Appartement Odalys Residence Les Sybelles

7.1Goed

• 7.3Inrichting
  • 7.2Hoeveelheid ruimte
  • 9.3Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Odalys Residence Les Sybelles voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

62 reviews over Appartement Odalys Residence Les Sybelles

• 6Lerie08-01-2020

Goede ligging maar matig appartement

De ligging van het appartement is top. De groene piste, skiverhuur, supermarkt, skibar en restaurants zijn op loopafstand. Jammer dat het appartement tegen viel. Het appartement was compleet, maar niet goed schoongemaakt en had ook de nodige onderhoud nodig. Het matras was echt vies. De skilocker was te klein voor 3 personen. De lounge was fris, helaas ging de open haard niet aan. Slechte ontvangst. Pas naar een uur had het personeel door dat we in de lounge zaten.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 2019
    9marlies van donge26-01-2019

Geweldig!!

Heerlijke mooie brede piste's, goed onderhouden voor iedereen genoeg keuze zowel beginners als gevorderden. Héél vriendelijk personeel bij de liften. Wij zijn in januari 2019 hier geweest en het is zeker voor een herhaling vatbaar.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Leon scholten18-01-2019

Zoals je van een Franse skibestemming verwacht.

Een prima verblijf met alle benodigdheden. Wel typisch zoals je van een Frans verblijf verwacht: praktisch maar niet heel hygiënisch als je in alle hoekjes gaat kijken. Maar daar is de prijs dan ook naar. Mooi balkonnetje. Dicht bij de piste. Super. Aanwezigheid van een zwembad, met sauna en jacuzzi is heerlijk. De kwaliteit ervan is gemiddeld maar niet uitmuntend.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 2018
    9Tanja30-01-2018

Super vakantie op hoge hoogte.

Vriendelijk personeel, netjes schoon, veel entertainment in en rondom de omgeving van chalets.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

5WIchert Dijkstra29-12-2013

Onvolledige inrichting

Accommodatie heeft goede ligging. 6-persoons appartement is ruim en netjes maar heeft een zeer karige inrichting. Slechte zitbank, geen zitstoelen, matige vaatwasser, onvolledige keukeninventaris. Service is slecht. Twee keer gemeld dat verwarming in woon- en slaapkamer niet functioneerde, maar niemand is langsgekomen om te repareren. Accommodatie heeft beter onderhoud en inrichting nodig.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 7Van Gemert30-04-2012

Heerlijke vakantie zonder veel zorgen!

De accomodatie ziet er fatsoenlijk uit, geen overdreven luxe maar ook zeker niet onverzorgd. Het bevindt zich midden in het dorpje waardoor alles vlot bereikbaar is (winkel, piste, bar, restaurant). Het personeel is vriendelijk en is duidelijk in de verwachtingen waardoor het een aangenaam verblijf was. Bij storingen in het appartement werd er snel een klusjesman gestuurd om problemen snel op te lossen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 4sigrid01-04-2012

veel te klein en onverzorgd

We hebben hier gelogeerd met ons gezin van totaal 5 personen. Het appartement was voor 6 personen. Wij vonden het veel te klein. Alle nederlanders werden op de vierde verdieping geplaatst. Dit gebouw had geen lift en een schuin dak. Het appartement viel dus voor een deel onder de schuine wand. Nergens kastruimte en een mini gangetje waar er voor moonboots geen plek is. De skilocker was te klein voor 5 paar ski's en eventueel schoenen. Dus de skischoenen moesten ook mee naar het appartement. De service vonden we niet geweldig. Lang in de rij staan voor je sleutels en extra moeten betalen voor internet en gebruik van de televisie. Als je dan in het appartement kunt blijkt deze niet echt schoon te zijn. Wij hebben wel vaker goedkoop gehuurd bij andere organisatie. Daar is de kwaliteit gewoon beter. Het gebied vinden wij als ervaren skiers prachtig en veelzijdig. Geen wachtrijen bij de liften in het hoogseizoen. Maar voor het appartement zou ik even verder kijken.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 4bart28-03-2012

Net voldoende om te slapen..

appartement was oud en klein en niet overal even schoon. Overigens wel dicht bij de piste (200m).

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 3Scodie26-03-2012

Twee sterren, naar boven afgerond?

Onlangs hebben we met een grote groep in dit complex gelogeerd. Het complex oogt oud en afgeleefd, dat begint al bij het betreden en wordt alleen maar erger zodra je je appartement binnenstapt. De badkamer moet hoognodig gerenoveerd worden, vloertegels liggen los en het bad durf je alleen met ogen dicht te gebruiken. De keuken hebben we maar niet gebruikt: vies, kapot en oud. De slaapkamers zijn krap, de matrassen redelijk, maar wederom niet schoon.

Het skigebied was voor de tijd van het jaar redelijk. 's Ochtends prima pistes, in de middag brinta. Vanaf het complex ben je in een paar minuten op de piste en kan je snel omhoog naar 2600 meter. Vandaar kan je door. Het gebied zelf is niet al te groot maar je kan redelijk makkelijk elders komen.

Het complex was absoluut geen aanrader. Het skigebied kon er mee door.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 3gerben_7831-12-2011

Eens maar nooit meer.

Dat je van een 2 appartement in frankrijk niet veel hoeft te verwachten is natuurlijk normaal. Maar dit is echt geen aanrader. De appartementen zijn verouderd (badkamer tegels liggen los, plinten staan los, enz enz.. ), Na drie dagen stopte het warme water er mee en heeft tot vertrek niet gewerkt. Bij aankomst bleek onze douch defect dit doorgegeven aan de receptie maar na een week was er nog steeds niets gerepareerd. De dame achter de receptie staat alles uit haar duim te zuigen en beloofd van alles en er gebeurd helemaal niets.

TIP: geef iets meer geld uit want het ski gebied is echt wel een aanrader je kan er hele dagen weg blijven ook voor de beginnende wintersporter is het heel goed te doen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2011

1 tip over Appartement Odalys Residence Les Sybelles

• Van Gemert, 30-04-2012 Rapporteren

La Grotte du Yeti moet zeker blijven in dit dorpje om de jeugd aan te blijven trekken!

1 vraag over Appartement Odalys Residence Les Sybelles

• Janine, 03-09-2019 Rapporteren

Inrichting cabine 3-kamerappartement

Er is een cabine met stapelbed aanwezig in het 3-kamerappartement voor max. 8 personen. Ik kan echter nergens een foto hiervan vinden. Hoe ziet die cabine eruit, wat kan ik hiervan verwachten? Is het een privé stukje of is het heel erg in het zicht?

Appartement Odalys Residence Les Sybelles info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen7 tot 8

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad