Camping L'Ardéchois (Glamping) *****

Camping L'Ardéchois (Glamping) *****

Camping L'Ardéchois (Glamping)
Camping L'Ardéchois (Glamping)
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor L'Ardéchois (Glamping) voor je op een rij gezet:

353 reviews over Camping L'Ardéchois (Glamping) in het Nederlands

Wat een heerlijke camping

Selena Simon, 15-1-2018

Wij zijn in juli 2017 op deze heerlijke camping geweest. Wat wij het fijnste vonden was de sfeer op de camping. En dat de camping echt heel gemoedelijk en overzichtelijk is. Wij voelden ons er gelijk thuis. Het personeel is uitermate vriendelijk. Wanneer er iets is staat iedereen gelijk voor je klaar. De kinderen hadden bij aankomst al meteen vriendjes en hebben zich de hele vakantie uitzonderlijk goed vermaakt. Dat de camping afgelegen ligt vonden wij juist heel erg fijn. Het is zo'n mooie natuur en het is er heerlijk rustig. De camping zelf heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt. Wij hebben heerlijk gegeten in het restaurant, tegen goede prijzen. Eén van onze kinderen heeft een allergie en daar werd fantastisch rekening mee gehouden. De animatie was kleinschalig maar goed. Ik heb nog nooit zoveel ligbedden bij een zwembad op een camping gezien en er werden nauwelijks handdoeken gelegd. Het riviertje zorgde voor uren speelplezier. Van dammen bouwen tot met een band door een kleine stroomversnelling heen. Kortom wij hebben echt genoten!

Niet meer

Renate, 14-1-2018

Wat is wel goed: Het is een mooie camping met schoon sanitair. Er wordt van alles georganiseerd en het personeel is superaardig.

Wat niet: er staan echt alleen maar Nederlanders. Wij vinden wat aanspraak en vriendjes voor onze kinderen leuk, maar dit is echt een Nederlandse enclave in de Ardèche en daar moet je van houden. Verder trekt de omgeving mij niet zo. Je zit in de bergen en leuke dorpjes en activiteiten zijn op een eind rijden. De kinderen werden autoziek zodra we wat wilden ondernemen door alle slingerende wegen. En je moet echt wel even rijden voordat je op een leuke locatie bent. Als je 's avonds ergens wilt eten, doe je dat dus al snel op de camping, wat best oké is, maar ook best aan de prijs. Voor de prijzen van deze camping hebben wij leukere alternatieven, zelfs aan de cote d' azur, waar het op de camping rustiger(!), gemoedelijker en mooier is, met meer leuke steden te bezoeken en activiteiten te doen in de omgeving. Het was een uitprobeersel, maar ons niet bevallen. Wij zijn na 6 dagen verder getrokken.

Esther de Groot, 18-12-2017

We hebben een fantastische vakantie gehad, Christa en haar familie zijn erg lieve mensen die alles voor je willen doen, uitzoeken en regelen.

De camping ziet er leuk uit, lekker zwembad en onderaan de weg een verkoelend beekje. Ook de stacaravans zijn van alle gemakken voorzien, niet een te grote camping, heerlijk, de kinderen kunnen hun gang gaan. Ook een speeltuin en pingpong tafel ontbreekt niet.

Ook zijn er activiteiten op de camping georganiseerd door de miniclub. In de omgeving is veel te doen, zoals wij hebben gedaan, kanovaren, Canyoningen (aanrader) en klimmen ! Super leuk, het kan allemaal voor je geregeld worden!

Het is erg handig dat je je verstaanbaar kan maken in het Nederlands .

Al met al een topvakantie !

Tim, 12-12-2017

Voor de 4e keer hier nu terug gekomen en wederom een fantastische vakantie gehad. Met de hele groep veel leuke activiteiten kunnen doen op en rond de camping. Kom zeker volgend jaar weer terug.

Super heel erg leuk

Rambo, 8-12-2017

Erg gezellige sfeercamping. Er is in de avond een gezellig barretje met leuk personeel. Jonge mensen die weten hoe ze moeten werken. Daarnaast was een van de animatoren altijd in voor een praatje, wat erg gezellig was. Ook was de omgeving erg leuk en fijn om in jet riviertje te zwemmen. Ik kan iedereen de barbecue aanraden, die was fantastisch. Jammer dat het redelijk ver van het eerste dorpje is,maar daar wen je snel genoeg aan.

Héérlijk genoten!

