Kasteel Chateau du Besset

FrankrijkRhône - AlpsSt. Prix (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteel Chateau du Besset voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 68 reviews
+45/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 68 reviews

Kasteel info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer kasteel infoTonen op kaart

Contact

70 Reviews over Chateau du Besset

• 10Arnoud en Floor20-09-2021

Mooie locatie.

Het is echt geweldig hier. In het kasteel en in de koetshuizen zijn enkele luxe appartementen en gîtes gerealiseerd voor 4-6 personen, allen met eigen keuken, badkamer/toilet, zitkamer, eetkamer en 2/3 slaapkamers. Tevens zijn er enkele chambre d'hôtes in het kasteel en is er de mogelijkheid van table d'hôtes. Dagelijks is er de mogelijkheid voor ontbijt, lunch en diner, tevens hebben we een broodservice met iedere morgen vers brood. Verder is er op het terrein een mini-camping aanwezig met 7 staanplaatsen. We kunnen iedereen deze schitterende locatie aanbevelen.

• 10esmeralda26-03-2020

We waren met een groep vrienden en hebben een geweldige week gehad op het Chateau, prachtige omgeving, in de regio diverse ontspanningsmogelijkheden, goede restaurants in Lamastre, maar ook op het Chateau hebben we heerlijk culinair gedineerd. Alles was tot in de puntjes geregeld door de gastheer en gastvrouwe.

• 9lex dupont27-05-2019

Geweldige lokatie

We zijn in de meivakantie een week op het Chateau verbleven, het was pure vakantie, prachtig in de topjes verzorgd appartement in het kasteel, onze kinderenhebben zich geen moment verveeld. Alles straalt rust uit, de omgeving maar ook de eigenaar en zijn vrouw Rita die een geweldige kok is. mijn ouder zijn ook een paar dagen met de camper geweest en stonden op het kampeerterrein, ook een geweldige plek met een prachtig uitzicht over de dalen en bergen. We hebben gezamenlijk enkele prachtige wandeltochten vanuit het kasteel gemaakt, met de routebeschrijving die door Huub persoonlijk zijn gemaakt, je komt op de mooiste plekjes waar je anders niet terecht komt. Al met al een geweldige week gehad.

• 9M. van den Heuvel19-08-2018

Heerlijke, gastvrije en prachtige locatie!

Fantastische locatie in een prachtige omgeving! Na een avontuurlijk ritje over een smal landweggetje rijd je de oprijlaan naar het Chateau in. Een mooie oase straalt je tegemoet. Vervolgens een zeer vriendelijk en gastvrij ontvangst van de gastheer, Huub! Binnen is de inrichting nog heel passend bij de oorsprong van het kasteel waardoor een fijne sfeer heerst en het is van alle gemakken voorzien. Ik werd heel nieuwsgierig van alle deurtjes en gangetjes. Buiten zijn overal zitjes gecreëerd zodat je elke dag een plekje kunt vinden om van je ontbijtje of borrel te genieten. Huub regelt op verzoek broodjes en ook zijn er snacks af te nemen. In onze week werd een "table d'hote" georganiseerd die we als gezellig en lekker hebben ervaren. Fijne speelplekken en mogelijkheden voor jonge kinderen.
    Wij zouden de accommodatie zeer aanraden en komen zeker een keertje terug. NB: wifi is matig overdag maar he, je bent op vakantie!

• 5Bart03-08-2018

Mooi gebied in een prachtige ambiance die op zijn

Camping is erg basic. Mooie ligging en ruimte. Eigenaren erg op zichzelf . Niet echt klantgericht. Beperkt zelfs. Is het op zijn retour? Hygiëne toilet en douche beperkt.

Het gehuil van kleine kinderen vanuit de appartementen is overal hoorbaar. Niet altijd even aangenaam.

• 10Monique luijkx14-08-2017

Pracht plek!

Prachtige plek. In alle opzichten . Ik heb samen met mijn dochter van 10 jaar een week mogen logeren in de Chateau . Heel mooi uitzicht , mooie authentieke kamers , lekker eten , maar voor ons vooral heel belangrijk .. het warme welkom van Huub en Rita . Van minuut 1 kregen we het gevoel om thuis te zijn .
    Voor mijn dochter waren er direct veel kinderen om mee te spelen . Was ik haar " kwijt" was ze in de tuin op de trampolines of was ze te vinden in het zwembad . In de omgeving kan je ook leuke uitstapjes maken . Huub geeft je daar goed advies in.. We hebben enorm genioten van onze week .. de beste vakantie ooit op het juiste moment op de juiste plek :-)

• 7Edwin, Linda en Milan13-08-2017

Als je van rust houd, is dit prima.

