Appartement

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Sauna
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Odalys Les Chalets de la Porte des Saisons voor je op een rij gezet:

Sneeuwfun

8 reviews over Appartement Résidence Odalys Les Chalets de la Porte des Saisons in het Nederlands

schandalig!

joost
16-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

onze bevindingen.

Gebreke aan het appartement zijn.

• Zeer smerig en stinkend,

• Stoelen zijn kapot (2 dagen zelfs niet met het gehele gezelschap aan tafel kunnen zitten)

• Bloedvlekken op de muur en balken.

• Gaten in de deuren.

• Vloeren kapot en vol brandvlekken

• Deurklinken stuk.

• Dikke lagen stof op alles.

• Alle bestek borden en glazen te vies om aan te raken.

• Behang van de muur

• Vieze plekken op de muur

• Matrassen te smerig voor woorden, met urine plekken.

• Prullenbakken tot de rand toe vol en stinken.

• Plukken schimmel en schaamhaar in de badkamers.

• Koelkast is aan de bovenkant verbrand. Als je gaat koken ruik je het gesmolten plastic. Koken onmogelijk!!! En gevaarlijk. (brandgevaar en gezondheid). In deze ruimte slapen mensen!!

voor de rest elke avond luidruchtige jongeren tot diep in de nacht.

nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Slecht onderhouden studentenkeet

Anoniem
16-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes5

's Nachts overlast van schreeuwende studenten en gestamp op de trappen. Bij aankomst veel gebreken: douche verstopt, enkele lampen deden het niet, appartement was ontzettend smerig, matrassen zaten vol vlekken en kastdeuren vielen uit elkaar. Geen wifi. Afstand hemelsbreed niet ver naar de piste, maar ze vergeten te zeggen dat het 400m is over een steil pad waardoor je genoodzaakt bent om de bus te nemen. Receptie is beperkt open. Verder zaten wij met 4 in een appt. voor 8, waarbij wij ons niet konden voorstellen hoe er nog 4 mensen bij zouden kunnen. Geen aanrader.

Gereisd anders in maart 2014

Prima vakantie gehad.

Koen
13-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Waren met 9 (jongeren) vrienden in twee appartementen. Als je niet veel verwacht kan het ook niet tegen vallen. En dat deed het ook niet. Prima appartement en slechts 200 á 300 meter vanaf de piste. Apres ski in dit gebied valt heel erg tegen. De pistes zijn erg mooi, kunt mooi naar andere gebieden skiien.

Gereisd met vrienden in december 2013

Niet met kinderen

Camps Werner
3-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zaten in domein met verschillende appartementen . Wij zaten in het verste en hoogst gelegen appartement . Dit is enkel te voet te bereiken.

Het gebouw was slecht onderhouden en zat vol met jonge mensen , die 's nachts feestjes bouwen. Geen aanreder voor gezin met kinderen.

De accomodatie zelf vertoonde verschillende gebreken (de meeste werden in de loop van de week opgelost) en alles was er uitgemeten klein. We hadden zelfs een 2persoonskamer met stapelbed , waar je niet met 2 kon rechtstaan en waar niet eens een raam in zat. Veel te weinig kasten. Het was een app voor 9 personen , waar we met zes verbleven , en waar ik op geen enkel moment kon denken hoe hier nog 3 personen bijkonden. De appartementen beneden waren veel properder en beter. De omgeving en de pistes vond ik wel geslaagd ! Zeker eens terugkeren , maar niet in deze lokatie.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

alles naar wens

anja cerstiaens
2-5-2012

het appartement (8 personen) was ruim genoeg omdat we maar met 5 waren;

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Basic appartement, maar dichtbij pistes

Aniek Schmal
2-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het appartement was erg basic: klein en erg gehorig, dus het idee van 2 kamers hebben was weg... Douche was s middags koud en ook de dekens waren wat koud voor s nachts. Dorp was ok en appartement lag dichtbij de pistes, maar gebied viel wat tegen. Erg gericht op beginners en kinderen, voor gevorderden snel uitgekeken.

Gereisd met vrienden in maart 2012

zeer klein, maar wel gezellig appartement

Inge De Prijck
5-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement in Les Chalat de la porte des saisons in saint sorlin d'arves was wel leuk, tof gelegen en dicht bij de winkel en bakker. Minpuntje, ik vond de accomodatie te klein voor 5 volwassenen en een baby. We moesten over ons bed stappen om aan de kleerkast te kunnen! Het kinderbed stond letterlijk tussen ons bed en de muur geperst. Bij aankomst bleek ook dat zij een kinderbed waren vergeten plaatsen en er waren er ook geen meer ter beschikking, i.p.v. ons te helpen vertelden ze ons zonder schaamte dat we een bedje moesten gaan kopen!!!!! Wij hebben toen de noodnummer die op onze reisdocumenten stond gebeld en die mensen hebben ons wel geholpen. Maar toch vind ik dat dit geen manier is om met klanten om te gaan! Wij hebben wel genoten van de prachtige ongeving en hebben een leuke reis gehad!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

dit nooit meer

Sophie Franken
25-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5

ontzettend klein, een 6 persoons appartement is net groot genoeg om met z'n 2en in te verblijven...

Gereisd met vrienden in februari 2009

Sneeuwfun

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Odalys Les Chalets de la Porte des Saisons in St. Sorlin d'Arves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Odalys Les Chalets de la Porte des Saisons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.