Camping L'Ardéchois (Glamping)

Camping L'Ardéchois (Glamping)
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor L'Ardéchois (Glamping) voor je op een rij gezet:

379 reviews over Camping L'Ardéchois (Glamping) in het Nederlands

3 heerlijke weken gehad

Familie Evertzen
14-11-2018

Gewoonlijk schrijven we nooit een recensie, maar deze camping verdient het echt om nog een mooie recensie te krijgen. Deze familie camping heeft alles wat je vakantie tot een onvergetelijke tijd maakt. We hebben het er drie weken fantastisch gehad. Voor de kinderen was het van 's ochtends af aan al gezellig met het animatieteam. Als ouders genoten wij dan van het uitzicht en het heerlijk vers geleverde brood. Op de camping zelf is alles tip top in orde . Sanitair is zeer schoon, zwemmen kan zowel in het mooie zwembad als in de rivier beneden. iedere week is er een gezellige BBQ ( aanrader ) ,bingo voor jong en oud en regelmatig een leuke band!

In de omgeving zijn tal van uitstapjes en markten welke leuk zijn te bezoeken.

voor de echte sportievelingen kan je er ook raften abseilen kanoën enz.

Laatste pluspuntje maar zeker niet onbelangrijk; op deze camping heb je ook geen taalbarriere hetgeen het zeer prettig maakt voor de kinderen.

Top camping die een dikke 11 verdient!

Dennis van Winsen
4-9-2018

Na 6 weer waren wij weer even terug op deze prachtige camping. Werden super gastvrij opgevangen. Je voelt je meteen welkom! Hadden een prachtige ruime plek in de buurt van het zwembad. De camping zelf is zeer overzichtelijk wat het makkelijk maakt om de kinderen lekker hun gang te laten gaan. Er is een heerlijk zwembad aanwezig wat voor de nodige verkoeling zorgt, entertainment is geweldig en je kunt er heerlijk eten. Vooral de BBQ op de zaterdag is geweldig. Het sanitair ziet er goed en schoon uit. Wij willen iedereen van de camping bedanken voor een geweldige tijd. Wilde eigenlijk niet weg :). Wij komen zeker weer terug!

Mooi gelegen terassencamping aan een leuk riviertje met knus zwembad.

Overzichtelijk. Goed onderhouden en schoon. Enige punt van kritiek: Onze mobilhome moesten we grondig poetsen en alles opnieuw afwassen, ivm eindschoonmaak hebben we bij vertrek dan ook alleen veegschoon opgeleverd. Als iedereen dit doet en de eindschoonmaak wordt niet uitgevoerd begint iedereen bij aankomst altijd met poetsen.

Vriendelijk personeel, leuke bar en goed brood. Camping niet extreem stijl mits goed ter been. Veel Nederlanders, maar dat weet je als je hier naar toe gaat. Het uitzicht is heerlijk vanaf de bovenste verdiepingen en het zwembad

Suncamp Holidays

Genieten met een grote G!!

familie Bloemheuvel
31-8-2018

Deze camping heeft alles in zich om een heerlijke vakantie te beleven!! De Nederlandse eigenaren zijn zeer aardig en behulpzaam. De camping heeft 2 heerlijke zwembaden met verschillende dieptes. En beneden aan de camping stroomt een beekje waarin je ook kunt zwemmen maar waar bv onze oudste zijn hart op kon halen met vissen!! De camping zelf is vrij rustig maar er is zeker aan de kinderen gedacht, in alle leeftijden. Voorbeelden zijn een bingo, sport en spel, een talentenjacht, een spokentocht maar er komt ook regelmatig een bandje en er is zelfs de mogelijkheid om te sporten. Dit allemaal onder enthousiaste begeleiding van een klein, maar erg leuk, animatieteam! Op deze camping hangt een heerlijke en rustgevende sfeer, voor wat meer activiteit kan je je wenden tot bv Aqua Rock of je bezoekt een dorpje of stadje in de buurt. Info over dit soort uitstapjes zijn verkrijgbaar aan de receptie.

Volgend jaar zijn wij er weer!!!

Top vakantie!

Jasper
29-8-2018

Heerlijke vakantie gehad, op een knusse camping op een prachtige lokatie! Stacaravan was als nieuw met een afsluitbare veranda( perfect voor mijn dochter van 1,5 jaar). Op de camping een prima zwembadje en loopt zo de rivier in om te speken met kids. Leuk team dat alles regeld, van restaurant tot animatie

Gigatastisch

Fam. Kiers
29-8-2018

Heerlijke gezellige vakantie gehad . En ja de camping ligt heerlijk afgelegen . Christa en Theo wat hebben jullie er een mooi oord van gemaakt . Yerenco's animatie was geweldig voor jong en oud . Sanitair was zeer goed onderhouden en personeel was heel gezellig en hulpvaardig .

Camping is fraai gelegen in berg/heuvelachtig landschap aan mooie rivier. Groot verschil tussen plekken beneden/boven. Camping is gescheiden door een -rustige- weg. Plekken aan rivierkant mooier en groter dan boven bij zwembad. Als je boven zit heb je snel toegang tot het mooie zwembad maar moet je ver lopen voor de rivier en vice versa.Soms met en soms zonder schaduw. Camping is erg afgelegen. Het meertje op 50 km is 2 uur rijden ongeveer. Wij zijn wat gewend qua rijden en vinden een 45/60 min rijden om wat te zien niet erg, maar dit was voor ons té afgelegen.

Camping is compleet Nederlands. Nergens een frans woord te horen, alleen NL bezoekers. Voor ons té Nederlands (alsof je in NL op vakantie bent). Camping relatief rustig, wel veel NL ouders die s avonds op het terras zitten en de kinderen laten gaan... Al met al viel het ons wat tegen

Gemoedelijke camping

Theo
26-8-2018

Zeer leuke kleine camping met prima annimatie, vooral Jerinko is een ras entertainer. Spare rib avond was ook erg leuk, wij hadden een prachtig plek met een super mooi uitzicht.

Zeer sfeervolle familie camping.

Kim
22-8-2018

Prachtige omgeving! Wel erg smalle kronkel weg door de bergen om de camping te bereiken. Eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor jonge kinderen een heerlijke plek. De rivier is super leuk om in te spelen en af te koelen. Sanitair is eenvoudig maar prima. Zwembad voor kinderen prima. Onze kids miste een glijbaan. Maar de stroomversnellingen in de rivier maakte alles goed. Iedereen spreekt Nederlands dan is gewoon handig! Animatie erg leuk voor kleine kinderen!!! De spooktocht is dan weer leuk voor ouderen. Dit geven ze ook op voorhand goed aan.

Als er al verbeter punten zijn is het zeker de Wi-Fi internet bereik is echt heel slecht. Zelfs bellen lukte regelmatig niet. En winkel is wel erg basic op de camping. Je moet echt wel een stuk rijden om boodschappen te doen.

Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad en deze camping is ook zeker aan te raden.

Heerlijke vakantie gehad!!!

Fam. van den Heuvel
21-8-2018

+ Mooie omgeving om hard te lopen of te fietsen

+ Combinatie van zwembad en riviertje erg leuk voor de afwisseling

+ Leuke animatie

+ Gezellige avonden: BBQ, live-muziek enz...

+ Stacaravan was ECHT schoon bij aankomst, dit hebben we weleens anders gezien...

- Door de ligging hier en daar wat steile afgrondjes, kan gevaarlijk zijn voor de kinderen

- Eindje rijden naar de supermarkt, maar wel een heel mooi weggetje

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Ardéchois (Glamping) in St. Sauveur-de-Montagut (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Ardéchois (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.