Appartement Résidence Les Fermes de Saint Sorlin

Appartement Résidence Les Fermes de Saint Sorlin
5,2

Matig

• Ligging t.o.v. pistes7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Les Fermes de Saint Sorlin voor je op een rij gezet:

Laatste review

Onvergetelijk

Sop,
7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima appartement voor studenten. Wel jammer dat er weinig privacy was qua slaapplekken en mini pannen voor een 8 persoonsappartement. Top locatie vlakbij de yeti bar en de piste. Smiddags tot de voordeur geboard.

Kenmerken
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan
Peuterbad
Sauna

46 reviews over Appartement Résidence Les Fermes de Saint Sorlin in het Nederlands

Onvergetelijk

Sop,
7-3-2018

Prima

Robert,
27-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement ligt perfect. 3 minuten lopen naar de piste en 1 minuut lopen naar de Yeti. Helaas waren de appartementen niet heel schoon. Als groepje studenten vonden wij dit niet erg en hebben we hier intens genoten.

Prima prijs kwaliteit

Jeanne,
2-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ruimtelijk appartement. Helemaal voor de lage prijs die we hebben betaald. Prima ligging t.o.v. pistes, winkels en restaurant. Heerlijk zwembad met sauna en bubbelbad. Appartement niet echt logisch ingedeeld. Helaas ook niet schoon.

Prachtige locatie

Alien van Dam
12-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Als je van wandelen houdt zit je hier op de perfecte plaats. Helemaal bovenin het dorp gelegen zodat je gelijk de bergen in kunt lopen. Een gastvrij ontvangst, ook voor onze hond. Appartement voldeed prima, niet brandschoon maar ook niet schrikbarend vies. We zaten met z'n vieren in een 7 persoons appartement en hadden daardoor ruimte genoeg. Zou er niet met 7 personen in willen zitten omdat er maar twee echte slaapkamers zijn. Zwembad was prima, lekker bubbelbad en sauna erbij. Gelijk achter de appartementen plan d'aqua, een heerlijke plek om te zonnen en als je wilde in ijskoud water te zwemmen.

Veel wandelpaden, mogelijkheden voor Via Feratta, Canoying, mountainbiken (eventueel met skilift naar boven), paragliding etc.

Het is te doen als je niet veel binnen bent

Annemarie
27-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zaten met 8 personen in een 9-persoonsappartement. We hadden boven twee 2-persoons slaapkamers en een los bed, beneden stond een 2-persoonsbedbank en stapelbed in de nis. Bij aankomst was het appartement niet heel schoon, overal stofraggen en vuil op de grond. Toiletborstels zijn echt te goor om aan te raken en douchen deden we met de badslippers aan. In de badkamer boven sloot het douchegordijn niet goed, waardoor het achter het toilet (zit er naast) helemaal bruinig is.. Ook pasten de kussenslopen niet om de kussens (rechthoek om vierkant), waardoor ik de eerste nachten een erg zere nek had.. Bij de receptie spreken de dames slecht Engels, wat niet zo handig is, aangezien het merendeel van de gasten buitenlands is. Ook is het wifi-bereik erg slecht. Maar we hebben prachtig kunnen skiën! Klein stukje lopen en je staat op de piste. Elke dag heerlijk aan de piste in het dal gegeten, heerlijke lasagne daar! Al met al is het bij Les Fermes te doen als je er alleen maar eet en slaapt.

Een groot corrupt gebeuren

Anoniem
26-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Er wordt ontzettend veel gestolen uit de appartementen door vermoedelijk de staff zelf. De "security" heeft sleutels van elke kamer en maken rondes als de bezoekers weg zijn. Mijn telefoon lag op tafel en is meegenomen. Dit is bij meerdere mensen gebeurd (ook laptops). Halverwege de week heeft de staff die in het appartement tegenover ons zat, vies beddegoed en handdoeken (met walgelijke vlekken) op de gang gegooid. Bij vertrek moesten wij dit opruimen anders zouden we de borg niet terug krijgen. Verder liggen de appartementen wel perfect: je kunt direct vanaf de piste via een paadje terugskiën. De appartementen zagen er zelf prima uit. Het personeel is alleen heel vervelend en bezig met zo veel mogelijk spullen te stelen. Verstop dus al je spullen als je het appartement verlaat.

Niet doen'

Suzanne
30-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Als je graag ligt te trillen in bed vanwege lawaai uit de bar, als je van een opknapappartement houdt en graag schoonmaakt en graag met stagiairs zonder verstand van zaken in overleg is dit de ideale plek voor je'. Wij waren boven de yeti bar geplaatst, alles trilt door de muziek, het is smerig, oud, terwijl we de eerste week van het seizoen waren lampen kapot, geen vervanging voor want ze hadden geen gloeilampen, eerste 2dagen geen warm water en baas zegt alleen maar dat hij het druk heeft en doet niks, noteert niet eens wat er mis is. Uur wachten bij receptie voor ze je helpen omdat er rijen mensen met klachten. Staan en alleen 1 stagiaire die van niets zegt te weten.

Super!

ilya
1-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Onwijs leuke tijd gehad daar. Leuke winkels, leuke barretjes, de Yeti is ook onwijs leuk om naar toe te gaan (aprés-ski). Alles zit op loopt afstand. Het huisje was perfect, groot genoeg, prima keuken en douche, en vanaf het balkon kijk je zo tegen de piste, heerlijk!

Gezellig!

Marc
31-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Om 10:00 kwamen wij met de bus aan in het dorp. Alle reizigers konden hun bagage achterlaten in een groot depot. We kregen te horen pas om 16:00 te kunnen in-checken. Toen wij om 15:30 bij de receptie kwamen stond deze stampvol! Er waren maar twee medewerkers aanwezig! Na nog twee uur te hebben gewacht op de schoonmakers, kregen wij eindelijk de sleutels. We kwamen binnen in een vies appartement. Veel dingen waren kapot of ontbraken (zie foto's). De receptie vatte onze klachten goed op (de meeste werden meteen verholpen, maar we zijn 4x terug gegaan om te vragen of ze onze doucheputjes konden ontstoppen).

Het (10 persoons) appartement was erg ruim en gezellig. De ligging ten opzichte van de piste is geweldig; 1 minuut lopen en 's avonds tot aan het complex terug skiën! Het zwembad is niet verwarmd en is daardoor eigenlijk te koud om te gebruiken.

Ondanks de initiële klachten, hebben wij hier een geweldige vakantie gehad!!

Dit nooit meer

Besemer Ad
16-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Reisorganisatie had ons beloofd dat alle eerdere kritiek niet juist was en alles in orde zou zijn. Bij aankomst bleek appartement slecht onderhouden, onhygiënisch, zeer primitief, achterstallig, kapot meubilair etc. Prijs- kwaliteit volledig uit verhouding. Dit hoort niet in een NL reisgids. Reisorganisatie toonde zich nadien niet ontvankelijk voor klachten

Sneeuwfun

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Les Fermes de Saint Sorlin in St. Sorlin d'Arves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Les Fermes de Saint Sorlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.