Reviews over St. Rémy-de-Maurienne

Simpele camping in een geweldig gebied

Mariëlle,
    16-8-2009

Camping stelt niet veel voor, er is één zittoilet (rest hurktoilet), het gehele sanitair is redelijk. (modder op de vloer, volgens mij wordt het ééns per dag schoongemaakt, weinig ongedierte in het sanitairgebouw)

Het meer (le lac bleu) dat aan de camping ligt is prima.

De plaatsen zijn prima, er zijn veel bomen op de camping.

De prijs is laag, dus voor als je niet teveel verwacht van de camping is het een goede keus.

Pareltje in de Alpen

Erwin Castricum,
    17-8-2008

Zeer mooi gelegen, vlak aan de doorgaande route A43 Torino-Lyon. Rustige camping, plaatsen zat in het hoogseizoen, ideaal om na een dag rijden even tot rust te komen. Aardig restaurantje, na het eten een rondje om het meer lopen is heel goed voor de spijsvertering! Invalidentoilet/douche zeer goed uitgerust, sleutel halen bij de receptie.

Lichte geluidsoverlast door ligging naast snelweg.