Appartement Odalys l'Ouillon

6,6

• Ligging t.o.v. pistes7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Odalys l'Ouillon voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Odalys l'Ouillon in het Nederlands

Niet ruim, maar goede ligging

Le_venus
26-11-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk gebied, goede ligging (op loopafstand van piste, skischool, supermarkt, Office du tourism en skihuur). Appartementen prima, maar niet erg ruim (zoals vaker in Frankrijk) dus iets grotere accomodatie boeken. Hele week zon gehad en er was suuuper veel sneeuw gevallen, heerlijk dus om te boarden. Gebied is erg leuk en redelijk uitgestrekt. Geschikt voor de beginnende en gevorderde wintersporter. Wij waren in een rustige week (tweede week januari) hier, dus nauwelijks wachttijden bij de lift en de pistes waren niet druk. Heerlijk gesnowboard.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi appartement met carport

m.IJsebaert
26-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

mooi oud frans dorp waarvan je naar 4andere dorpen kunt skieen oa. Le Corbier,St.Jean dÁrves,La Toussuire

Gereisd Met partner in januari 2010
2006

Wij zijn met z'n vijven tussen 28/01/06 en 04/02/06 hier 1

Michiel Reynders
7-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn met z'n vijven tussen 28/01/06 en 04/02/06 hier geweest. De dame aan de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam, zoals alle mensen in het dorp. Het appartement zelf was oke maar wel aan de kleine kant. We zaten net onder het schuine dak waardoor heel wat ruimte verloren gaat. Het is op wandelafstand van de pistes gelegen (ik schat 200m). In de onmiddelijke omgeving zijn een bakker, slager en kleine supermarkt. De pistes zelf lagen er goed bij, enkele ijsplekken niet te na gesproken. Het gebied is zeer geschikt voor de beginnende skiër/snowboarder. Er zijn wel veel (lange en stijle) sleepliften en sommigen kunnen zeer moeilijk zijn, in het bijzonder voor snowboarders omwille van de beginsnelheid. Soms wordt je weggekatapulteerd. De liaison met La Toussuire bestaat uit 1 rode piste, niet geschikt voor beginners!

Gereisd Anders in februari 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Odalys l'Ouillon voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadBuitenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Odalys l'Ouillon in St. Sorlin d'Arves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Odalys l'Ouillon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.