Appartement De Porte des Saison

Appartement
4,6

Matig

• Ligging t.o.v. pistes5,9

We hebben een aantal aanbieders voor De Porte des Saison voor je op een rij gezet:

10 reviews over Appartement De Porte des Saison in het Nederlands

Smerig en veel spullen kapot, typisch Franse meuk.

Jolanda
11-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

De receptie ging pas om 17.00 uur open, wij kwamen daar om een paar minuten over vijf en moesten toen dus nog meer dan een uur wachten. De anderen in de rij waren er al veel eerder maar ze gingen echt niet eerder open. Dus dat begon slecht. Er waren mega slechte paden naar het appartement, geen trappen maar slecht geasfalteerde wegen. Het appartement zelf stonk verschrikkelijk naar rook en was heel vies. De meeste dingen waren kapot, beschadigd of was er gewoon niet. Buiten stond een van onze kastdeuren en een kapotte stoel. Gelukkig was het appartement ruimer dan we verwacht hadden. Ik heb geklaagd bij de receptie, gevraagd om de ontbrekende spullen maar die hadden ze niet. En aangegeven dat ik het niet schoon ga opleveren. Op zich was de ligging prima, piste, supermarkt, bakker, goed restaurant La Barok vlakbij. Wij hadden de ski's + -schoenen in opslag bij Skiset, naast de bakker. Dat was perfect, geen gesleep met de spullen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Goede prijskwaliteit

W. Selling
7-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

De appartementen zijn prima opgezet met voldoende ruimte. Pas op, heet water is beperkt. Voor een appartement voor 9 personen te weinig zit ruimte om gemakkelijk te zitten. Na een dag skieen zijn de harde houten stoelen wat pijnlijk. Slechts 1 bankje waar 3 kunnen zitten. Stukje de berg op om bij piste en supermarktje te komen. Zwembad klein maar wel verwarmd en best lekker om even in te spelen. Netjes en schoon. Internet werkte niet tijdens ons verblijf wat jammer was. Verder leuk weekje gehad. Mooie ski omgeving en vriendelijke mensen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 31 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima prijs kwaliteit

John Loots
2-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5

Met kerst 2008 hier vertoefd. Prima appartement Met 5 personen in een duplex woning is gewoon tof. Groot balkon vol op het zuiden, eenvoudig doch kompleet, schoon. Prima. Jammer was het zwembad. een te klein badje wat niet echt uitnodigd. Naar de piste is wel een kleine veneinige wandeling omhoog van ong. 300 meter. Jammer maar te doen. Ben je gelijk warm. Dorp is langgerekt en steil, geen kern. Lijkt heel wat maar ´s avonds niks te doen. Een van de mindere franse ´stations´ en ik heb er al heel wat gezien. Skigebied met de familie prima. Wat veel oude trage liften. Qua prijs in die zin pittig. Trois vallees iets duurder maar dan heb je wat. Nogmaals prima gezinslocatie

Gereisd Met oudere kinderen in december 2008

2007

Wij hebben een echte practreis gehad en hebben zeker niets

Natasja Van Buggenhout en Nils Van Damme
24-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben een echte practreis gehad en hebben zeker niets aan te merken op onze verblijfplaats! De appartementen waren zeer ruim en proper onderhouden, de yeti bar en supermarkt waren zeer dichtbij en ook het gesjouw met de valiezen valt best me (en ja wij zaten ook in het bovenste appartement) je moet wel even stappen naar de skipiste maar dat is ook niet onoverkomelijk ver hoor ;)! Ideaal voor jonge, fitte en vrolijke mensen die een zeer aangename en onvergetelijke skireis willen beleven! Ook de service op de bus was zeer goed! :)

Gereisd Anders in maart 2007

Net terug van een weekendje Saint Sorlin, en helaas niet

Alexander
27-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes4

Net terug van een weekendje Saint Sorlin, en helaas niet echt tevreden over de accommodatie. De prijs is concurrerend, zeker voor de ruimte die je krijgt. Maar beduidend minder vonden wij de ligging; bij aankomst ben je een uur bezig om al je bagage naar boven te slepen, althans wanneer je net zoals wij in het hoogstgelegen appartement zit. De accommodatie ligt sowieso toch nog op enige afstand van de piste (zeker niet direct aan de piste). Opvallend is dat je pas om 17.00 uur kunt inchecken, maar wel om 09.00 uur al moet uitchecken. Wat ze in de tussenliggende tijd doen, is mij een raadsel, want je moet het appartement wel brandschoon opleveren.

Gereisd Anders in februari 2007
2006

Wij zaten in de hoogste chalet op de berg

Manu
4-6-2006
  • Ligging t.o.v. pistes4

Wij zaten in de hoogste chalet op de berg. Het was dus telkens een zware weg naar boven. Je moest eerst naar beneden stappen en dan terug naar boven om naar de yeti-bar te gaan. Het waren ruime chalets. In dit skigebied waren er veel sleepliften, maar je had ook steeds de mogelijkheid om met een stoeltjeslift naar boven te gaan. In het dorp zelf is er enkel de yeti-bar om iets te gaan drinken en die stelt niet veel voor aangezien er niets van activiteiten wordt georganiseerd.

Gereisd Anders in Sun Jun 04 2006 17:55:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben geboekt via sportura

Eline Pollet
1-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wij hebben geboekt via sportura. Op de aankomstdag moesten wij normaal om 7u aankomen, het was 13u30! Bus had opgeblazen motor! Appartement lag heel steil op een berg, waar je niet met een auto bij kan! Zeulen geblazen dus met die valiezen! Naar de pistes gaan is geen probleem, het is een stuk lastiger als je teruggaat. Heel steile berg! Het is kort gezegd: "een getjool". Wij hebben het geluk gehad om stralend weer te hebben. Soms wel wat druk op de pistes! Het is wel een mooi skigebied. Maar ze moeten nog veel werken aan de accomodatie van het dorpje zelf.

Gereisd Met vrienden in februari 2006

Het dorpje was niet zo gezellig, het appartement ligt het

caroline
18-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes5

Het dorpje was niet zo gezellig, het appartement ligt buiten het centrum, erg steil. De pistes waren ondermaats onderhouden, aanduiding van de pistes kon beter. Veel sleepliften. Het appartement was net en redelijk ruim. Steile berg om naar de pistes te gaan. De service was minder maar dat zal te wijten zijn dat het nog niet allemaal op punt stond. Geen wandelpaden voor niet skiers, ze waren niet ontruimd!

Gereisd Anders in januari 2006

Prima appartementen! Wij zaten in een wat erg ruim was is

Cherida
5-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima appartementen! Wij zaten in een 6-persoonsappartement, wat erg ruim was voor Franse begrippen. Nadeel is dat het appartement erg stoffig was, omdat het net was opgeleverd. De locatie van de appasrtementen was ook goed: dicht bij de supermarkt en de Yeti! Wij hebben een prima vakantie gehad en zijn erg tevreden over de ruime appartementen.

Gereisd Anders in januari 2006

ver lopen naar de pistes,steil veel gesjouw, drukke

joshua
1-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes5

ver lopen naar de pistes,steil veel gesjouw, drukke bus,zeergladde looproutes

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Porte des Saison in St. Sorlin d'Arves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Porte des Saison zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.