Appartement L'Oree des Pistes

Appartement
Appartement L'Oree des Pistes

• Ligging t.o.v. pistes9,5

We hebben een aantal aanbieders voor L'Oree des Pistes voor je op een rij gezet:

43 reviews over Appartement L'Oree des Pistes in het Nederlands

Ligging is het enige positieve

Rob Weerts
7-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Klant is koning gaat hier niet op, verre van zelfs. Wij zijn hier uiterst onvriendelijk behandeld en uiteindelijk zelfs weggegaan. De huismeester (een dame) foetert alles en iedereen uit en weigert Engels te praten. De ligging tov piste is perfect, maar ik loop liever iedere dag een km dan nog een keer hier te verblijven.

leuk hotel

Ellen
4-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Leuk hotel, appartement wel erg klein.

Ligging is ideaal. Binnen een minuut sta je op de piste.

Het warme water is snel op.

Bij de receptie moet je erg lang wachten.

De manager van het hotel is zeer onvriendelijk. Toen ze zag dat het personeel een slechte recensie kreeg van ons zei ze letterlijk "I'm not good? You not good! Very bad people."

Vervolgens begon ze te dreigen dat ze onze €500 borg zou inhouden. Bijzonder slechte service.

Oude reviews (archief)

Leuk appartement slechte wifi

peter
10-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

De appartementen zijn netjes pannen kopjes glazen niet compleet.

In de koude skiruimte krijg je een kast van 50x50 daar passen geen 5 paar ski en schoenen in. zwembad water is fris.

En dat de wifi die was wil gratis maar was maar een paar uur beschikbaar bij de receptie.of in het restaurant Le Barock waar wij half pension hadden bij geboekt

het ontbijt was twee sterren en het avond eten was redelijk maar eten wat de pot schaft.skigebied is super ligging ook .leuke vakantie gehad

Baggerservice, vies appartement, perfecte lokatie

Daphne Syrier
13-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bij aankomst was het appartement smerig. We hebben eerst een uur moeten schoonmaken voordat we erin konden. Eigenlijk hadden we terug moeten gaan naar de receptie, maar dan hadden we opnieuw uren in de rij moeten staan tussen de incheck-gasten. We hadden zelf om in te checken al anderhalf uur in de rij gestaan. De receptie was slecht bereikbaar. Wifi bij receptie was slecht.Tegen het einde van je verblijf moest je een afspraak maken met de receptie voor op de dag van vertrek voor controle bij eigen schoonmaak. Bij ons waren ze op de dag van vertrek 20 minuten te laat, waardoor wij pas later konden vertrekken.Slechte service.

Zwembad was beetje koud met ijskoude douche.

in appartement hadden we halverwege de dag geen warm water meer

Daarentegen was de lokatie super, pal aan de piste, het eten in bijbehorend restaurant Le Barock vootreffelijk en een leuke indoor speeltuin voor kinderen.

Leuke appartement aan de piste

Jolette de korte
12-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren met zijn 2 en 2 hondjes naar L'oree des pistes, we hadden een 6 pers app geboekt. appartementen zijn niet heel groot, wij waren daarom blij met een aparte slaapkamer ( dit heb je niet bij een 2 of 4 persoons)

appartementen zijn helaas erg gehorig, de eerste dag zaten wij naast een groep van 12 jongeren. er was zoveel geluidoverlast dat we hier niet langer konden blijven, gelukkig kregen wij de volgende dag een rustiger appartement aan de piste.

zwembad is erg koud, hamman is een aanrader.

gezellig dorpje, wij vonden de restaurant tegen vallen, veel dezelfde gerechten en erg duur. Supermarkt in de buurt is erg duur

pistes zijn erg mooi en uitgestrekt, toch zijn de blauwe routes erg pittig en niet echt voor beginners, wij skien al wat jaren en moesten we even wennen aan de steile afdalingen. ze waren eerder rood. helaas was de sneeuw kwaliteit ook minder op de pistes.

leuke bergwandeling met honden gemaakt

we hebben een leuke vakantie gehad, maar zouden niet snel terug gaan.

Prachtige ligging, maar vies app.

Hetty
15-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

De ligging is fantastisch, echt aan de piste. Je kunt zo op de ski's stappen en vertrekken, heerlijk! Bakker, supermarkt, skihuur en restaurant zijn lekker dichtbij.

Het appartement zelf was ontzettend vies. We zijn wel wat gewend op de wintersport, maar dit was echt niet te doen. Bij de receptie dit gemeld, maar is verder geen actie ondernomen. Uiteindelijk hebben we het voor elkaar gekregen dat we aan het eind geen schoonmaak hoefden te doen, gelukkig!

De service van de receptie was niet zo goed, inchecken duurde lang (1 uur) en om 5 uur konden we pas de sleutel ophalen, omdat er nog werd schoongemaakt, jaja... Dus moesten we weer 1 uur in de rij voor alleen maar de sleutel, niet zo'n goede service.

Verder wel super vakantie gehad!! Mooi skigebied, voor ieder wat wils! Daar komen we misschien nog wel eens voor terug!

Smoezelig appartement

Ad
6-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Smoezelig appartement, koud zwembad, slechte service. Nederlands sprekende Belgische dame weet ook niet veel. Bij het half pension is met name het hoofdgerecht onder de maat. Volgens uitbater Johan, geeft de reisorganisatie te weinig budget om een nette maaltijd voor te zetten! Voor 70,- (2 volw, 2 kinderen) zou je toch een mooie maaltijd kunnen voorschotelen... laat staan warm!

Ruim verblijf met matige service

dr.peter
21-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een week skien, dan heb je nodig onderdak, dat is goed geregeld; Inchecken duurde erg lang, door dat de staf er niet op berekend is. WIFI is alleen bij de receptie en die is na 19.00 uur dicht. Wij hadden met zij 4-en een 8 persoons appartement met 2 slaapkamers dit was ruim genoeg. Het appartement was schoon. Winkel en bakker in de buurt.

Ski opbergruimte met eigen kast, maar daar kunnen nooit 8 paar ski's of boards in met 4 ging het net.

Afrader: de sauna erg duur voor 10 min. Het zwembad was ondanks de russen goed te doen. Maar een goede en vooral gratis sauna misten we wel.

Als je nar het dorp wilt is het of met dse bus tot 19.30 uur of lopen 45-60 min naar beneden; naar boven steeds de bus gepakt.

appartementen op het gelijksvloers

Géza
5-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hadden 2 appartementen op het gelijksvloers en dat was super gemakkelijk voor en na het skieën

Super ligging!

Hanneke
1-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ten eerste is de ligging uiteraard geweldig! Ook over de appartementen zelf hebben wij vrij weinig te klagen. Het is wel moeilijk te beoordelen, aangezien wij een 4pers. app. hadden geboekt, en we een 6pers. hebben gekregen! (al helemaal niets over te klagen). Ons app. was ook zeer netjes en schoon. Het inchecken is wel een ramp, en wij konden pas om 17.30u in onze kamer (aankomst met de bus was om 09.00u). We hadden er een halfpension bijgeboekt wat prima is. Ontbijt simpel (stokbrood, croisantje, jam/chocopasta/kaas, yoghurtjes), maar prima. Avondeten ene keer beter dan de andere keer. Ze houden van grote porties, dat is zeker. Receptie is weinig open, het personeel is niet erg vriendelijk. Maar als je voor een lekker weekje wintersport gaat is het (vooral dankzij de locatie) wel echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement L'Oree des Pistes in St. Sorlin d'Arves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement L'Oree des Pistes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement L'Oree des Pistes scoort een 6.95 uit 10 op basis van 56 reviews.