Camping L'Ardéchois (Glamping)

Camping L'Ardéchois (Glamping)
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor L'Ardéchois (Glamping) voor je op een rij gezet:

360 reviews over Camping L'Ardéchois (Glamping) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Buitengewoon

Henri en Lisette van Deursen-Kerskes
11-7-2018

Deze camping is in alle opzichten een absolute aanrader. Ver van de bewoonde wereld hebben eigenaren Christa en Theo een paradijs gecreëerd voor natuur- en rustzoekers. De eigenaren en hun medewerkers zijn supervriendelijk en hulpvaardig en geen moeite is hen teveel om hun gasten het naar de zin te maken.

De camping ligt tegen een berghelling en is verdeeld in een boven- en benedenterrein, welke gescheiden worden door een nauwelijks bereden doorgaande weg. De plaatsen zijn ruim bemeten en ten dele schaduwrijk. Het terras en zwembad verdienen een aparte vermelding. Beiden zijn van forse afmetingen en supergezellig aangelegd en ingericht. Eigenlijk waren wij van plan hier maar enkele dagen te verblijven, maar uiteindelijk zijn wij met pijn in het hart na acht fantastische dagen vertrokken naar onze volgende vakantiebestemming. Hoewel wij nooit eerder tweemaal dezelfde camping hebben bezocht komen wij volgend jaar hier beslist weer terug.

M.Alberts-Kool
3-7-2018

Prachtige omgeving als je van rust houdt,zeer vriendelijke eigenaren en personeel,niets is ze teveel, goede voorzieningen,alleen voor de grotere boodschappen moet je 8 km naar het dorp rijden.is niet even te belopen.

keurig zwembad,goed restaurant,en komen zeker nog xtje terug

Heerlijke plek, ontspannen en mooie natuur

Peter Zijsling
3-7-2018

Fantastisch mooi wandelgebied. Opvallend goed onderhouden en schone camping en faciliteiten. Zwembad helemaal goed en typisch Frans, wel Speedo verplichting. Verkrijgbaar op de camping voor de onwetende gasten, zoals ikzelf..

Mooi gebied voor een ontspannen vakantie. In de buurt niet heel veel te doen als je dat zoekt, maar voor rust en een ontspannen en relaxte vakantie helemaal prima hier. Personeel en eigenaar bijzonder gastvrij en vriendelijk. Absolute aanrader.

Uitstekende camping voor herhaling vatbaar

Aat Verschoor
2-7-2018

Mooie camping prachtig gelegen langs een weg waar per dag maximaal 10 auto’s rijden dus totaal geen last van.

Vriendelijk ontvangst en een toer per golfkar over de camping zodat je een goed overzicht krijg welke plaatsen er vrij zijn waar je uit kunt kiezen.

Mooi zwembad met genoeg bedjes waar je gebruik van kunt maken, leuk riviertje waar we de hond in hebben kunnen laten zwemmen. Mooie wandelmogelijkheden en werkelijk prachtige omgeving voor een toertje met de auto of voor de fietsfanaten op de fiets.

Lekker restaurant met schappelijke prijzen en een goede maaltijd, 2x per week een thema maaltijd met de campinggasten die dat willen.

Ook hier leuke vlotte bediening en niks is te veel.

Kortom een aanrader, enige is dat je 8km moet rijden over een prachtige weg voor je boodschappen. Maar dat noem ik geen straf.

Weer een heerlijke vakantie gehad

Jeroen
2-7-2018

Lekkere camping, schoon sanitair. Goed restaurant. De familie en hun team doen er alles aan om je vakantie zorgeloos te laten verlopen. Zwembad en peuterbad voor kleinere kinderen zeer geschikt. Omgeving is lekker rustig, precies wat we nodig hadden.

prachtig

Marco en Debbie
26-6-2018

Alleen maar positief over ons verblijf: een prachtige ligging van de camping, heerlijk gewandeld met onze hond op de weide bovenaan de camping (met schapen en paarden), lekker gezwommen in het zwembad (zeer schoon water) en in de rivier, en als uitvalbasis de mobile home die van alle gemakken voorzien was. Het eten in het restaurant was ook erg goed (complimenten aan Theo en zijn broer) waardoor we bijna elke avond daar gegeten hebben. En de sfeer hebben wij als zeer prettig ervaren, mede dankzij het goede contact met het personeel en met de eigenaren (aardige mensen). Complimenten aan entertainer/ober Yerenco; mede dankzij hem hebben we veel gelachen en een leuke tijd beleefd.

Van Bentum
25-6-2018

Prachtige camping! Wij verbleven in een tent met sanitair. De tent was fantastisch en van veel gemakken voorzien.

Prachtig , schoon zwembad en leuke speeltuintjes voor kleine kinderen.

Minpunt is dat je voor veel leuke activiteiten een eind moet rijden ( je ziet dan wel weer veel van de omgeving )

Wat een heerlijke camping

Selena Simon
15-1-2018

Wij zijn in juli 2017 op deze heerlijke camping geweest. Wat wij het fijnste vonden was de sfeer op de camping. En dat de camping echt heel gemoedelijk en overzichtelijk is. Wij voelden ons er gelijk thuis. Het personeel is uitermate vriendelijk. Wanneer er iets is staat iedereen gelijk voor je klaar. De kinderen hadden bij aankomst al meteen vriendjes en hebben zich de hele vakantie uitzonderlijk goed vermaakt. Dat de camping afgelegen ligt vonden wij juist heel erg fijn. Het is zo'n mooie natuur en het is er heerlijk rustig. De camping zelf heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt. Wij hebben heerlijk gegeten in het restaurant, tegen goede prijzen. Eén van onze kinderen heeft een allergie en daar werd fantastisch rekening mee gehouden. De animatie was kleinschalig maar goed. Ik heb nog nooit zoveel ligbedden bij een zwembad op een camping gezien en er werden nauwelijks handdoeken gelegd. Het riviertje zorgde voor uren speelplezier. Van dammen bouwen tot met een band door een kleine stroomversnelling heen. Kortom wij hebben echt genoten!

Niet meer

Renate
14-1-2018

Wat is wel goed: Het is een mooie camping met schoon sanitair. Er wordt van alles georganiseerd en het personeel is superaardig.

Wat niet: er staan echt alleen maar Nederlanders. Wij vinden wat aanspraak en vriendjes voor onze kinderen leuk, maar dit is echt een Nederlandse enclave in de Ardèche en daar moet je van houden. Verder trekt de omgeving mij niet zo. Je zit in de bergen en leuke dorpjes en activiteiten zijn op een eind rijden. De kinderen werden autoziek zodra we wat wilden ondernemen door alle slingerende wegen. En je moet echt wel even rijden voordat je op een leuke locatie bent. Als je 's avonds ergens wilt eten, doe je dat dus al snel op de camping, wat best oké is, maar ook best aan de prijs. Voor de prijzen van deze camping hebben wij leukere alternatieven, zelfs aan de cote d' azur, waar het op de camping rustiger(!), gemoedelijker en mooier is, met meer leuke steden te bezoeken en activiteiten te doen in de omgeving. Het was een uitprobeersel, maar ons niet bevallen. Wij zijn na 6 dagen verder getrokken.

Esther de Groot
18-12-2017

We hebben een fantastische vakantie gehad, Christa en haar familie zijn erg lieve mensen die alles voor je willen doen, uitzoeken en regelen.

De camping ziet er leuk uit, lekker zwembad en onderaan de weg een verkoelend beekje. Ook de stacaravans zijn van alle gemakken voorzien, niet een te grote camping, heerlijk, de kinderen kunnen hun gang gaan. Ook een speeltuin en pingpong tafel ontbreekt niet.

Ook zijn er activiteiten op de camping georganiseerd door de miniclub. In de omgeving is veel te doen, zoals wij hebben gedaan, kanovaren, Canyoningen (aanrader) en klimmen ! Super leuk, het kan allemaal voor je geregeld worden!

Het is erg handig dat je je verstaanbaar kan maken in het Nederlands .

Al met al een topvakantie !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Ardéchois (Glamping) in St. Sauveur-de-Montagut (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Ardéchois (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Ardéchois (Glamping) scoort een 8.88 uit 10 op basis van 371 reviews.