Reviews over St. Sauveur-de-Montagut (Ardeche)

3 heerlijke weken gehad

Familie Evertzen,
    14-11-2018

Gewoonlijk schrijven we nooit een recensie, maar deze camping verdient het echt om nog een mooie recensie te krijgen. Deze familie camping heeft alles wat je vakantie tot een onvergetelijke tijd maakt. We hebben het er drie weken fantastisch gehad. Voor de kinderen was het van 's ochtends af aan al gezellig met het animatieteam. Als ouders genoten wij dan van het uitzicht en het heerlijk vers geleverde brood. Op de camping zelf is alles tip top in orde . Sanitair is zeer schoon, zwemmen kan zowel in het mooie zwembad als in de rivier beneden. iedere week is er een gezellige BBQ ( aanrader ) ,bingo voor jong en oud en regelmatig een leuke band!

In de omgeving zijn tal van uitstapjes en markten welke leuk zijn te bezoeken.

voor de echte sportievelingen kan je er ook raften abseilen kanoën enz.

Laatste pluspuntje maar zeker niet onbelangrijk; op deze camping heb je ook geen taalbarriere hetgeen het zeer prettig maakt voor de kinderen.

Top camping die een dikke 11 verdient!

Dennis van Winsen,
    4-9-2018

Na 6 weer waren wij weer even terug op deze prachtige camping. Werden super gastvrij opgevangen. Je voelt je meteen welkom! Hadden een prachtige ruime plek in de buurt van het zwembad. De camping zelf is zeer overzichtelijk wat het makkelijk maakt om de kinderen lekker hun gang te laten gaan. Er is een heerlijk zwembad aanwezig wat voor de nodige verkoeling zorgt, entertainment is geweldig en je kunt er heerlijk eten. Vooral de BBQ op de zaterdag is geweldig. Het sanitair ziet er goed en schoon uit. Wij willen iedereen van de camping bedanken voor een geweldige tijd. Wilde eigenlijk niet weg :). Wij komen zeker weer terug!

Mooi en overzichtelijk met heerlijk uitzicht

Ed,
    3-9-2018

Mooi gelegen terassencamping aan een leuk riviertje met knus zwembad.

Overzichtelijk. Goed onderhouden en schoon. Enige punt van kritiek: Onze mobilhome moesten we grondig poetsen en alles opnieuw afwassen, ivm eindschoonmaak hebben we bij vertrek dan ook alleen veegschoon opgeleverd. Als iedereen dit doet en de eindschoonmaak wordt niet uitgevoerd begint iedereen bij aankomst altijd met poetsen.

Vriendelijk personeel, leuke bar en goed brood. Camping niet extreem stijl mits goed ter been. Veel Nederlanders, maar dat weet je als je hier naar toe gaat. Het uitzicht is heerlijk vanaf de bovenste verdiepingen en het zwembad

Genieten met een grote G!!

familie Bloemheuvel,
    31-8-2018

Deze camping heeft alles in zich om een heerlijke vakantie te beleven!! De Nederlandse eigenaren zijn zeer aardig en behulpzaam. De camping heeft 2 heerlijke zwembaden met verschillende dieptes. En beneden aan de camping stroomt een beekje waarin je ook kunt zwemmen maar waar bv onze oudste zijn hart op kon halen met vissen!! De camping zelf is vrij rustig maar er is zeker aan de kinderen gedacht, in alle leeftijden. Voorbeelden zijn een bingo, sport en spel, een talentenjacht, een spokentocht maar er komt ook regelmatig een bandje en er is zelfs de mogelijkheid om te sporten. Dit allemaal onder enthousiaste begeleiding van een klein, maar erg leuk, animatieteam! Op deze camping hangt een heerlijke en rustgevende sfeer, voor wat meer activiteit kan je je wenden tot bv Aqua Rock of je bezoekt een dorpje of stadje in de buurt. Info over dit soort uitstapjes zijn verkrijgbaar aan de receptie.

Volgend jaar zijn wij er weer!!!

Top vakantie!

Jasper,
    29-8-2018

Heerlijke vakantie gehad, op een knusse camping op een prachtige lokatie! Stacaravan was als nieuw met een afsluitbare veranda( perfect voor mijn dochter van 1,5 jaar). Op de camping een prima zwembadje en loopt zo de rivier in om te speken met kids. Leuk team dat alles regeld, van restaurant tot animatie

St. Sauveur-de-Montagut (Ardeche) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 41 reviews