Reviews over St Rambert d'Albon

prettige camping , zeker een aanrader !

w.litmaath,
    9-8-2018

keurige camping met goed verzorgd nieuw sanitair , goed warm water , net onderhouden en schoon zwembad met goede watertemperatuur. Zeer vriendelijk voor de camping gasten en bereid met van alles te helpen. Klein winkeltje , voor iedere ochtend vers brood te bestellen . De camping straalde in het geheel een goede verzorging uit Zeker een aanrader

Een hele goede camping om te slapen op doorreis

Fenny Feunekes,
    6-8-2016

Het sanitair is helemaal aangepakt en gloed nieuw. Ziet er fantastisch uit. Heel netjes. Zeer vriendelijke mensen en heel behulpzaam. Echt een aanrader om te verblijven als je doorreist naar Zuid Frankrijk of Spanje.

Goed hotel, maar....

Peters,
    18-5-2013

Wij, gezinnetje van 2 volwassenen en 1 kind, hebben hier overnacht op weg naar het Zuiden van Frankrijk in de mei-vakantie 2013. Aardig personeel, nette kamer. Goedkoop en lekker restaurant. Alleen is in de vroege avond onze auto van -de met video bewaakte- parkeerplaats leeggeroofd. Het vriendelijke receptiepersoneel liet ons na de ontdekking de beelden zien, maar er was geen kenteken te zien. Wel was te zien hoe net als wij een auto naast ons ook leeggeroofd werd door een licht kleurige personenauto met 3 daders erin. Alles duurde circa 2 minuten, een kwartier na de inbraak ging het rolhek dicht. Dus voor mensen die hier willen logeren, let op uw auto. Haal álles eruit!

Gezellige uitstraling maar verouderd sanitair

Fluks,
    12-9-2012

De camping heeft een gezellige uitstraling. We hebben begrepen dat de huidige eigenaar de camping net begin dit jaar heeft overgenomen. Je kunt bij de receptie gezellig op een terrasje zitten en lekker eten voor een redelijke prijs, gratis wifi op het terras. Er is een zwembad, die overdag in beslag wordt genomen door de vaste kampeerders van de camping. De prijs voor overnachtingen is vrij prijzig. Het sanitair is sterk verouderd, slechts 1 gewone toilet, voor de rest Franse toiletten. Het sanitair wordt nauwelijks schoongemaakt, er is toiletpapier aanwezig, maar het wordt bijna niet aangevuld. De douchjes en de wasbakken zijn koud, toen wij op de camping stonden waren de boilers stuk. Rondom het douchegebouw en het zwembad is het rommelig door de pruimenbomen. Een laatste aandachtspunt is het treinspoor, overdag zijn de treinen nauwelijks hoorbaar, s'nachts wordt op het spoor bij de camping de treinen geranceerd wat veel lawaai veroorzaakt.

Fijne overnachtingscamping

donald,
    21-6-2010

De laatste 3 jaar gebruiken wij deze camping als overnachtingscamping op weg naar zuid-frankrijk of spanje. 50 km onder Lyon en 5 minuten vanaf de peage.

Je kunt hier tot laat aankomen en ook weer vroeg vertrekken. Ruime plaatsen (wij laten de caravan achter de auto vastzitten).

Bij aankomst kun je gelijk voor de volgende ochtend brood bestellen.

Sanitair is een beetje gedateerd maar wel schoon.