Camping Municipal Les Lucs

Prima

Arjan,
2-8-2018

Prima overnachtingscamping

Schoon, netjes, behulpzame beheerder, direct aan de rohne, ook goed beveiligd.

Prima aan te rijden van snelweg

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Ideale doorreiscamping

Els Gerits,
10-7-2018

Sanitair en onderhoud van de camping is tip top in orde, de plaatsen zijn niet zo heel groot maar voldoen. De ligging ideaal, op 200m Lidl supermarkt, kan er broodjes bestellen en vooral heel goedkoop. Aan de receptie Engels. 1 nacht gebleven.

Gereisd met partner in juni 2018

aanrader

C. Bukkens,
18-2-2018

Les Lucs in Tain l’Hermitage

Kleine, goed onderhouden camping met prima sanitair direct aan de Rhone. Slechts een leuke wandelboulevard tussen de camping en de rivier. Grote supermarkt op 200 m. Brood te krijgen op 50 m. van de campingingang bij een tankstation. Redelijke plaatsen. Ga met de “rug” naar de wegkant staan ivm. eventuele wind. De wandelboulevard is ongeveer 1 km lang en leuk om even over te wandelen. Uitstekende doortrekcamping langs de route national die langs de camping loopt. Weinig last van herrie omdat er maar 50 km per uur mag worden gereden. Stadje stelt niet zo veel voor. Er is een wandelbrug over de Rhone. Via deze brug loop je Tournon sur Rhone in. Wel leuk om hier even rond te struinen

Gereisd met partner in juni 2017

Fijne en schone overnachtingscamping

pbuitenhuis
20-8-2016

Fijne overnachtingscamping, dicht bij de A7/N7 en direct aan de Rhône gelegen. Tijdens ons bezoek waren er wegwerkzaamheden en moesten we wat omrijden. Camping is kort geleden onderhanden genomen, verkleind en flink vernieuwd. Goed onderhouden ruime plaatsen. Sanitair netjes en schoon, toiletpapier aanwezig! Nette boulevard langs de camping voor een leuke wandeling langs de Rhône. Schuin tegenover de camping (70 mtr) zit een Lidl voor de boodschappen. Geen zwembad, maar naast de camping is een nieuw gemeentebad gebouwd. Restaurants zijn verderop aan de weg te vinden. Zeer vriendelijke eigenaar die ook Engels spreekt. Gunstige prijsstelling! Zeker aan te bevelen voor doorreis en eventueel kort verblijf.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima voor passanten of kort verblijf

Hengelaar,
11-7-2016

Camping ligt aan de N7, toch redelijk rustig, is goed bewijzerd en kort geleden geheel gerenoveerd. Terrein goed onderhouden, receptie continu open. Sanitair niet hyper maar wel netjes en voldoende. Mooi uitzicht op de Rhône. Winkels in directe omgeving, te voet goed te doen. In de omgeving is verder genoeg te doen. Kortom prima camping. Zeer aan te bevelen zeker voor passanten en kort verblijf. Helaas geen restaurant, wel in de directe omgeving.

Gereisd met partner in april 2016

super gelegen camping

Marij
16-5-2016

Mooie en schone camping, gelegen aan de Rhône met alle faciliteiten op loopafstand

Gereisd met partner in mei 2016

Goede overnachtingscamping

jolanda_24
15-8-2015

Dit is een fijne camping om te overnachten. Het zwembad is er niet meer, er wordt wel een nieuw zwembadcomplex gebouwd naast de camping. Sanitair was netjes en schoon. Nog even wandelen langs de Rhône 's avonds. Schuin ertegenover zit een lidl voor je boodschappen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

leuke tussenstop

Sanjin
5-4-2014

Dit is een ideale camping om uit te slapen als je naar het zuiden trekt. het ligt op nog geen 5 minuuten van de snelweg. het sanitair is modern en heel proper en de uitbaters zijn er vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2012

kort verblijf

vergauwen anita
24-8-2013

zeer goede camping voor kort verblijf, vriendelijke uitbaatster mooie zwembad in campers plaats inbegrepen 18 euro 2 pers.dus heel goedkoop.gelegen aan de rone een kant maar helaas drukke weg aan andere kant.aan rone mooie fiets en wandelpad.sanitair simpel maar proper.plaats zelf te kiezen niet geschikt voor grote caravans.

Gereisd met partner in juli 2013

Wat een leuke ontdekking!!!

Stephan
8-8-2013

Op doortocht naar het zuiden zijn we hier voor het eerst op overnachting geweest. Deze mooi, gezellige camping ligt op amper een drietal kilometer van de snelweg en de ligging is zeer mooie, net langs de Rhône en via dit boulevard een leuke wandeling naar het Stadje. Gratis gebruik mogen maken van een mooi verwarmd zwembad en het sanitair was in onberispelijke staat!! De plaatsen zijn wel niet supergroot maar op doortocht en zelfs voor een paar dagen is dit een leuke ontdekking. We hebben ons nu al voorgenomen om volgend jaar daar terug te gaan overnachten en er zelfs twee tot drie dagen te verblijven en het stadje eens van naderbij te bekijken!!! En dit voor 24 euro per dag met 4!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Lucs in Tain-l'Hermitage (Drome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Lucs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.