Chalet Jacobin

leuk voor groep jongeren

Joke
19-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

TO moet juiste info doorgeven ivm de waarborg. Deze kan enkel cash of met franse cheques betaald worden. Tegen ons was gezegd dat Visa ook kon, maar dat is dus niet waar, en daardoor zaten wij in het begin in de problemen omdat je niet zomaar €1000 op zak hebt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Jacobin in St. Sorlin d'Arves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Jacobin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.