Camping Municipal Les Iles-de-Silon

Camping Municipal Les Iles-de-Silon
8,4

21 reviews over Camping Municipal Les Iles-de-Silon in het Nederlands

We komen hier zeker terug!

J. Harwig,
1-10-2017

Goede municipal camping voor een zeer gunstige prijs met een super vriendelijke beheerder

Direct gelegen aan de Rhône en aan het fietspad langs de Rhône en op ca. 100 meter van de N7.

Sanitair is wat gedateerd maar zeer schoon met goede regelbare en warme douches en gloeiend heet water voor de afwas. Aldi op een paar minuten afstand.

Mooie fietsmogelijkheden in de omgeving. We komen hier zeker terug.

Mooie doorreiscamping

Mirna,
22-9-2017

Hele fijne doorreiscamping. De eigenaar is heel vriendelijk en behulpzaam, de plekken zijn redelijk groot, sanitair is prima en er is genoeg beschutting. Ligging is prachtig.

Ideale doorreis camping

Gunnink,
21-8-2017

Mooie ruime kampeerplaatsen. Eigenaar ontvangt je vriendelijk. Let wel er zijn geen restaurant in de buurt. Wij kwamen terecht bij de lokale pizza afhaal. Goed sanitair geen gedoe met munten.

Prima doorreiscamping

Fam_Ros,
21-8-2017

Prima doorreiscamping. Niet te ver van de route de soleil. Schoon sanitair en redelijk ruime plekken.

Echt fantastisch

D.Wijnnobel,
19-2-2017

Alles op deze camping is heerlijk.Je kan heerlijk vlak fietsen,heerlijk eten zwemmen in het gemeente zwembad goed boodschappen doen.

En de camping zelf is goed mooie plekken een heel vriendelijke beheerder oud maar zeer schone toiletten echt een pluim waard👍🏻👍🏻👍🏻

Een leuke camping voor een paar dagen

Yvonne
      30-8-2015

De camping is goed aan te rijden en er ligt een mooi vrij liggend fietspad tussen de Rhone en de camping.Links naarTournon en rechts richting Lyon. Net hoever dat je wilt gaan. Wandelend naar St. Valiers een paar minuten. De camping is eenvoudig maar schoon. Bakker komt op de camping en supermarkt zijn in de buurt

Fijne stadscamping

D.Wijnnobel
      20-6-2015

heerlijke stadscamping zijn hier al verschillend jaren achter elkaar geweest.Sanitaire is id verouderd maar word heel goed schoon gemaakt.En de beheerder is zo vriendelijk.Wij blijven hier komen,voor die prijs👍🏻Het is echt een hele goede overnachtings camping

Alle verandering is nog geen verbetering.

pj_veldman
      14-7-2014

Zijn hier enkele jaren geleden al eens geweest voor een tussenovernachting. Zag er toen wat gewoontjes maar wel leuk uit. Nu helemaal veranderd. Grasmat is helemaal vernieuwd en hier en daar nog niet helemaal klaar. Alle bestaande groen is vervangen door jong groen. Hierdoor nog maar weinig privacy op de plaatsen. Zwaar hek om alles heen met een poort en een toegangscode. Was nodig i.v.m. inbraak-ervaringen. Sanitair is (nog) niet meegegaan met de facelift. Wat echt een misser is, is dat je er geen brood kan bestellen. De eerste bakker is zeker ruim een kilometer lopen.

super overnachtings plek

a_heres
      10-9-2013

de camping is netjes. Hele vriendelijk eigenaar. Prachtig gelegen aan de Rhone echt mooi. Vlakbij de snelweg en makkelijk te vinden.

Prima camping!!

Eveline
      21-1-2012

Op elk moment van de dag binnen te rijden!

Om 17u.is beheerder aanwezig.Electra toegankelijk.

Plaatsen zijn redelijk ruim.Santair keurig.

Wij hebben deze camping als rustig ervaren.

Treinen aan de overkant kunnen voor wat lawaai zorgen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Iles-de-Silon in St. Vallier (Drome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Iles-de-Silon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.