Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

116 Reviews over L'Etendard

• 5Pip10-03-2022

Eerste maar laatste keer

Eten was wel goed Kamers zijn echt klein Let op cappucino en espresso moet jij betalen

• 3Ligging t.o.v. pistes
  • 8L. Hendrikse16-03-2019

Top gezellig

Prachtig skigebied met veel mogelijkheden. Hote is simpel maar bar en restaurant zijn top.

• 8De fluitjes13-03-2019

Helemaal goed

Eenvoudig maar goed hotel, zeer aardig personeel (familiegevoel), alleen jammer dat er als hotel zijnde geen ruimte is om te zitten als het slecht weer is, ook minder dat je geen drankje kan bestellen voor 16.00 want dan gaat de bar pas open. Bij hotel denk je toch dat je gebruik kan maken van hotelservice. WiFi is nl alleen in de bar of restaurant beschikbaar. Verder niets dan lof, personeel doet het fantastisch.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Esmee14-02-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Les Sybelles is een prachtig skigebied met lange afdalingen en brede pistes. Omdat het nog vrij onontdekt is is het heel rustig op de piste, ideaal als je wilt leren skiën of snowboarden. Wij verbleven in hotel l'Etendard de saint Sorlin, een all inclusive hotel. Zeer tevreden, eten was prima en personeel zeer vriendelijk.

• 9Hans Oude Heuvel04-02-2019

Fijn hotel met vriendelijk en zorgzaam personeel.

Vier jaar geleden in hetzelfde hotel geweest, en nu voor een tweede keer. Er was een geheel nieuwe ploeg mensen naar het werk, die ons warm onthaalden en gelijk een fijn vakantiegevoel gaven. De kamers zijn eenvoudig, maar schoon, en met goede verwarming en bedden!! Het ontbijt was prima verzorgd, met verse koffie en altijd vers fruit en een lekker gekookt eitje met een croissant of een pain de chocolade. Het avondeten was in een driegangen menu met twee keuze mogelijkheden. Elke keer lekker, en meer dan voldoende!! De sauna was ook heerlijk! En natuurlijk de gezellige bar! Rebecca en haar team doen hun uiterste best om iedereen een geweldige vakantie te bezorgen. Ook de ligging van het hotel is ideaal, vlakbij de pistes en de skibus. We hebben genoten van onze vakantie!! Rebecca, Ries, Nienke, Manouk, Ingeborg, Gerben en Michiel, bedankt voor de gezellige dagen!

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 3Joepie11-01-2019

Zwaar teleurstellend

Na het lezen van de enthausiaste recensies dachten wij dat het een gezellig en knus hotel zou zijn, dit was totaal niet het geval. Het team dat werkzaam is in het hotel heeft er vrij weinig zin in. Het ontbijt is zeer karig evenals het diner. De 'bar' die zich direct onder onze kamer bevond was een grote verschrikking, de muziek hoorde je tot diep in de nacht.

Onze kamer was een grote teleurstelling, er was nauwelijks schoongemaakt. Er lag nog een grote stoflaag. Wel een mooi balkon met prachtig uitzicht.

Wij geloven graag dat het hotel in het verleden een gezellig en knus hotel is geweest, helaas is daar niks meer van terug te zien.

Als je een rustig verblijf verwacht ga dan absoluut niet naar dit 'hotel', tenzij je elke avond lam in de 'bar' wilt zitten en karig wilt eten.

De ligging van het hotel is dan wel weer gunstig, op 5 min lopen van de skiliften. Het skigebied is ook fantastisch en vrijwel sneeuwzeker.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9Edgar25-02-2018

Gewoon goed en vooral Nederlands!

Met 35 man bij jullie op bezoek geweest en het prima naar ons zin gehad. Kamers zijn inderdaad eenvoudig, maar alles er omheen maakt alles compleet. Een verademing om een Nederlands team te hebben als gastheren/vrouwen. Monique in het bijzonder! Eten was gewoon goed: oa Bbq en racletten! Bang zijn dat je het er koud hebt, hoef je niet te zijn... Voordeel is wel dat alles supersnel droogt op de kamer. Bar was ook gezellig en makkelijk bestellen met de all inclusive formule. Hapjes waten ook erg welkom tijdens het bieren! Bedankt van de dessert stagiair!

• 8Roel06-02-2018

Fijne mini ski all in

Super dat direct bij aankomst je enthousiast welkom geheten wordt. Je kon direct aanschuiven voor prima ontbijt. Tijdens het eten kregen we welkomst enveloppe en waren hiermee direct ingecheckt. Konden direct na vertrekkende gasten hotelkamer op. Dus niet zoals vaak met dit soort tripjes omkleden in een krappe schuur of sauna. Kamer werd opgeruimd mbt vorige gasten op het moment dat je op de piste staat, echt top. Eten 3 gangebn was elke dag prima. Jammer dat we hier volgend jaar niet meer terecht kunnen want het hotel is verkocht. Super uitgebreid ski gebied waarbij we in 3 dagen geen enkele keer hebben hoeven wachten bij de lift.

• 8Sandra30-01-2018

Prima hotel, goede ligging, super all-in formule

Wij hebben bij L'Etendard een heerlijke ski vakantie gehad. Het hotel is een oud klein gebouw midden in het dorp op ongeveer 150 meter van de piste/skischool. Hoewel het hotel gedateerd is hebben ze echt hun best gedaan om er iets gezelligs van te maken en dat is zeker geslaagd. Kamers zien er qua inrichting modern uit en wij hadden zelfs een balkon met een prachtig uitzicht over de bergen. De all-in formule houdt in dat je vanaf 1600 lekker in de gezellige bar aan kan schuiven voor een drankje en om 1700 worden kroketjes of iets dergelijks uitgedeeld. Het jonge team is enthousiast, vriendelijk en doet zn uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken. Helaas was de vrouwelijke chef van vorig jaar over wie we zoveel gelezen hadden niet meer aanwezig. Het eten viel dan ook een beetje tegen vooral als vegetariër zijnde, maar goed de lekkere en gezellige raclette avond maakte weer een heleboel goed. Ik heb begrepen dat het hotel helaas verkocht is dus dit zal hoogstwaarschijnlijk het laatste seizoen zijn. Ik zou zeker aanraden om hier naartoe te gaan zolang het kan. Het skigebied is prachtig en zo rustig vergeleken met Oostenrijk. We hebben de hele week niet eenmaal in de rij gestaan...heerlijk! Je kunt vanaf de top van Saint Sorlin naar 3 andere gebieden skiën en overal is het uitzicht adembenemend vooral over de Mont Blanc.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Lex Hendrikse19-03-2017

Door het fantastische team vergeet je het andere

Heerlijke vakantie gehad. Heerlijk eten gehad, leuk personeel. Het hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken maar dat ben je snel vergeten. Ik werk zelf in de horeca maar dit is een topteam die allemaal zo bij ons kunnen werken.

Hotel L'Etendard info

• AirconditioningNiet beschikbaar