Camping L'Ardéchois (Glamping)

Camping L'Ardéchois (Glamping)
8,8

36 tips over Camping L'Ardéchois (Glamping)

Familie Maris, 7-8-2016
Vraag bij de receptie even om tips voor uitjes. Ze weten je zoveel meer te vertellen over de mogelijkheden dan de (ook verkrijgbare) folders vermelden. Historische treinrit naar Lamastre (of een deel van die rit) is zeker een tip. Krokodillen kijken op de krokodillenfarm ook. Al is dat laatste wel een stukje autorijden. Markt in La Voulte vonden wij top.
Gerrit en Tonny, 10-8-2015

Tbv veiligheid / preventief ; Een beveiligde voetgangersoversteekplaats tpv receptie .

Een goede/ geschikte plek om Jeux de Boule te spelen .

Johan en Janine, 10-7-2015

Ga naar deze camping en geniet van de gastvrijheid!

Boeken hoef je echt niet mee te nemen want er is een hele bibliotheek bij de receptie. De markt in La Voulte is echt een aanrader en trek de wandelschoenen maar aan richting St. Pierre Ville op zondagmorgen een kleine markt maar best gezellig! Lekker liggen bij het zwembad en genieten van het mooie weer. Koelkastje huren is ook een aanrader en kan je wat voorraad inslaan en koel houden.

We hebben een aantal aanbieders voor L'Ardéchois (Glamping) voor je op een rij gezet:

J.H. Companje, 16-10-2014
Een aantal plekken zijn wat ruimer, de plekken langs de straatjes in de buurt bij het winkeltje zijn wat krapper.
koomic, 24-9-2014
Echte aanrader om te doen is Aqua Rock (klimmen en tokkelen) over de rivier in het plaatsje vlak bij de camping +/- 20-25 min rijden. Let op de min lengte om op de baan te mogen is 1.20m. Voor kinderen die kleiner zijn is er een kinderbaan. Maar dat stelt niet veel voor en is eigenlijk zonde van je geld. website: http://www.aquarock.fr/
Kennis, 5-9-2014
Speel meer in behoefte van de klant. Neem klachten serieus. Beschouw het als opbouwende kritiek. Doe er iets mee. Controleer of of de klant tevreden is met de klachtenafhandeling. Zo niet vraag dan waarom niet en wat anders zou kunnen. Zorg dat het eten in het restaurant meer afwisseling toont. Forel, schnitzel alles met patat. Geen keus uit iets anders. Saai menu. Tis net of ze er geen zin in hebben om er iets moois van te maken. Beetje uitgebloeid komt t over. Onprofessioneel allemaal.

Jeske van Erp, 26-8-2014
Reserveer tijdig, deze top locatie is snel volgeboekt!
Erna Zinger, 25-8-2014
TIP : de wekelijkse barbecue op de zaterdag.
Nicole de Winter, 25-8-2014

Ga bij de receptie vragen wat er allemaal mogelijk is in de omgeving, er is zoveel te doen en te beleven!

De velorail was geweldig, maar ook het fietsen met gewone fietsen over een oude spoorlijn was erg leuk om te doen!

Janneke, 18-8-2014
Vraag om een plaats met schaduw en zon. Wij hadden geen zon(mooie plaats met bomen)maar wij kwamen er bij het zwembad pas achter dat de zon scheen.