Appartement L'Oree des Pistessterstersterster

8.7Fantastisch

• 9.6Inrichting
  • 5.3Hoeveelheid ruimte
  • 9.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor L'Oree des Pistes voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

58 reviews over Appartement L'Oree des Pistes

• 2019
    9Jill Roverts30-12-2019

Super accommodatie echt direct aan de piste. Kamers zijn klein voor 4 personen boek een 6p kamer. Kamers keurig netjes en keuken inventaris goed en compleet. Bedden ietwat hard. Ideale lokatie. Zwembad erg koud. Wij gaan terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Michelle02-02-2019

Een fantastisch skigebied! Na de kerstvakantie zijn wij direct richting Saint Sorlin D'Arves vertrokken, waardoor de pistes ontzettend rustig waren. Het appartement was fantastisch. Wij hadden twee appartementen die allebei erg ruim waren en allebei een grote woonkamer/eetkamer hadden, met uitzicht op de pistes! Voor zowel studenten als voor de skiër die een rustige vakantie wil is dit een fantastische locatie. Het appartement ligt recht naast de piste, met de lockers op de begane grond, dus je kunt praktisch vanuit je balkon op de ski's stappen. Daarnaast ligt het naast een supermarkt, ski verhuur, zwembad, goed restaurant én naast de Yeti. Een toplocatie dus! Naast het fantastische appartement, beschikt St Sorlin D'arves tot een skigebied van 300 km, waardoor je elke dag iets nieuws kan ontdekken, met goede lift aansluitingen. Het hotel ligt aan de blauwe piste, waardoor ook de beginner een top tijd zal hebben in het gebied!

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

1Rob Weerts07-03-2017

Ligging is het enige positieve

Klant is koning gaat hier niet op, verre van zelfs. Wij zijn hier uiterst onvriendelijk behandeld en uiteindelijk zelfs weggegaan. De huismeester (een dame) foetert alles en iedereen uit en weigert Engels te praten. De ligging tov piste is perfect, maar ik loop liever iedere dag een km dan nog een keer hier te verblijven.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 7Ellen04-02-2017

leuk hotel

Leuk hotel, appartement wel erg klein. Ligging is ideaal. Binnen een minuut sta je op de piste. Het warme water is snel op. Bij de receptie moet je erg lang wachten. De manager van het hotel is zeer onvriendelijk. Toen ze zag dat het personeel een slechte recensie kreeg van ons zei ze letterlijk "I'm not good? You not good! Very bad people." Vervolgens begon ze te dreigen dat ze onze €500 borg zou inhouden. Bijzonder slechte service.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 6peter10-03-2016

Leuk appartement slechte wifi

De appartementen zijn netjes pannen kopjes glazen niet compleet. In de koude skiruimte krijg je een kast van 50x50 daar passen geen 5 paar ski en schoenen in. zwembad water is fris. En dat de wifi die was wil gratis maar was maar een paar uur beschikbaar bij de receptie.of in het restaurant Le Barock waar wij half pension hadden bij geboekt het ontbijt was twee sterren en het avond eten was redelijk maar eten wat de pot schaft.skigebied is super ligging ook .leuke vakantie gehad

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 0Daphne Syrier13-02-2015

Baggerservice, vies appartement, perfecte lokatie

Bij aankomst was het appartement smerig. We hebben eerst een uur moeten schoonmaken voordat we erin konden. Eigenlijk hadden we terug moeten gaan naar de receptie, maar dan hadden we opnieuw uren in de rij moeten staan tussen de incheck-gasten. We hadden zelf om in te checken al anderhalf uur in de rij gestaan. De receptie was slecht bereikbaar. Wifi bij receptie was slecht.Tegen het einde van je verblijf moest je een afspraak maken met de receptie voor op de dag van vertrek voor controle bij eigen schoonmaak. Bij ons waren ze op de dag van vertrek 20 minuten te laat, waardoor wij pas later konden vertrekken.Slechte service. Zwembad was beetje koud met ijskoude douche. in appartement hadden we halverwege de dag geen warm water meer Daarentegen was de lokatie super, pal aan de piste, het eten in bijbehorend restaurant Le Barock vootreffelijk en een leuke indoor speeltuin voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 7Jolette de korte12-01-2015

Leuke appartement aan de piste

Wij waren met zijn 2 en 2 hondjes naar L'oree des pistes, we hadden een 6 pers app geboekt. appartementen zijn niet heel groot, wij waren daarom blij met een aparte slaapkamer ( dit heb je niet bij een 2 of 4 persoons) appartementen zijn helaas erg gehorig, de eerste dag zaten wij naast een groep van 12 jongeren. er was zoveel geluidoverlast dat we hier niet langer konden blijven, gelukkig kregen wij de volgende dag een rustiger appartement aan de piste. zwembad is erg koud, hamman is een aanrader.

gezellig dorpje, wij vonden de restaurant tegen vallen, veel dezelfde gerechten en erg duur. Supermarkt in de buurt is erg duur

pistes zijn erg mooi en uitgestrekt, toch zijn de blauwe routes erg pittig en niet echt voor beginners, wij skien al wat jaren en moesten we even wennen aan de steile afdalingen. ze waren eerder rood. helaas was de sneeuw kwaliteit ook minder op de pistes. leuke bergwandeling met honden gemaakt we hebben een leuke vakantie gehad, maar zouden niet snel terug gaan.

Gereisd met partner in januari 2015

• 6Hetty15-03-2013

Prachtige ligging, maar vies app.

De ligging is fantastisch, echt aan de piste. Je kunt zo op de ski's stappen en vertrekken, heerlijk! Bakker, supermarkt, skihuur en restaurant zijn lekker dichtbij. Het appartement zelf was ontzettend vies. We zijn wel wat gewend op de wintersport, maar dit was echt niet te doen. Bij de receptie dit gemeld, maar is verder geen actie ondernomen. Uiteindelijk hebben we het voor elkaar gekregen dat we aan het eind geen schoonmaak hoefden te doen, gelukkig! De service van de receptie was niet zo goed, inchecken duurde lang (1 uur) en om 5 uur konden we pas de sleutel ophalen, omdat er nog werd schoongemaakt, jaja... Dus moesten we weer 1 uur in de rij voor alleen maar de sleutel, niet zo'n goede service. Verder wel super vakantie gehad!! Mooi skigebied, voor ieder wat wils! Daar komen we misschien nog wel eens voor terug!

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 2Ad06-01-2013

Smoezelig appartement

Smoezelig appartement, koud zwembad, slechte service. Nederlands sprekende Belgische dame weet ook niet veel. Bij het half pension is met name het hoofdgerecht onder de maat. Volgens uitbater Johan, geeft de reisorganisatie te weinig budget om een nette maaltijd voor te zetten! Voor 70,- (2 volw, 2 kinderen) zou je toch een mooie maaltijd kunnen voorschotelen... laat staan warm!

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

• 7dr.peter21-04-2012

Ruim verblijf met matige service

Een week skien, dan heb je nodig onderdak, dat is goed geregeld; Inchecken duurde erg lang, door dat de staf er niet op berekend is. WIFI is alleen bij de receptie en die is na 19.00 uur dicht. Wij hadden met zij 4-en een 8 persoons appartement met 2 slaapkamers dit was ruim genoeg. Het appartement was schoon. Winkel en bakker in de buurt. Ski opbergruimte met eigen kast, maar daar kunnen nooit 8 paar ski's of boards in met 4 ging het net.

Afrader: de sauna erg duur voor 10 min. Het zwembad was ondanks de russen goed te doen. Maar een goede en vooral gratis sauna misten we wel. Als je nar het dorp wilt is het of met dse bus tot 19.30 uur of lopen 45-60 min naar beneden; naar boven steeds de bus gepakt.

Gereisd met vrienden in februari 2012

4 tips over Appartement L'Oree des Pistes

• Ad, 06-01-2013

Geen half pension!! Zat leuke en goede kleine restaurantjes in de buurt en voor minder geld.

• dr.peter, 21-04-2012

ski service en huur pal naast het gebouw; Van de voordeur ski je zo over de oefenweide de piste op en in de middag zo terug, ideaal.

• Hanneke, 01-02-2012

Vraag een code voor de WIFI! Het is gratis (op sites staat betaald). Bereik is alleen bij de receptie, en doet het soms wel/soms niet. Code is echter wel maar op één apparaat te gebruiken, je kunt ook niet 'uitloggen' met je code.

2 vragen over Appartement L'Oree des Pistes

• mstavanuitert, 05-10-2015

afstanden en eten

Wij gaan dit seizoen naar l'orée des pistes. Heeft er iemand ervaring met het half pension van restaurant Red Cap?Is het eten goed? Ligt het ver van het appartement af? En de skischool ligt dit in de buurt of is het gemakkelijk te bereiken? Groetjes Margriet

• Rob, 26-10-2011

is er ook wifi op de kamer beschikbaar of alleen bij de receptie?

Hanneke, 01-02-2012

Beste Rob, De WIFI is alleen beschikbaar bij de receptie. Hier is het af en toe zelfs ook erg traag. Het kan zijn dat wanneer je een kamer hebt vlakbij de receptie dat het daar ook werkt. (soms hadden we namelijk in Restaurant La Barock, wat ernaast ligt, ook gewoon Wifi.

Appartement L'Oree des Pistes info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad