Appartement les Chalets de l'Arvan

FrankrijkRhône - AlpsSt. Sorlin d'Arves

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement les Chalets de l'Arvan voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 7 reviews

7.1GoedScore uit 7 reviews
  • 7.1Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

7 Reviews over les Chalets de l'Arvan

• 8Anoniem22-10-2013

Heerlijke plek voor in de zomer!!

wij zijn afgelopen zomer een week in "Les Chalets de l'Arvan II" verbleven met onze 2 kinderen van 0 en 2 jaar. Het buitenzwembad was volgens mij nieuw en echt heerlijk. Rustig in de zon tussen de hoge bergen en met een hek om het zwemterras heen en schoon. Voldoende zonnebedden en parasollen. Wij hadden geluk en kregen een 8 persoonschalet ipv het kleinere dat we geboekt hadden. Een balkonnetje in de zon en elke dag buiten gegeten. Inrichting was prima. Meubilair zag er vrij nieuw uit. Je kon op alle kamers de luiken sluiten die aan de buitenkant zaten tegen de zon. Wij hadden de hele week prachtig weer en hebben elke dag in het zwembad gezwommen. Enige punt van kritiek is de luidruchtige afzuigkap. Een grote supermarkt was bijna een half uur met de auto. Klein winkeltje/bakker wel in het dorp. Als je de hele week regen hebt, weet ik niet of hier genoeg te doen is maar dat was bij ons niet van toepassing. Boven bij de col de la croix de fer hebben we wel een keer lekker gewandeld.

• 9chané05-04-2012

relogement réussi

Nous avions initialement réservé dans la résidence "les chalets de la porte des saisons" et après de nombreux déconvenus nous avons demandé a etre relogé. On nous a proposé un nouvel hébergement aux "chalets de l'arvan" et a cet instant précis nos vacances ont pu commencer. Endroit calme et facile d'accès, logement spacieux et propre personnel très agréable, vue imprenable sur les pistes de ski ... Tout ce qui nous avait manqué dans la précédente résidence où nous étions logés.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Defossez06-03-2012

lieu de charme

Charmants chalets à appartements disposant de commodités agréables. La navette est indispensable pour l'accès aux pistes, dommage.

• 1Jolie01-03-2011

Nooit Meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Erg vies en klein!!!!! te veel trappen akelige bedjes en vieze DEKENS anno 2011 DEKENS!!! Zeer gehorig en na 19.00 uur tot de andere morgen GEEN WARM WATER!! Het bijbehorende zwembad was ook erg vies!!!

• 4Ligging t.o.v. pistes
  • 8Geza TOTH15-02-2011

Ruim en comfortabele chalets

De chalets zijn ruim en comfortabel, voorzien van alle nodige luxe. Zeer interessant is het dat er een aparte doucheruimte, een aparte wc en dan nog een badkamer met wc is, vooral omdat het een lokatie is voor 8 personen Met zes personen is er meer dan plaats genoeg, met 8 personen heeft men ook nog voldoende plaats. Alleen moet de living iedere avond en morgen omgetoverd worden tot slaapkamer.

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 8iris van akeleyen15-08-2010

mooi appartement met voldoende ruimte

mooi appartement met voldoende ruimte wel een beetje berg op stappen naar bushalt. busje kwam regelmatig maar op het einde van de dag als je wou terugkeren, vaak overvol. Met kleine kinderen niet zo leuk, ze kunnen dan niet zitten met al hun skigerief. Wel leuk skigebied! wij gaan zeker terug naar dit gebied!

• 8M. Willemse28-03-2008

Les Chalets de l'Arvan II, waar wij een week doorbrachten, is splinternieuw! Heel netjes ingericht en met 4 personen in een 8-p appartement is ruim genoeg! Ca. 10 minuten lopen van de piste, busje rijdt vrij regelmatig. Prima accommodatie, mooi balkon in de zon!! Zwembad en fitness stellen niet veel voor!!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Appartement les Chalets de l'Arvan info

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij