Camping Au Pré du Lac

FrankrijkRhône - AlpsSt. Theoffrey

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Au Pré du Lac voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 41 reviews
+24/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 41 reviews
  • 7.3Eetgelegenheden
  • 7.2Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

42 Reviews over Au Pré du Lac

• 7Fam. L12-08-2019

Mooie locatie, prima camping

De camping ligt op een super mooie locatie aan het meer tussen de bergen. Het ligt inderdaad aan de weg, maar daar hebben we geen last van gehad. De plekken zijn erg ruim en op veel plaatsen heb je uitzicht over het meer. Bij aankomst kan je zelf een plekje uitzoeken. Er zijn veel mensen die voor een nacht of paar dagen komen. Maar wij zaten er 1.5 week en met ons waren er nog meer die zo lang bleven dus het zijn niet alleen maar trekkers. Het sanitair wordt goed schoongemaakt. Het sanitair boven op de camping is prima, alleen geen wc papier. Het gebouw beneden is schoon maar de indeling en hoeveelheid wc's is minimaal. Er is wifi, maar dat doet het de ene keer beter dan de andere. Heerlijke broodjes te bestellen (wel pas vanaf 9 uur op te halen, dus vrij laat) leuk restaurant. Vriendelijke personeel, spreekt Engels. We hebben er een hele mooie vakantie gehad. In de omgeving kun je prachtig wandelen! En heerlijk zwemmen in het meer!

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Lba10-08-2019

Meer dan prima

Leuke camping. Route Napoleon hoor je wel maar stoort echt niet. Prachtige ligging aan meer van laffrey. Je kunt er fijn in zwemmen. Plaatsen zijn ruim, grasgrond. Camping wordt veel voor korte stops gebruikt, daarom nooit vol. Sanitair bij receptie is echt aan een update toe maar is functioneel. Geen koelkast verhuur maar wel Vries mogelijkheid voor koelelementen. Omgeving is prachtig voor fietsers en wandelaars.

• 10Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9mennel14-09-2015

reposant. nature et grands espaces

Idéal pour de belles randonnées pédestres. Vtt. Ou les loisirs nautiques. Le repos est assuré au retour dans cette aire naturelle et l on peut se régaler au restaurant. Qualité prix sans égal.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9chassande christine18-08-2015

très agréable

camping très calme dans un cadre magnifique au pied des montagnes et les pieds dans une eau pure,claire non polluée et fraîche comme il faut ,appréciable en temps de canicule accueil chaleureux , confiant ,je vous recommande ce camping très nature pour se reposer .je reviendrai.je n'ai pas testé le restaurant

• 9Staat v/h sanitair
  • 5Keimpe07-08-2015

Veel verkeerslawaai, hurk van een chef

Mooie locatie. Weinig sanitair. Alles matig onderhouden, veel onkruid en brandnetels. Veel keuze uit ook schaduwrijke plekken op de half bezette camping. Wel per ongeluk iets te veel (vooruit) betaald, maar dat zouden we later op de avond l 'met een biertje verrekenen'. 's Avonds op het restaurant-terras bleef de chef ons negeren. Drukte kon niet de reden zijn, het restaurant was leeg het terras niet vol. Misschien door luidkeels geruzie met de keuken wat gestresst? Na lang wachten geïnformeerd waarom er niemand aan onze tafel kwam. Luid en zeer onvriendelijk werd ons -te midden van andere gasten- gemeld dat we niet hadden gereserveerd en er geen eten voor ons was... Op de vraag of we dan wel iets konden drinken werd op boze toon uitgelegd dat we in een restaurant waren en niet in een bar... Achteraf natuurlijk gelachen over deze Louis de Funès achtige vertoning. Over het teveel betaalde bedrag(je) vandaag maar eens overleggen. Geen aanrader voor een lang verblijf.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9wally20-04-2015

Ogólnie bardzo przyjemnie

Byliśmy tam z rodziną przez tydzień przed wysokim sezonem bardzo nam się podobało cisza,piękne widoki,i miła obsługa. Do miasta około 10km krętą drogą (6km z górki) tam śliczny zamek a w nim muzeum rewolucji francuskiej(wstęp free)oraz ogromny park.Wspomnienia bardzo miłe.

• 9Harrie Janssen14-09-2014

Heerlijke Plek, rust en activiteiten.

Deze camping is prachtig gelegen en beidt een fantastisch uitzicht over meer en omgeving. De voorzieningen zijn goed en schoon. En het beheerders echtpaar is bijzonder vriendelijk, voorkomend en service gericht. Wij gaan hier na 3 keer in 2 jaar zeker weer terugkomen! Voor ons een dikke negen!

• 8léchemeau27-08-2014

site agréable

camping nature très calme.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9AUBANELLE CHRISTIAN26-08-2014

Bon séjour

Nous avons passé un bon séjour. Seul les bruits de la route troublaient le sikence. Nous avons apprécié le confort du chalet, son intérieur intimiste. La cuisine était bien équipée. Le rapport qualité / prix nous a semblé correct. De bonnes vacances.

• 5landeau26-08-2014

calme au bord d'un beau lac mais pas d'activités

Camping très calme - Aucune activité ou animation pour les enfants (1 table de tennis de table pour tout le camping) - Belle plage, eau de très bonne qualité mais froide - sanitaires moyens

• 4Staat v/h sanitair

Camping Au Pré du Lac info