Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

76 Reviews over Ser Sirant

• 8Familie Toonen24-05-2022

Leuke camping, vriendelijk ontvangst, ruime plekken met zon/schaduw. Nette sanitaire voorzieningen. Leuke omgeving om te fietsen

• 7Flipje10-08-2021

Mooi gelegen eenvoudige camping voor activiteiten

Prachtige omgeving en heerlijk meer. Voor sportieve fietsers/wielrenners, zwemmers, wandelaars en surfers ideale plek. Plaatsen op de camping zijn vaak smal en langwerpig. Hierdoor sta je relatief dicht op elkaar. Broodservice is goed. Klein terras aan meer, eetkaart is zeer beperkt. Een sanitair gebouw wat bij een volle camping en grote groepen eigenlijk te weinig capaciteit heeft. Urinoirs waren dicht (Covid?) Waardoor iedereen naar normale toilet moest, helaas blijven de brillen niet omhoog staan. Schoonmaak is goed. Dit jaar zeer veel kersen aan bomen waardoor op sommige plaatsen alles (was, tent, auto) onder rode vlekken zit. Een animator die op leuke manier met kinderen om gaat en activiteiten organiseert. Omgeving biedt veel mogelijkheden, wel reistijd tot 1 uur. Supermarkt op ca 10 minuten. In direkte omgeving aantal restaurants. Kom je voor sportieve en actieve vakantie en stel je niet al te hoge eisen dan prima camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Adri Stormbroek10-08-2021

Gezellige camping in mooi omgeving

Weer terug in 2021 na ons bezoek in 2019. Bijna dezelfde medewerkers en dezelfde eigenaren en dat was weer zeer gezellig.Het weer was dit jaar minder, maar daar was ons bezoek niet minder leuk door omdat het gewoon een leuke gezellige maar ook mooie camping is aan een lekker meer. Ook valt er genoeg te doen in de omgeving ( bijvoorbeeld Grenoble of naar Alpe d'Huez of naar Lac du Sautet ).Dit jaar ook mountainbikes mee omdat er goed valt te fietsen ( wel bijna geen meter vlak ) zonder direct een beklimming van de 1e categorie te doen.Kortom een camping of toch nog een keer naar terug te gaan.

• 9Niels26-07-2021

Idyllisch gelegen fantastische camping

Mooie camping gelegen aan een meertje met relatief warm water, wat lekker is voor het zwemmen. Door de wind is dit meer ook geschikt voor windsurfen, wat ook veel mensen naar de camping trekt. Eigenaren en personeel van de camping zijn erg vriendelijk. De sfeer op de camping is gezellig met veel jeugd en leuke animatie voor jong en oud. Kortom, erg gemoedelijk, en veel mensen komen er ook naar terug!

• 6Christine Roelofs25-08-2019

Geen aanrader

Mooie camping met kleine plaatsen aan een meer. Wij hadden voor 5 nachten geboekt maar zijn na 3 nachten weggegaan vanwege geluidsoverlast door een groep kinderen (12-16 jaar) die de hele namiddag en avond, soms tot drie uur ‘s nachts, bij de trampoline op het speelveldje waren. Geen ouders te zien die hun kinderen in de gaten hielden, helaas ook geen personeel. Het kleine strandje voor de receptie lag al vroeg vol met surfplanken en zeilen voor het geval de wind op zou steken, waardoor het moeilijk was je een plekje te vinden om even te gaan zitten.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Maurice24-08-2019

Sfeervolle camping voor een actieve vakantie

Prachtig gelegen aan het meer (Lac de Laffrey). Wij vonden de camping erg sfeervol. De campingeigenaren doen er veel aan om het je naar de zin te maken. Voor de kinderen is het ook fantastisch, want ze kunnen zwemmen in het meer, of nog beter: surfen en zeilen. Onze kinderen hadden surfles van Mariska (Nederlandstalig). Voor kinderen van 12+ is het erg leuk omdat ze ongestoord in de buurt van de camping met een groep kunnen chillen. De camping is ook een ideale uitvalsbasis voor activiteiten in de omgeving, zoals bergwandelen. Ook raften en canyoning kun je in de omgeving doen. Een bezoek aan Grenoble is ook de moeite waard. We hadden zelf dit jaar een houten chalet gehuurd. Dit was in prima staat en ruim genoeg. Om het chalet heen was voldoende ruimte. Dit is de tweede keer dat we deze camping bezochten, wat eigenlijk nooit gebeurt. De kinderen hadden het hier echt zo naar de zin dat ze graag terug wilden.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Niels17-08-2019

Gezellige, leuke camping!