Marleen de Melker, 8-12-2017

Een heerlijke goed verzorgde camping, waar de gast centraal staat. Zwembad is mooi en gezellig! Het restaurant kwamen we graag voor de wekelijkse spare-ribs/bbq avond en voor een lekker ijsje (voor de dames) of biertje (voor de mannen). Vrijwel alle plekjes zijn leuk, ze hebben allemaal zicht op de schitterende omgeving. Je kan er voor kiezen om meer beneden bij het watertje te staan of meer boven bij het restaurant en zwembad.

Er is een winkeltje op de camping aanwezig met (wel wat duurdere) basisproducten...voor de echte boodschappen moet je wel een stukje rijden naar het dorp. Dat geldt eigenlijk wel voor alle uitstapjes, het is niet zozeer de afstand, maar de rit door de prachtige bergen. Wij hebben er twee heerlijke weken gehad!

Niet weer, teleurstelling.

Overschatte camping, 6-12-2017

Ver van leuke franse dorpjes, weinig te doen in de omgeving. Boodschapjes zijn in de kleinere supermarkt 8 km verderop wel te halen.

Nadeel: wij stonden in een gehuurde stacaravan tegen het afwashok &sanitair aan, bij aankomst heb ik daar direct al iets van gezegd dat ik dat niet echt kon waarderen. Maar, de meneer bij de receptie beloofde ons absolute rust op de camping.. Helaas was niets minder waar.. Om 20.30, wanneer onze kinderen net op bed lagen begon het geouwehoer. Zeker een paar keer in de week live muziek of een of andere quiz waar het geluid op maximaal stond.. Echt verschrikkelijk irritant, geen leuke vakantie gehad.

Zwembad is wat te klein, en dan worden er ook nog opblaasbare attributen in toegelaten. Peuterbadje is daarentegen wel prima.

TIP: wanneer je boekt, vraag welke caravn je hebt en zorg er aub voor dat je niet in diegene zit die zo dicht bij het sanitair &afwashok zit. Schande!

Fantastisch, prima 2 weken gehad!

fam Wijnia, 25-9-2017

Mooie camping, ook voor oudere echtparen (57jr) zonder kinderen mooi.

Personeel, aardig en attent.

Met een grote caravan zijn de laatste 7 km "tricky", smalle kronkelweg.

In de omgeving niet veel te doen. Wel op sportief gebied. Voor rust en een mooie omgeving zit je goed. Om bezienswaardigheden te bezoeken ben je veel tijd kwijt.

helemaal super.

fam rutten uit boekel., 16-9-2017

wat hebben we genoten van deze vakantie, camping was helemaal wat wij willen aan vakantie,

sanitair is gewoon schoon en ook groot en voldoende.

personeel dat is een top team, staan voor je klaar bij iedere vraag en zeer vriendelijk. je bent daar ook iemand en geen nummer, ze kennen je gewoon.

ook de avonden met live muziek en bbq of spare-ribs waren heel goed geregeld.

zwembad met zeer veel bedden,en een heel mooi uitzicht.

inderdaad de weg er naar toe is een dingetje met caravan, maar zeker de moeite waard.

we willen ook het gehele team bedanken voor ons een onvergetelijke vakantie waar we heerlijk van hebben genoten...

groeten jurgen, esther, britt en tijs rutten

Fantastische camping met erg gezellige sfeer.

familie van den Broek, 12-9-2017

Wij werden zeer hartelijk ontvangen door eigenaresse welke ons rond reed op golfkar om open plaatsen te tonen, plaatsen zijn ruim van opzet met schaduw en zon, ideaal !! Sanitair op camping was brandschoon, ruime douche gelegenheden met goed warm water en schone toiletten. Zwembad erg mooi met meer dan voldoende en fijne ligbedden. Restaurant was erg gezellig met de andere camping gasten, kaart uitgebreid met lekker eten tegen een zeer fatsoenlijke prijs, op een avond was er zelfs een stoofpot van everzwijn gemaakt, was culinair hoogstandje. Camping heeft beschikking over een eigen winkeltje waarin je de geweldige service bereidheid kunt terug vinden door bv ook zwembroek te verkopen indien men niet de juiste bij zich heeft, elke dag mogelijkheid tot bestellen van vers brood die plaatselijke bakker keurig komt brengen. Personeel erg vriendelijk, kortom een echte aanrader deze camping voor degene die op zoek is naar een onbezorgde en fijne vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Ardéchois (Glamping) in St. Sauveur-de-Montagut (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Ardéchois (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Ardéchois (Glamping) scoort een 8.85 uit 10 op basis van 364 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: