Camping Municipal Les Iles-de-Silon

Camping Municipal Les Iles-de-Silon
8,4

26 reviews over Camping Municipal Les Iles-de-Silon in het Nederlands

propreté et responsable très sympathique

LIONEL ST MITRES
7-5-2018

Bonjour, nous avons fait une halte avec notre camping car; le responsable qui nous a accueilli est très sympatique et nous a dépanner. Pour un prix très concurentiel nous avons pu avoir un bel emplacement dans un petit camping sympa et des sanitaires au top, je le conseille. Merci encore à notre hôte; certains camping devraient prendre exemple sur vous

We komen hier zeker terug!

J. Harwig
1-10-2017

Goede municipal camping voor een zeer gunstige prijs met een super vriendelijke beheerder

Direct gelegen aan de Rhône en aan het fietspad langs de Rhône en op ca. 100 meter van de N7.

Sanitair is wat gedateerd maar zeer schoon met goede regelbare en warme douches en gloeiend heet water voor de afwas. Aldi op een paar minuten afstand.

Mooie fietsmogelijkheden in de omgeving. We komen hier zeker terug.

Mooie doorreiscamping

Mirna
22-9-2017

Hele fijne doorreiscamping. De eigenaar is heel vriendelijk en behulpzaam, de plekken zijn redelijk groot, sanitair is prima en er is genoeg beschutting. Ligging is prachtig.

Ideale doorreis camping

Gunnink
21-8-2017

Mooie ruime kampeerplaatsen. Eigenaar ontvangt je vriendelijk. Let wel er zijn geen restaurant in de buurt. Wij kwamen terecht bij de lokale pizza afhaal. Goed sanitair geen gedoe met munten.

Prima doorreiscamping

Fam_Ros
21-8-2017

Prima doorreiscamping. Niet te ver van de route de soleil. Schoon sanitair en redelijk ruime plekken.

Echt fantastisch

D.Wijnnobel
19-2-2017

Alles op deze camping is heerlijk.Je kan heerlijk vlak fietsen,heerlijk eten zwemmen in het gemeente zwembad goed boodschappen doen.

En de camping zelf is goed mooie plekken een heel vriendelijke beheerder oud maar zeer schone toiletten echt een pluim waard👍🏻👍🏻👍🏻

Jee recommande

JYD
        2-4-2016

Camping tres bien entretenu par le gardien y compris les sanitaires et de plus ce gardien est tres aimable (certains campings prives peuvent prendre modele)Nous y venons a l'improviste depuis 4ans en avril juin et septembre avec toujours le meme plaisir Felicitations a ce gardien et a la ville de St Vallier

Een leuke camping voor een paar dagen

Yvonne
        30-8-2015

De camping is goed aan te rijden en er ligt een mooi vrij liggend fietspad tussen de Rhone en de camping.Links naarTournon en rechts richting Lyon. Net hoever dat je wilt gaan. Wandelend naar St. Valiers een paar minuten. De camping is eenvoudig maar schoon. Bakker komt op de camping en supermarkt zijn in de buurt

Camping reposant

Sophie
        24-7-2015

Si vous cherchez un camping pour une halte tranquille ou pour passer des journées au calme, le camping de Saint Vallier est fait pour vous.

Petit camping au bord du Rhône vous pourrez profiter de la voie verte qui passe devant. Emplacements délimités et pour la grande majorité ombragés il est tenu par une personne charmante qui fera son possible pour ne pas laisser un campeur sur le carreau même à 21h !

Le ménage est fait dans les règles de l'art et pas seulement comme dans beaucoup de camping au simple jet d'eau, non non on y passe l'aspirateur pour limiter la poussière dans les sanitaires et ils sont nettoyés à l'éponge et la javel !

Bien sûr si vous avez des ados, ce camping ne vous conviendra que le temps d'une escale pour la nuit ou une visite puisqu'il n'y a pas d'animation ou de piscine.

Un centre aquatique se trouve toutefois à 500 mètres, un partenariat entre ces 2 établissements municipaux serait le bienvenu (centre aquatique bleu rive)

Fijne stadscamping

D.Wijnnobel
        20-6-2015

heerlijke stadscamping zijn hier al verschillend jaren achter elkaar geweest.Sanitaire is id verouderd maar word heel goed schoon gemaakt.En de beheerder is zo vriendelijk.Wij blijven hier komen,voor die prijs👍🏻Het is echt een hele goede overnachtings camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Iles-de-Silon in St. Vallier (Drome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Iles-de-Silon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal Les Iles-de-Silon scoort een 8.4 uit 10 op basis van 26 reviews.