Goed

• 5.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

8 reviews over Camping Le Lac

• 2018
    9Daan29-04-2018

Echt geweldig

Ik kom elk jaar weer terug hier alleen al om alle gezzeligheid en de warmte die je voelt. Ik zag dat veel mensen klaagde over het douchegebouw vorig jaar is de gerenoveerd. Hij word 3x per dag schoon gemaak je kan meteen in het water plonsen. En op donderdag heb je een Boule wedstrijd met een leuk feestje. De WiFi is niet top maar wel te doen je kan er wel een bijna HD YouTube video kijken. Er zijn veel kinderen van rond de 13 samen maken die altijd veel lol dat is leuk om te zien zeker waardig om een keer langs te komen met wat oudere kinderen. Met jongere kinderen zou ik het u niet aanraden

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2017

• Oude reviews

8nichil20-07-2015

prima camping

Prachtig gelegen. Heerlijk zwemwater. Klantvriendelijke en behulpzame eigenaars.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Frank02-10-2012

Voor liefhebbers leuke camping

Na 23 jaar wilden we nog eens terug naar Le Lac om herinneringen op te halen en te zien wat er allemaal veranderd was. Behalve een paar nieuwe tegeltjes in het super-simpele sanitairgebouw helemaal niets dus!. Eigenlijk betaal je hier nog altijd voor de mooie ligging direct aan het water. Sanitair wordt twee maal daags schoongemaakt, de gratis douches zijn waardeloos. 's-Morgens wordt er bij de receptie vers brood verkocht. Net als heel lang geleden is het toezicht door de eigenaar minimaal, waardoor eigenlijk alles is toegestaan. Toen echter een Roma-familie uit Turijn op de camping een speenvarken slachtte, werd het ons te gortig en zijn we de volgende dag vertrokken.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8theo de boer20-08-2011

Simpele camping met veel nederlanders en campers

Dit is een erg eenvoudige camping. Tijdens het seizoen zijn op deze kleine camping veel Nederlanders en weinig Fransen. Veel kliekjes vorming. En veel doorreizende campers. Veel bezoekers die er al meerdere jaren komen. Op donderdag kun je je lol op want dan wordt er een boule-wedstrijd georganiseerd.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 5sebas198314-08-2010

een trekkers camping

echt een camping voor motorrijders en mensen op doortocht

sanitair matig, niets te eten op camping zelf maar als je 500mtr. loopt ben je bij een cafetaria

je kan vanaf de camping zo het meer in lopen.. de camping zit aan een drukke weg en de eigenaar praat moeilijk engels en zijn hulpje helemaal geen engels, dus als je vroeg uit wil checken moet je op de eigenaar wachten, het hulpje gaat je niet helpen

Alleen gereisd in januari 2010

• 7Cort Beckmann06-06-2010

Prachtige plek aan het meer van Annecy

Zeer gezellige camping waar je je gauw thuis voelt. De simpelheid van de camping voelt weldadig aan!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2009

• 7ww09-08-2009

prima camping voor bepaalde doelgroep

tweede jaar met bezoek vereerd; kinderen moeten zichzelf vermaken; veel nationaliteiten; geen campingwinkel; geen zwembad; geen bar etc. maar wel direct aan het super mooie meer met fantatsctisch zwemwater.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 7Lars20-07-2009

prima plek direct aan het meer

We hebben in juli 2009 (net voor de bouwvak in NL) op deze camping gestaan. Je kunt hier zelfs zonder reservering een prima plek krijgen, maar neem voor de zekerheid wel je eigen schaduw mee! groot voordeel iIs dat de camping direct aan het meer van Annecy ligt. Er is geen strand maar je kunt wel via een (kiezel) bootbaan het water inlopen. Wel handig om badslippers of teva's te dragen! Het toiletgebouw is 'open' dus in het voor- en najaar kan een douche nemen een koud avontuur worden! Het sanitair is vrij nieuw, maar wat erg vreemd is is dat er vanaf 2 meter en hoger niets is afgetimmerd en er op die hoogte ook niet wordt schoongemaakt. Je kijkt dus als je staat te douchen zo tegen de pannen aan en het wemelt er van de spinnewebben, stof, vuil etc. Toiletten en douches zelf zijn wel ok. Er wordt 1x per dag (rond 07:00) schoon gemaakt. Wandeling naar dorp duurt ong 15 min. Directe omgeving niet geschikt voor fietsen (bergachtig). Bij receptie wordt 's ochtends brood verkocht.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Fred 199311-08-2008

Eenvoudige camping maar prima plek

Dit is een zeer eenvoudige camping. Niet duur, maar je krijgt ook niets, behalve een prima plek aan het meer, gezelligheid. Hulpvaardige Fransen, maar je moet het wel zelf zoeken en opzoeken

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2008