Tijdelijk €25 aanbetaling

• 4.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Les Claires

• 5Paul13-09-2022

miskoop

slechte ervaring eerste avond was de camping een grote kermisattractie; alle lampen aan-alle lampen uit(stroom-geen stroom) gedurende een uur eerste morgen was er uren lang nergens stromend water op de camping; niet in de caravans of toiletgebouwen tweede avond weer in het donker; 1,5 uur geen stroom bij vertrek ruim een uur moeten wachten om mijn borg(380€!!) terug te krijgen winkel gesloten, cafe gesloten beheerder niet te bereiken

bezint eer ge begint zou ik zeggen

• 7Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 7Inge05-09-2022

Prima voor 1 nachtje onderweg

Gebruikt als overnachtingscamping. Locatie ligt dichtbij snelweg. Vriendelijke eigenaar, werden prettig ontvangen. Sanitair is op zich schoon maar wel erg veel spinnen in het toiletgebouw. Onze dochter durfde er daardoor niet te douchen en nauwelijks naar het toilet te gaan. Restaurantje was dicht dus konden we niet beoordelen. Wij hadden daar ook veel last van muggen dus neem een muggenspray mee! Camping wordt veel gebruikt door trekkers en fietsers.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Ben01-08-2022

Gebruikt als doorreis camping

Volgens mij heet de camping tegenwoordig Bois & Toiles, wij gebruiken hem als doorreis camping naar het zuiden van Frankrijk. Camping ligt vlak bij de snelweg. We maakten gebruik van de tent met sanitair het zag er allemaal keurig en schoon uit. Het gezin wat de camping runde was vriendelijk en deed hun best om alles goed te laten verlopen. Het zwembad was prima om lekker in af te koelen en was schoon.

• 7Staat v/h sanitair
  • 5C. D.11-08-2018

Nooit meer

Hier 1 nacht gestaan op de terugweg van Spanje naar Nederland. Ligging goed vanaf de route de soleil. Ontvangst zeer vriendelijk! Camping is eigenlijk een woonwagenkamp met wat plekjes voor doorreizigers. Mijn kinderen gingen even tafeltennissen in de verpauperde speeltuin en werden gelijk opgezocht door de plaatselijke jeugd. Gelijk nare sfeer en uiteindelijk liep het bijna uit op een vechtpartij met deze jeugd! Douches en toiletten zitten in een soort portocabine. Wel warm water en redelijk netjes. Zwembad niet in gebruik, zag er slecht onderhouden uit. En dan die treinen..... wat een herrie!! Ons zien ze hier niet meer terug, erg spijtig want het gezin wat deze camping runt zijn zéér vriendelijk en behulpzaam....

• 6Staat v/h sanitair
  • 8w.litmaath09-08-2018

prettige camping , zeker een aanrader !

keurige camping met goed verzorgd nieuw sanitair , goed warm water , net onderhouden en schoon zwembad met goede watertemperatuur. Zeer vriendelijk voor de camping gasten en bereid met van alles te helpen. Klein winkeltje , voor iedere ochtend vers brood te bestellen . De camping straalde in het geheel een goede verzorging uit Zeker een aanrader

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Fenny Feunekes06-08-2016

Een hele goede camping om te slapen op doorreis

Het sanitair is helemaal aangepakt en gloed nieuw. Ziet er fantastisch uit. Heel netjes. Zeer vriendelijke mensen en heel behulpzaam. Echt een aanrader om te verblijven als je doorreist naar Zuid Frankrijk of Spanje.

• 8Staat v/h sanitair
  • 2Sarah14-06-2016

H.O.R.R.I.B.L.E

Nous avons passé seulement deux jours dans ce camping et c'était vraiment insupportables : mobil-home très petit, la pire literie jamais vu, on a super mal dormi, le chauffe eau qui marche de temps en temps, personnel un peu spécial, leur comportement laisse à désirer. Je vous déconseille d'aller dans ce camping, c'est vraiment une question de confort de vie, j'ai jamais vu ça !

• 2Eetgelegenheden
  • 5Bakker07-09-2015

Nooit meer

Op aanraden van het plaatselijk VVV hier een nacht met camper gestaan. Het sanitair was niet fris en de douche kwam nauwelijks warm water uit. De aanwezigheid van de Oost Europese gastarbeiders in de chalets achter ons gaf ons een onplezierig gevoel. Ook de treinen 's nachts waren niet echt prettig.

• 6Fam. ewalds09-08-2015

Prima voor 1 nacht, niet langer!!!

Gebruikt als doorreis camping richting zuiden. Ligging is perfect, Lyon voorbij en vlak bij de snelweg. Vriendelijk ontvangst, direct brood besteld, snel geholpen en ruime plekken met veeeeeel schaduw! Was nodig met 40 graden. Zwembad oké voor een duikje na een dag rijden. Sanitair was inderdaad erg gedateerd en niet heel schoon. Klein speeltuintje dat ook toe is aan een opknapbeurt. We zouden hier best terug gaan als doorreis camping maar echt nooit voor langer gebruik!

• 6S van Eck26-07-2013

Prima om te slapen maar ook niet meer.

Op de bonnefooi hier terecht gekomen. Hartstikke leuk en vriendelijk allemaal maar alles was matig te noemen. Voor een nachtje was het prima. Een tent voor €70 voor een nacht was prijzig het sanitair vies. Snachts veel geluidsoverlast gehad van het rangeren van treinen. Het was grappig en ludiek en om te rusten met goed genoeg voor ons. Veel Bulgaren die in de buurt werken wel vriendelijke lui.

• 3Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar