Camping Naturiste la Plage des Templiers

3 reviews over Camping Naturiste la Plage des Templiers in het Nederlands

Geweldig

Andrea
18-11-2016

Zo'n bijzondere camping zie je niet veel. Volstrekt auto- en caravanloos. Je moet een hoogteverschil van 100 meter wandelend overbruggen. Dus als je niet goed ter been bent...Je bagage gaat met een transportkabel.

Maar als je er dan bent heb je een oase. In de kloof van de rivier ben je geborgen. Ik voelde me als Ayla van de stam van de holenbeer...

Het water, de rotsen, grind en zandstrand. Fysieke uitdagingen: tegen de stroom in zwemmen, vanuit de grote rots met de stroom mee terug zwemmen, wandelen langs de rivier, als sport soms op-en-neer die 100 meter.

Qua levensbehoeften: de winkel is slechts basaal. Duur ook. Veel groente en fruit heb je er niet. Het restaurant is in juni nog niet in gebruik. In 2014 wel gegeten. Best te doen. Markt en supermarkt in de buurt is een hele exercitie.

Smorgens om 10 uur begint de onrust: de kanovaarders! Groepen britse, franse, duitse adelocenten. Groepen kinderen. Groepjes vrienden. Al dan niet met gids. Soms brutaal tegen ons naturisten. Brutaal tegen de natuur. Niet tof.

Overigens zijn de meeste huurtenten echt miserabel en veel te duur.

De Lodges zijn prima. De bedden...mwa.

Supercamping voor alle leeftijden

Steven
18-6-2010

Een geweldige camping. Alleen geschikt voor tenten. Maar dat maakt het juist zo leuk. Je spullen gaan op de lift direct naar beneden op de campingplaatsen direct aan de rivier. Daarna loop je zelf naar beneden zo'n 20 minuten. De camping is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Er zijn kinderen van alle leeftiijden te vinden. Ook pubers hebben het er erg leuk en maken in de avond vaak gitaarmuziek aan het strand. Overdag is het heerlijk vertoeven bij de "pastiere". Dit is een plek vblakbij de camping waar bijna alle kano's omgaan. De naturisten van de naturistencamping helpen de kano's veilig de pastiere te passeren en duiken al snorkelend de verloren zonnebrillen voor hun op. In de nabijheid van de rivier zijn verschillende grotten waar je naar toe kan wandelen. Er is een eenvoudig campingwinkeltje waar je alles met een bonnenboekje moet betalen en pas aan het eind van de vakantie moet afrekenen.

bienvenue en ardéche

nadeau bruno
6-6-2010

un endroit vraiment agréable avec une harmonie entre le naturisme et le bonheur de pouvoir passer des vacances au calme, sans pub, sans voiture avec le respects

de la personne et l'envie d'etre bien, un moment pour se retrouver un moment pour s'isoler, un moment pour voir du monde a chaque moment on se sent bien dans ce camping, d'ailleur c'est pour ça que j'y vais depuis si longtemps , venez nous voir vous ne serez pas deçus, l'europe si retrouve mes amis viennent de partout dans le monde et ça c'est le plus beau, a bientot ,

bruno

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Naturiste la Plage des Templiers in St. Remèze (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Naturiste la Plage des Templiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Naturiste la Plage des Templiers scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.