Camping L'Ardéchois (Glamping)stersterstersterster

8.8Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, St. Sauveur-de-Montagut (Ardeche)

8.8Fantastisch

• 8.5Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor L'Ardéchois (Glamping) voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Op Camping l'Ardéchois bij Saint Sauveur de Montagut springen het restaurant en het animatieteam er echt uit. Een ruime, overzichtelijke en nette gezinscamping met Nederlandse eigenaren. Het sanitair is erg schoon en het personeel zeer gastvrij. Bezoek Saint Sauveur de Montagut, een gezellig en typisch Frans dorpje in de Ardèche.

417 reviews over Camping L'Ardéchois (Glamping)

• 10H & N03-02-2020

Fantastisch Camping

Heerlijke camping! We komen hier inmiddels alweer aardig wat jaartjes en zou niet anders willen. Mooie camping, lekker zwembad, vriendelijke personeel en top eigenaren en dat alles in het midden van de bergen, heerlijk in de natuur Het voelde als thuis komen voor ons😁

Gereisd met partner in september 2019

• 10Jeske van Erp03-02-2020

Top camping, keurig, van alle gemakken voorzien!

Er is veel te doen op de camping maar zeker ook in de buurt. Erg gezellig en betrokken, keurig netjes en schoon, vriendelijk!!

• 9Eetgelegenheden

• 1Lotte22-01-2020

Misleid door Tendi

Wij hadden van de zomer een Lodgetent van Tendi gehuurd. Deze tenten moesten nog worden neergezet op het moment van boeken. De foto’s op de website van Tendi én de camping toonden de tenten die er al stonden (mooi in het groen). Bij aankomst bleken de lodgetenten in een lange rij héél dicht naast elkaar te staan vlak aan een super hete (gevaarlijk voor kindervoetjes) asfaltweg helemaal bovenaan de camping. Het hekwerk om de veranda was erg hoog wat het prachtige uitzicht belemmerde. We voelden ons behoorlijk opgesloten. Bij flinke regenbuien wordt alles op de veranda nat, omdat het tentdoek in een punt op de veranda uitkomt. Wij hoopten bij glamping wat ruimte om de tent te hebben en ook iets van gras, zodat de kinderen lekker voor en bij de tent kunnen spelen. Dit waren gewoon bungalows in een rijtje aan een weg.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    8Maureen19-10-2019

Super camping

Een mooie, nette en leuke camping. Leuke activiteiten, aardige mensen, mooie plaatsen en gemoedelijk. Als we dan toch een tip mogen geven: denk ook aan de vegetariërs, vooral bij snackbar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10José en Jan van Duijvenboden19-09-2019

Grandioos

Topcamping. Geweldig lieve eigenaren die altijd voor je klaarstaan. Ook in voorseizoen elke week op woensdag en zaterdag lekker eten met de andere campinggasten. Zijn de 5 sterren dubbel en dwars waard.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Jolanda & Jolein18-09-2019

Geweldige camping!!

Prachtig gelegen in de mooie natuur aan de rivier. Zon en schaduwplekken en een heerlijk zwembad. Lekker eten in het restaurant en de medewerkers zeer gastvrij en servicegericht.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Richard30-08-2019

Fantastische natuur en Nederlandse animatie

Kindvriendelijke gemoedelijke camping, midden in de natuur. Meewerkende toegankelijke medewerkers. Ruime plaatsen met zon en schaduw. Mooie bibliotheek, en prachtig aan riviertje gelegen. Eerste camping ooit waar ik nog wel eens terug wil komen. Basisschoolleeftijd en 50 plus zeer geschikt. Geadverteerde bitterballen helaas niet beschikbaar. Maar goed, als dat het dan is...

• 10Natasha Zwaagstra27-08-2019

Super vakantie!!

Geweldige camping!! Leuk met het riviertje, en leuk zwembad. Super animatie; voetbalwedstrijd, spooktocht, knutselen, kinderkolder...geweldig genoten!! Sparerib avond, heerlijk!! Elke ochtend vers brood. Eigenaren en personeel super vriendelijk! Onze jongens van (13, 10, 6 jaar) hebben genoten, wij ook!! Je moet idd overal een stukje voor rijden maar genoeg leuks om te doen. Kanoën, klimpark, uitzichtspunt, strandje, wandelroutes, en nog veel meer. Dit was ons 2e jaar, volgend jaar gaan we weer!

• 7Rianne Hamstra19-08-2019

Fijne vakantie

Mooie camping. We verbleven in een lodgetent met sanitair. Van te voren bekend dat de camping afgelegen ligt, toch wel nadeel voor ons. Elke keer minimaal 1 uur rijden. Uitzicht geweldig vanaf terras vd tent. Tent was compleet en schoon. Zwembad mag wel uitgebreid worden. En wc’s bij zwembad erg vies. Simpel op te lossen, door wat vaker op een dag schoon te maken. Peutergedeelte super afgesloten! Weg loopt door camping, groot nadeel. Er wordt daar veel te hard gereden levensgevaarlijk. Al met al fijne vakantie gehad. Ow ja het animatieteam meiden van dit jaar: jullie waren fantastisch!

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Elma19-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Een erg leuke camping, prachtige omgeving, maar inderdaad, je moet een stukje rijden en dat weet je van te voren. Leuk zwembad en voor onze jongste van bijna 1.5 ideaal want het peuterbad is afgesloten met een hekje. Wij zelf stonden onderdaan bij de camping, lekker rustig en hele grote plaats. Leuke animatie voor de kinderen. Sanitair was prima schoon mits iedereen het dan ook netjes achterlaat. Kortom een leuke camping voor gezinnen. Voor ieder wat wils

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Suncamp

36 tips over Camping L'Ardéchois (Glamping)

• Liset, 16-06-2014

Je krijgt van de Camping bij het inchecken een auto route mee die je kan doen, die is zeker de moeite waard.

• Arjan Postma, 04-12-2013

Bezoek Aquarock! Het is een geweldige ervaring.

• fam. van Eijk, 07-09-2013

Kanovaren op de Eyrieux was erg leuk

71 vragen over Camping L'Ardéchois (Glamping)

• Gea, 27-01-2019

Jongeren

Zijn er op deze camping jongeren van 15+ te vinden?

• Arie, 21-09-2017

Geschikt voor tieners?

Is deze camping ook geschikt voor tieners? (12 en 14)?

• Jill, 21-06-2017

sanitaire

op de platte grond welk cijfer is het sanitaire blok

Camping L'Ardéchois (Glamping) info

• Aantal sterrenstersterstersterster