Chalet Des Lacs

3 reviews over Chalet Des Lacs in het Nederlands

regelrechte tegenvaller

Alice, 26-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wat een tegenvaller zeg. Klein appartement smerig en alles wat er was mankeerde van alles aan. Toiletbril afgebroken fonteintje in het toilet helmaal stuk kraan los en er miste n hele stukken porcelein, snoer broodrooster helemaal versmolten gevaarlijk om te gebruiken boven op de koelkast alemaal scheuren in het blad waar etensresten inzaten bijzonder onsmakelijk. open haard helemaal vol as zo ook erom heen. oven smerig en niet geschikt voor gebruik. vorige bewoners hadden gemakshalve de uien en enz. ,maar laten liggen. Kortom dit nooit weer.

Zeker voor herhaling vatbaar!!!

mevr bezemer, 3-1-2009
    • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een eenvoudig chaletje wat goed is voor 6 personen maar zeker geen 8 personen.

Qua inrichting boven is een twee-persoonsbed en een kamer met 2 stapelbedden, kleine douche.

Beneden is een woonkamer met eenvoudige keuken maar wel met veel apparatuur [ grote oven, magnetron, gourmetstel, fonduestel] en veel keukengarnituur.Ligging ten opzichte van de piste ongeveer 150 mtr maar wel via een zeer steile helling te betreden.

Er is 1 dorpstraatje met enkele winkels, restaurants en bars-pubs maar daar is weinig tot niks te beleven.Qua apres-ski moet je hier niet zijn. Veel stoeltjesliften weinig sleepliften[ wat volgens brochure net andersom was ]

100 mtr van het huisje is een helling waar je heerlijk veilig kan sleetje rijden ideaal voor kleine kinderen

Wij hebben hier een lekkere vakantie gehad met veel skimogelijkheden.

groetjes

Goed gelegen in St. Solin

Ferrian, 24-11-2008
    • Ligging t.o.v. pistes8

Wij vonden het een goed chalet voor onze wintersport. Inrichting is eenvoudig maar de ligging is goed. Wel gezellig zo met zijn allen in een chaletje. Eigenaar is aardig en helpt met vragen.

We hebben een aantal aanbieders voor Des Lacs voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Des Lacs in St. Sorlin d'Arves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Des Lacs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Des Lacs scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: