Hotel Beausoleil

Kleine hotelsWeer vandaag-2°-11°
Hotel Beausoleil
6,3

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Beausoleil voor je op een rij gezet:

Laatste review

krappe behuizing

adjvdw,
6-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed voor een (zakelijke) overnachting; maar de kamer lijkt me té klein om er (als toerist) een gehele dag te verblijven als men bijv. bij een hele dag sneeuwen cq slecht weer niet naar buiten kan om te skiën, te wandelen, etc. Men heeft vanuit de kamers wel mooi uitzicht op de besneeuwde bergen.

De kamerprijs vond ik wel wat hoog t.a.v. de grote van de accommodatie. De prijs voor het ontbijt was eveneens wat aan de té hoge kant.

Er was geen keus uit een warme maaltijd; men kon nemen wat men die dag op het eenzijdig menu had staan, overigens wel goed klaargemaakt.

Kenmerken

Sjoerd
8-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel is prima en de ligging super loop je naar buiten sta je voor de lift. Echter is de kamer wel klein maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ook is er een fijne kluis voor je ski spullen en worden je schoenen fijn droog geblazen in de kluis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beausoleil in St. Sorlin d'Arves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beausoleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.