Ontvangen door de heer des huizes, bracht hij na een korte rondleiding ons naar onze B&B kamer. Deze zag er netjes uit, maar de deur kon niet op slot. Bij navraag bleek de sleutel kwijt te zijn. Een ander slot was niet mogelijk, omdat de deur te oud was. Toen we het gezamenlijk eten wilden boeken was niet bekend wanneer dat zou zijn. En toen het wel bekend was wist de gastheer niet wat er op het menu zou staan en wat het zou kosten. We hebben de gok genomen en het eten was erg lekker (3 gangen). Overdag wilden we een lunch bestellen, maar was er niemand die ons kon helpen. Rond de trampoline staat geen veiligheidsnet en de tokkelbaan hangt zo laag dat je al meteen met je zitvlak op de grond komt. De gastheer en vrouw waren erg op zichzelf, ze kwamen als je op het belletje drukte maar het leek allemaal niet van harte te gaan. Wat opviel was de overweldigende geur van de vogels die in twee grote kooien in de ontvangstruimte gehouden werden. Als je last hebt van je longen geen aanrader.

• 9Elke12-08-2017

Heerlijke vakantie gehad

Met onze kinderen van 11 en 14 jaar, hebben wij een heerlijke week gehad in Chateau du Besset. Wij hadden een appartement in het kasteel; La Violette. Gelegen op de eerste en tweede etage. 1 slaapkamer en woonkamer (tv met NL zenders)lagen op de 1ste etage. Keuken (met vaatwasser), badkamertje en 2 slaapkamers waren boven. Kratten aanwezig, om bijv lunch mee naar buiten te nemen. Dit hebben we dan ook regelmatig gedaan! Om het kasteel heen zijn veel zitjes en is een ligweide. De kinderen hebben zich super vermaakt in het zwembad, trampolines en met alle andere kids. Kortom, voor herhaling vatbaar! Wij zijn helemaal tot rust gekomen.

• 9Birgit & Marcel - met 2,5 jarig zoontje (Belgie)11-08-2017

Onze 2w vakantie op Chateau du Besset was zalig.

Het is een prachtige omgeving voor iedereen die van rust houdt, natuur, verzichten. Het kasteel en tuin zijn echt genieten met veel hoekjes, prima zwembad, ligzetels,... Huub & Rita zijn rustige gastheer/vrouw die op iedere vraag een antwoord hebben. Ook voor medische problemen, advies, hulp en doorverwijzing - was top. Ons zoontje van 2,5 vond de hond geweldig ! Er zijn veel mogelijkheden voor uitstappen, sportief en/of cultureel. Voor mensen met kinderen raden we zeker aan om een appartement te nemen - is handiger want er is niet elke dag table d'hôte - maar als ze er is : Rita kookt voortreffelijk - zeker deelnemen & ervan genieten !

Minpunt was een grote familie die meende exclusief te hebben geboekt en zich alsdusanig gedroegen, maar dat ligt dus niet aan de locatie of uitbaters... maar zorgde bij ons wel voor meermaals ergernis en onvermogen rustig te kunnen slapen of gebruik te maken van de gemeenschappelijke ruimtes.

• 9Ed Schuller24-07-2016

Prachtig en rustig

Wij hebben 8 dagen (15 -23 juli) op de zeer kleinschalige camping van het prachtige Chateau du Besset in St Prix (9 km van Lamastre) gestaan. Wat een rust en schoonheid! Alle 7 plaatsen hebben een fantastisch uitzicht. Besteld brood ligt 's morgens voor je klaar. Op verzoek wordt de frituur aangezet of je kunt aanschuiven bij de avondmaaltijd (table d'hote). Huub helpt indien nodig met het neerzetten of weghalen van de caravan. Er is een zwembad dat met zout i.p.v. chloor schoon wordt gehouden. De camping is uitermate geschikt voor volwassenen die van rust en natuur houden. Ook kinderen kunnen zich in het zwembad prima vermaken. De route naar het Chateau is bijzonder. De laatste 3 km gaan omhoog langs een smalle weg. Kom je met een caravan, hou dan rekening met het feit dat het chemisch toilet niet op de locatie kan worden geleegd. Daarvoor moet je naar een groot parkeerterrein in Lamastre. Huub en Rita: Dank voor de fijne tijd!

Kasteel Chateau du Besset info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij