Camping Ser Sirant ***

Camping Ser Sirant
7,8

Weer vandaag5°-5°

63 reviews over Camping Ser Sirant in het Nederlands

Mooie plek met veel mogelijkheden

Houtstra, 28-8-2017

Wij hebben hier met 4 jongvolwassenen 2 weken gestaan. Vooraf een bang voor het vele lawaai dat we zouden hebben omdat we aan het begin van de camping stonden. Uiteindelijk hier helemaal geen last van gehad omdat het een fijne, kleine camping is. Er is voor jong en oud voldoende te doen. Van wandelen/fietsen in de omgeving tot animatie op de camping voor de kleintjes.

Het ontvangst is erg vriendelijk en helpt je graag de regio verkennen.

Het sanitair was over het algemeen schoon, maar tegen bepaalde drukte/mensen was het gewoon niet schoon te maken.

De plekken zijn ruim en een aantal (o.a. C01 en C02) bieden een mooi uitzicht over het meer.

Beslist voor herhaling vatbaar

Moriaantje, 30-6-2017

De camping ligt geweldig aan het Lac de Laffrey, langs de Route Napoleon. De camping is gelukkig niet te groot, het sanitair is netjes en modern. Bij de receptie is ook een bar en terras. Vriendelijke bemensing van de receptie. Mooie omgeving, veel te zien. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Minder gericht op pubers dan verwacht

Sabine, 6-8-2016

Na het lezen van recensies hadden we deze camping gekozen. M.n. omdat de animatie gericht was op pubers, zoals elke avond kampvuur. Dacht leuk voor puberzoon om makkelijk in contact te komen met leeftijdsgenoten. Helaas was het kampvuur maar 1x p.w. en het ging toen wij er waren niet door ivm regen. We waren er maar 1wk dus geen kampvuur meegemaakt. Ook was er geen initiatief vanuit de animatie om de wat minder sociale pubers ergens bij te betrekken, eea was voornamelijk op eigen initiatief. Jammer.

Surfschool naast de camping is top! Ik raad aan om te vragen naar Silvain, hij geeft enorm goed les! Via camping konden wij 3dgn les boeken bij hun NL'se instructrice, maar dat was erg druk, chaos, weinig sturing. Door Silvain toch de beginselen van het surfen onder de knie kunnen krijgen.

Restaurant op de camping is vermoedelijk niet met dezelfde kok als waar in eerdere recensies over is gesproken. Summiere kaart met simpele gerechten (bijv spaghetti met olie, peper en spek). .

Mooie camping - fantastisch gelegen aan het meer

G. Goud, 25-7-2016

Deze camping is een echte aanrader. Mooie ruime plaatsen. Direct aan het meer waar je kunt zwemmen, kanoën, zeilen, surfen etc. Naast de camping is een zeilschool waar je voor een leuke prijs zeil en surflessen kan volgen. De eigenaar zijn super vriendelijk en dien er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Sanitair is schoon en de douches zijn altijd warm. Mooie uitvalsbasis voor bergwandelingen en mountainbiketochten.

Superstek!

Jacco Den Toonder, 17-1-2016

Camping vinden wij een aanrader. Zeker voor watersporters. Fijne surfstek, geen toewijd maar wel elke dag een lekkere bries uit het dal.

De kinderen hebben zich top vermaakt. Elke avond kampvuurtje. Super.

Wij vinden vooral de plekken c01 tot C10 erg mooi. Beschutting maar wel zicht door de bomen op het meer.

Het water in het meer was heerlijk warm en schoon.

Het sanitair vonden wij prima.

De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk. Er worden leuke dingen georganiseerd. Niet te veel animatie maar net genoeg om leuk te zijn.

We gaan nooit 2 keer naar dezelfde plek maar nu een uitzondering. We hebben alweer geboekt voor volgend jaar.

Matig, maar ok

Linda Neefjes, 7-9-2015

In de maand juli zijn wij met onze zoon van drie een week op de camping geweest. We hadden onze eigen tent mee.

De plekken zijn van redelijke grote, nadeel vonden wij dat de auto erbij moet staan, dus veel auto's staan half op het pad, erg ongezellig.

Ook was er een klein speeltuintje voor,onze zoon, verder weinig vermaak.

De camping wordt bevolkt door veel surfers, jong en oud, die heerlijk kunnen surfen op het meer.

De animatie was zeer matig, niet gericht op de jongere kinderen, het team ging helemaal op in se grote groep pubers op de camping en was niet erg geïnteresseerd in de jongere kids.

