Camping Les Mouettes

Meer camping info

12 reviews over Camping Les Mouettes

• 2018
    10Jan Boos11-08-2018

Een geweldige ervaring die je moet beleven top!!

Geweldige camping heerlijk rustig om half elf is het stil en gaat de poort op slot. De camping ligt aan een prachtig helder zwemmeer waar niet gesurft of met moterboten gevaren mag worden, de plaatsen zijn groot en de meeste hebben uitzicht op het meer er zijn schaduw en zonnige plaatsen ,er is een brood service, dus zes dagen vers brood op de camping. Het sanitair is heel erg schoon en vrij nieuw. Het echtpaar dat de camping beheert is ontzettend vriendelijk en zeer behulpzaam. PS de camping ligt in een prachtig wandel gebied de Alpen , het park de Ecrin en het Chartreuse gebergte.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8fke04-09-2015

Prachtige ligging

Mooie, niet te grote camping. Prachtig gelegen aan het meer, waar je lekker kunt zwemmen en vissen.

Ruime plaatsen, vriendelijke eigenaren. Schoon sanitair, maar niet heel veel. Water was soms lauw, en de druk liet weleens te wensen over. Maar evengoed: een Top camping!

Enige opmerking is het warme water: Soms lauw water, en vaak weinig druk, maar evengoed

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Stefan Brouwer23-07-2013

Geweldige ligging, heerlijke camping

IN juli/augustus 2012 hebben we hier 2 weken doorgebracht. Vooral de ligging en de gemoedelijke sfeer spraken ons erg aan. Met een dochter van 6 maanden was het belangrijk dat het sanitair schoon en goed onderhouden was. Dit is absoluut het geval.

Naast de bakker die 's ochtends verse broodjes op de camping bezorgt is er helaas niets te eten te krijgen. Maar ach, even een ritje naar een van de leuke dorpjes en ook dit probleem was snel overkomen.

Al met al verdient deze camping een warme aanbeveling.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9F.Trines14-07-2012

perfect idillisch vakantie verblijf

prachtige mensen mijnheer en mevrouw Arthaux wij zijn hier al jaren stamgasten van voor onze kinderen en tot vorig jaar elk jaar een aantal dagen tot onze hele vakantie op deze kamping verbleven zijn nu ook weer zeer benieuwd naar onze vrienden die we hier hebben leren kennen in de jaren in de omgeving is van natuur tot servival alles te beleven op minder dan een uur afstand echt schitterend, ga eens richting gap jumpen of richting parc national aan andere kant van berg je bevindt je in een andere wereld het is voor ons altijd net als thuis komen. perfect

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8F Schuring02-08-2011

Erg mooie (kleine) camping met geweldige ligging

Nadat wij aangekomen waren op deze vooraf uitgezochte camping bleek het de komende 2 weken niet zo heel erg lekker weer te worden waarna we besloten verder naar het zuiden te trekken. De reserveringskosten van € 15,- konden we zelfs terugkrijgen wanneer we meteen door waren gereden maar we besloten er maar een nachtje te blijven staan om de dag erna door te reizen.

Een enorm aardige campingeigenaresse welke ons een ANWB campinggids aanreikte om een andere camping te zoeken en bellen zodat we door konden reizen. Wanneer het lekkerder weer zou zijn geweest hadden we zeer zeker een heerlijke vakantie op deze camping beleeft. Het sanitair was mooi en schoon en het uitzicht heerlijk (bergen + meer).

Kortom, aanrader voor wanneer je verkoeling zoekt van de echte warmte (door de ligging op ruim 900 meter)

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Paul24-09-2010

nette verzorgde camping in mooie omgeving

nette verzorgde camping in mooie omgeving. perfecte camping vooral voor kinderen tot 12 jaar, ondanks dat er weinig wordt georganiseerd. Het weer in juli was goed, maar we hadden iets stabieler verwacht. enkele dagen koeler en 2 dagen wat regen, maar als je dan er op uit ging had je daar geen last van. Op een half uurtje rijden scheen de zon. De tentplekken onder op het terrein hebben een zee van ruimte. wil je uitzicht op het meer dan sta je op de terrassen iets krapper. De eigenaars zijn behulpzaam. kabelhaspel lenen voor stroom: geen enkel probleem; onze koelkast ging dag 1 kapot. mevrouw heeft ons geholpen aan adres van een campingzaak en gebeld of er 1 op voorraad was. Er zijn opvallend veel mensen die hier vaker waren geweest, de relatief lage prijs zal daar ook me te maken hebben. enige minpuntje: geen drankje of ijsje te krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9J.Meeuwissen06-03-2007

Een heel knusse, prachtig gelegen (aan meer!)rustige kleine camping. Héél weinig te doen, maar dat vonden wij juist heerlijk. Er stond en pingpongtafel, er was een spelletjes-ruimte maar ook het prachtige heldere meer met eigen (keien) strandje waarop geen motorboten werd toegelaten. ong 8 km van een grote supermarché. Liters zweet als je van Grenoble komt: 6 km steile klim (verboden voor vrachtwagens!) Advies: neem de route voor vrachtverkeer!. Voor de eigenaren is de camping hun hobby, en dat stralen ze dan ook uit! Mooie ruime plaatsen.

Gereisd in maart 2007

0 tips over Camping Les Mouettes