Mooie camping direct gelegen aan 'Le Lac de Laffrey' waar je goed kunt zwemmen en windsurfen. Staat van het sanitair prima en leuke animatie op de camping voor jong en oud met een heel weekschema van georganiseerde activiteiten. Eigenaren zijn erg vriendelijk en toegankelijk, toch wel de aardigste die wij ooit hebben gehad. Er wordt bij de receptie op de camping zowel Nederlands gesproken als Engels. Verder kun je bij het restaurant ook nog lekker eten. Voor jongeren ook nog in de avond mogelijk om in een overdekte ruimte samen te komen. Op vrijdagavond standaard een kampvuur.

Al met al een hele goede, gezellige camping, in tegendeel wat door sommigen hieronder wordt beweerd!

• 9Adri Stormbroek17-08-2019

Fantastische camping.

Fantastische camping met zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Op camping genoeg activiteiten voor de oudere jeugd. Lekker aan een mooi meer ( zwemmen/surfen/zeilen etc ook bij naastgelegen zeilschool ) en ook camping zelf is zeer verzorgd. De omgeving is schitterend en je kan er goed wandelen/fietsen en in de Alpen zijn er nog genoeg andere dingen te doen. Probeer ook de burger in het restaurant van de camping. Volgend jaar weer terug, als de huuraccomodaties niet bezet zijn.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Hulleman15-08-2019

Heerlijke camping waar je tot rust komt !

Wij vinden het een heerlijke camping. Dit jaar voor de vierde keer op rij. Het is een kleine camping aan een bergmeer. De eigenaar is een aardige man die de inzet heeft om het de gasten naar de zin te maken. Zijn vrouw en kinderen helpen ook mee op de camping. Hij spreekt goed steenkool Engels. Net als wij, dus we verstaan elkaar goed. Dit jaar werkte er ook Nederlandse vrouw mee op de camping die goed Frans spreekt; handig. De sfeer is positief op de camping. De animatie is voor de jongere kinderen. Dit wordt door een Nederlandse jongen of meisje gedaan vanuit een organisatie in Nederland. In de directe buurt is voldoende te doen/zien.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 2Matthijs02-08-2019

Er zijn betere campings in de omgeving

Aardig maar niet bijzonder. De plekken zijn klein, voor elektra heb je een kabel nodig van 20mtr, water punten zijn er nauwelijks. Sanitair is matig schoon en er is geen wc papier. Animatie jongen belooft kinderen een bal in ruil voor snoep en beledigt kinderen. "Wat Ben jij flauw als je niet mee doet" kreeg mijn dochter te horen. Dienstverlening van receptie/eigenaar is niet correct. Wij zouden 3 weken staan, na 1 week besloten wij naar vrienden op een andere camping te verhuizen, maar we hadden 3 wkn vooruit betaald. Eerst bood eigenaar aan om €350, terug te betalen, daar ben ik niet mee akkoord gegaan, dus kwamen we uit op €495,- retour. Fijn dacht ik, acceptabel aanbod. Uiteindelijk duurt het ruim 2 weken, na 10tal telefoontjes en smoesjes van eigenaar, om het geld terug te krijgen en dan krijgen we niet eens alles terug maar houdt hij nog €50,- achter. Op e-mails wordt niet gereageerd en er wordt geen uitleg versterkt.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

De directie, eigenaar, 07-08-2019

In principe reageren wij niet op commentaren op welke beoordelings-site dan ook, maar in dit geval maken we een uitzondering. We zijn blij met het feit dat de camping als "aardig"bestempeld wordt. We willen de aandacht vestigen op het feit dat wij wettelijk absoluut niet verplicht zijn om geld terug te geven als een gast besluit eerder weg te gaan (dit staat in de algemene voorwaarden (te vinden op de website van de camping). Dit voorval vond plaats midden in het hoogseizoen en de campingeigenaar was uiteraard niet in de gelegenheid om direct te reageren (in principe is daar pas tijd voor aan het einde van het seizoen). We hopen dat de familie een fijn vervolg gehad heeft op hun vakantie bij ons.

Camping Ser Sirant info

Camping-informatie