Het sanitair is inderdaad veroudert, smerig, klein en te weinig voor de grootte van de camping.

Op,het terras was de bediening afwezig, zelf halen bij de bar schoot meer op.

Wel leuk dat er avonden met muziek werden georganiseerd en dat het meer en de omgeving erg mooi en leuk waren!

Leuke, sportieve camping

Peter Buitenhuis, 4-9-2015

Camping is grotendeels gericht op watersport, wandelen en fietsen. Behalve Grenoble en wat kleinere dorpjes, is er verder niet veel cultureels binnen een uur rijden. De camping ligt op 900 m. hoogte (op een hoogvlakte) en daardoor is het bij warm weer net wat koeler en aangenamer dan in het dal.

Camping met mogelijkheden

Lukas, 31-8-2015

Mooi gelegen camping aan het water op 900m hoogte. Mooie grote kampeerplaatsen. Vriendelijke eigenaar en personeel. Het een camping waar je goed kan surfen (voor beginners) en fietsen. Er worden surfplanken en fietsen verhuurd, maar deze zijn van slechte kwaliteit, zo slecht dat het animatieteam (die met de verhuur is opgezadeld) vaak 'nee' moest verkopen. Er zijn diverse mountainbikeroutes van alle categorieën. Prachtig!

Het sanitair is niet gescheiden voor mannen en vrouwen. Toiletten grenzen aan de ruimte waar de afwas gedaan kan worden (open verbinding) waardoor de geur van afwasmiddel soms werd verdreven door een andere, minder aangename geur.

Er is veel jeugd. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt.

Deze camping heeft veel potentie en ik raad de eigenaar dan ook aan om te investeren in sanitair, verhuur van fietsen en surfplanken en in het terras. Dan kan het echt een topcamping worden! In principe gaan we nooit 2x naar dezelfde camping maar we twijfelen. Een aanrader!

Net niet...

Teleurstelling, 9-8-2015

Het deel waar je kunt zwemmen bij de camping is erg ondiep en waar het dieper is loop je het risico om door een surfplank overvaren te worden. Er is alleen een volleybalveldje met een scheve ondergrond, maar voetballen of basketballen is niet mogelijk; geen multi-sport veldje dus en breekpunt voor mijn zoon van 12 jaar. De recreatieruimte voor jongeren in het toiletgebouw is er niet meer; dit heeft denk ik een andere bestemming gekregen. Het lukte me niet om een surfplank op de camping te huren. Tenslotte vond ik de douches een ramp: om de 5 seconden moet je een knop indrukken om water te krijgen.

Het positieve nieuws was dat we niet perse drie weken hoefden te blijven. We zijn snel in de buurt gaan kijken naar een alternatief.

Riccardo, eigenaar, 11-8-2015

Beste gast,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben een multi-sport terrein van 1,5 hectaren met een volleyball net (de ligging kunt u zien op onze website), genoeg ruimte om te voetballen, met 2 pingpong tafels, een klein jeux de boulles veltje en 2 keer in de week kunt u daar ook boogschieten.

In 2016 zullen we weer een activiteiten zaal hebben voor kinderen en tieners (de oude zaal is inderdaad verbouwd om meer comfort te bieden voor wc's en douches).

Helaas hebben we maar 6 windsurfplaken te huur maar de zeilschool die ze ook verhuurd is 50 meter verderop.

De douches zijn nadat we een melding kregen van een camping gast meteen gemaakt.

Het belangrijkste voor ons is dat u een fijne vakantie heeft gehad in onze regio.

Aan een fris bergmeer

markjanmulder, 6-8-2015

Deze camping moet het vooral hebben van de fantastische plek. De eigenaren zijn vriendelijk, evenals de Nederlandse assistent.

Het Nederlandse animatieteam(pje) deed het heel goed.

De toiletten en de afwasplaats zijn niet geheel van elkaar gescheiden, waardoor het kan stinken tijdens de afwas.

Veel Nederlanders. Auto's mogen mee op de camping, dus veel blik in het zicht.

Riccardo, eigenaar, 11-8-2015

Beste gast,

Bedankt voor jullie positieve reactie. We vinden het een genoegen dat jullie het naar je zin hebben gehad bij ons. Jorien, Thijs (Team4Animation) en Lisa (receptionniste), vinden het ook leuk om jullie reactie te lezen.

In 2016 wordt het douche/wc gebouw verbeterd voor meer comfort.

Nog bedankt voor jullie bezoek

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ser Sirant in St. Theoffrey , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ser Sirant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ser Sirant scoort een 7.83 uit 10 op basis van 65 reviews.