Hotel La Bastide Saint Bach

FrankrijkRhône - AlpsSuze la Rousse

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel La Bastide Saint Bach voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 7 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 7 reviews
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over La Bastide Saint Bach

• 10Wim en Hilda Drooger15-07-2012

Een hotel gerunt door een lieve, warme familie

Hotel La Bastide Saint Bach is een prachtige verbouwde boerderij waarin de franse details niet verloren zijn gegaan. Het uitzicht is fantastisch, bij mooi weer zie je de Mont Ventoux liggen. De oprijlaan is aan de drukke weg, maar zodra je deze gehad hebt, is het een en al rust. De familie die het hotel runt, is erg vriendelijk en de kok is voortreffelijk !!!!!! Het was elke dag weer een verrassing wat we kregen. Alles is elke dag vers ingekocht en bereid zonder sauzen e.d. De kamers zagen er picobello uit, Kortom een hotel om zeker nog een keer terug te komen. !!!!!!!! We hebben er 6 dagen heerlijk gefietst en veel van de omgeving gezien

• 10Fam. Willemse12-07-2012

Het was fantastisch we komen hier zeker terug.

We waren hier voor een 8 daagde fietsvakantie. De omgeving is schitterend. Het hotel wordt gerund door een zeer aardige familie met een zeer goede kok als schoonzoon, die z'n vak zeer fijntjes uitoefende. Het is een absolute aanrader.

• 0Paul24-06-2012

Zeker voor herhaling.

Mooie accommodatie gelegen aan de doorgaande weg, maar de kamers hebben hier geen nadelige gevolgen van. Zeer gastvrij personeel. Goede verzorging. Heb gebruik gemaakt van halfpension. De prijs/kwaliteitverhouding is prima. Personeel is zeer behulpzaam.

• 8i_dezwart10-10-2011

ideale uitvalsbasis voor fietstochten

Hotel Bastide st. Bach is een klein hotel in een mooie omgeving met uitzicht op wijngaarden en bergen. Hotel ligt aan een tweebaansweg die maar enkele uren per dag wat drukker is. We houden van stilte maar hadden hier geen last van; 's nachts is het heel stil. Kamer en sanitair zijn prima; goede bedden,elke dag schone handdoeken. De nieuwe eigenaars zijn jonge mensen die erg enthousiast zijn. Zij is een hartelijke gastvrouw, hij kookt en heeft drie jaar gewerkt bij mme Pic, de chefkok uit Valence en dat is te merken; eenvoudige maar verfijnde keuken! Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vanuit het hotel maakten we schitterende fietstochten over kleine rustige weggetjes door de vlakke Rhonevallei en de heuvels, goed te doen. Bollene ligt vlakbij, met station, gemakkelijk! Na het fietsen was het zwembadje erg lekker ! Dat ligt mooi op een binnenplaats met oleanders en palmboompjes rondom. We waren hier elf dagen en hadden een heerlijke, relaxte en afwisselende vakantie.

• 9I. Aalberts02-09-2009

prima hotel!

Dit hotel is gewoon goed! We hadden een fietsvakantie geboekt bij EigenWijze reizen en kwamen hier terecht. We hadden een mooie ruime kamer met keurige badkamer. Zwembad is niet groot maar heerlijk om de middag bij door te brengen op de ligstoelen, de sfeer is relaxed. Avondeten is heerlijk, ontbijt is wat sober. Minpunten: de bedden zijn op-en-top Frans, je rolt meteen naar het midden en daar blijf je de hele nacht. En zoals altijd bij de Fransen, ze spreken hier nauwelijks Engels dus neem je woordenboek mee.

• 8Gerard15-08-2009

Heerlijk onthaasten

Dit kleinschalige hotel, met vreidenlijk personeel, was vertrekpunt voor onze fietsvakantie. Vanaf La Bastide een aantal heerlijke fietstochten gemaakt, waarvan een aantal met toch wel pittige klimmetjes ( en dat bij 35 gr.). De kamer zijn keurig, (zonder airco), het zwembad is lekker voor na het fietsen, en het eten was fantastisch, iedere avond een 4 gangen menu. Minpunt is dat er in de buurt geen gezellig dorpje is waar je wat kunt gaan drinken ( dichtbijzijnde is Suze la Rousse met 1 terras ( 4 plastic stoeljes). Om kort te zijn: voor een fietsvakantie zoals wij hebben gedaan via Eigen-wijze Reizen, een absolute aanrader,wij hebben genoten.

• 9P. de Ruiter07-08-2009

Fantastisch hotel met een prima keuken

Hotel La Bastide Saint Bach ligt 4 km buiten Suze la Rousse en vormt een goede uitvalbasis voor fietstochtjes en andere uitsatpjes. De volledig verbouwde boerderij beschikt over mooie kamers (zonder airco). Het eten is van een prima kwaliteit. De service van de medewerkers laat niets te wensen over. Het zwembad zorgt na een fietstocht of uitstapje voor een heerlijke verkoeling, waarna het goed rusten is op de ligbedden. Het hotel grenst direct aan wijngaarden.

• 9Harry en Adrie07-08-2008

Goed om uitstapjes te maken en te fietsen

Hier geweest om een ontspannen fietsvacantie te houden, de fietstochten vanuit hier waren best te doen soms wel enige klimmetjes (voldoende versnellingen nodig) Hotel is gesitueerd rond een klein zwembad, zeer leuk na terugkomst want iedereen doet zijn verhaal. De kamers zijn verschillend het is een omgebouwde boerderij. Eten was goed en afwisselend, half pension geen keuze.

Hotel La Bastide Saint Bach info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar