Camping Naturiste la Plage des Templiers

1 review over Camping Naturiste la Plage des Templiers in het Nederlands

Geweldig

Andrea
18-11-2016

Zo'n bijzondere camping zie je niet veel. Volstrekt auto- en caravanloos. Je moet een hoogteverschil van 100 meter wandelend overbruggen. Dus als je niet goed ter been bent...Je bagage gaat met een transportkabel.

Maar als je er dan bent heb je een oase. In de kloof van de rivier ben je geborgen. Ik voelde me als Ayla van de stam van de holenbeer...

Het water, de rotsen, grind en zandstrand. Fysieke uitdagingen: tegen de stroom in zwemmen, vanuit de grote rots met de stroom mee terug zwemmen, wandelen langs de rivier, als sport soms op-en-neer die 100 meter.

Qua levensbehoeften: de winkel is slechts basaal. Duur ook. Veel groente en fruit heb je er niet. Het restaurant is in juni nog niet in gebruik. In 2014 wel gegeten. Best te doen. Markt en supermarkt in de buurt is een hele exercitie.

Smorgens om 10 uur begint de onrust: de kanovaarders! Groepen britse, franse, duitse adelocenten. Groepen kinderen. Groepjes vrienden. Al dan niet met gids. Soms brutaal tegen ons naturisten. Brutaal tegen de natuur. Niet tof.

Overigens zijn de meeste huurtenten echt miserabel en veel te duur.

De Lodges zijn prima. De bedden...mwa.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Naturiste la Plage des Templiers in St. Remèze (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Naturiste la Plage des Templiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.