Camping Municipal Les Iles-de-Silon

FrankrijkRhône - AlpsSt. Vallier (Drome)
8.5FantastischScore uit 29 reviews

8.5FantastischScore uit 29 reviews
  • 6.6Staat v/h sanitair
  • 7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

29 Reviews over Municipal Les Iles-de-Silon

• 8Fam.Dauwerse09-11-2021

Geweldige camping, mooi gelegen aan de Rhone. In de omgeving veel te doen/ bezoeken. Voor kinderen is er niet veel te doen. Je hond is er welkom. Het is bedoeld als doortrekcamping, maar heb daar 3 weken gestaan. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Sanitair is schoon maar gedateerd. Vriendelijke gastheer. Kom er graag.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9D.wijnnobel07-11-2021

Heerlijk

Voor de zoveelste keer op deze fijne camping geweest we hebben dit keer twee weken gestaan. De camping beheerder gaat lekker met pensioen wij hopen dat hij een waardige opvolger krijgt. Bernard wij gaan jou missen,jou vrolijkheid en hoe jij gasten verwelkomt. Maar komen zeker terug op deze fijne camping met zijne oude maar zeer schone sanitair

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Henk Vannuys28-07-2019

Prima camping tegen een laag tarief

Als tussenstop naar Spanje of voor een paar dagen perfect. De beheerder is vriendelijk, het sanitair is gedateerd maar schoon. We komen hier ieder jaar in mei en september. Winkelcentrum en tanken binnen vijf kilometer. Beveel de camping niet graag aan, er is dan misschien geen plek meer voor ons.

• 9LIONEL ST MITRES07-05-2018

propreté et responsable très sympathique

Bonjour, nous avons fait une halte avec notre camping car; le responsable qui nous a accueilli est très sympatique et nous a dépanner. Pour un prix très concurentiel nous avons pu avoir un bel emplacement dans un petit camping sympa et des sanitaires au top, je le conseille. Merci encore à notre hôte; certains camping devraient prendre exemple sur vous

• 9J. Harwig01-10-2017

We komen hier zeker terug!

Goede municipal camping voor een zeer gunstige prijs met een super vriendelijke beheerder Direct gelegen aan de Rhône en aan het fietspad langs de Rhône en op ca. 100 meter van de N7. Sanitair is wat gedateerd maar zeer schoon met goede regelbare en warme douches en gloeiend heet water voor de afwas. Aldi op een paar minuten afstand. Mooie fietsmogelijkheden in de omgeving. We komen hier zeker terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Mirna22-09-2017

Mooie doorreiscamping

Hele fijne doorreiscamping. De eigenaar is heel vriendelijk en behulpzaam, de plekken zijn redelijk groot, sanitair is prima en er is genoeg beschutting. Ligging is prachtig.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Gunnink21-08-2017

Ideale doorreis camping

Mooie ruime kampeerplaatsen. Eigenaar ontvangt je vriendelijk. Let wel er zijn geen restaurant in de buurt. Wij kwamen terecht bij de lokale pizza afhaal. Goed sanitair geen gedoe met munten.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Fam_Ros21-08-2017

Prima doorreiscamping

Prima doorreiscamping. Niet te ver van de route de soleil. Schoon sanitair en redelijk ruime plekken.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9D.Wijnnobel19-02-2017

Echt fantastisch

Alles op deze camping is heerlijk.Je kan heerlijk vlak fietsen,heerlijk eten zwemmen in het gemeente zwembad goed boodschappen doen. En de camping zelf is goed mooie plekken een heel vriendelijke beheerder oud maar zeer schone toiletten echt een pluim waard👍🏻👍🏻👍🏻

• 10JYD02-04-2016

Jee recommande

Camping tres bien entretenu par le gardien y compris les sanitaires et de plus ce gardien est tres aimable (certains campings prives peuvent prendre modele)Nous y venons a l'improviste depuis 4ans en avril juin et septembre avec toujours le meme plaisir Felicitations a ce gardien et a la ville de St Vallier

Camping Municipal Les Iles-de-Silon info

• NaturistencampingNiet beschikbaar