Camping Le Plan d'Eau

Camping Le Plan d'Eau
8,2

13 tips over Camping Le Plan d'Eau

Annemiek, 23-12-2014
Voor de stoere vakantieganger: canyoing! (via de camping te regelen)
Jan, 30-11-2014

Neem enkele zware haringen of een staaf mee om de omdergrond mee te bewerken alvorens de standaard haringen te gebruiken. Neem enkele stukken plastic mee om boven de voortent of bijzet tentjes te bevestigen.

De tenten zijn door het opvouwen zo verkleeft dat ze bij de volgende opzetbeurt niet meer waterdicht zijn.

Peter Buitenhuis, 31-7-2014

Balazuc is aardig, Thais eten in Vogüé is goed (alcolholcontrole bij verlaten van dorp!), zaterdagmarkt in Aubenas, Mirabel (waar niks te doen is), maar zeer sfeervol.

Canyoing is eigenlijk een must, maar adventure is ook echt adventure!

Veel leuke ATB routes (kopietjes bij de receptie). Niet eenvoudig door hoogteverschillen en veel paden met grote stenen,

Thomas, 23-9-2013
Ga in de omgeving kanoën! SUPERRR
peeetor, 30-8-2013
Aanraders: Gerbier de Jonc (bergklimmen), Pont D'Arc, Gorges D'Ardeche, ijsfabriek in Ucel, dagje Montelimar. Kortom veel te beleven op deze leuke camping. Ohja, we zijn ook wezen canyoningen; da's helemaal een aanrader voor de avonturiers onder ons.!
Anita Galea, 18-8-2013
Neem waterschoenen mee voor de vele stenen die in het water liggen

Han_S, 5-7-2013
Bezoek de vele weekmarkten en prachtige plaatsjes. Neem een michelin kaart mee en volg de groene routes.
Arno, 22-8-2012
tip: ga zeker even naar Pont de Diable, (kan natuurlijk ook vanuit een andere locatie)
beumer, 14-8-2012
Het bomenparcours in Grospierres (ongeveer 3 kwartier rijden) is een aanrader voor elk avontuurlijk kind. Ook voor volwassenen trouwens een uitdaging. Inclusief een afdaling over de Ardèche. Voor alle leeftijden heeft dit park iets te bieden.
Buurvrouw, 4-7-2012
Aan te bevelen is een bezoek aan de (grote..)markt in Joyeuse, erg leuk! (wel vroeg gaan i.v.m. parkeren!) Ook Balazuc is een prachtig dorp en het bezoeken zeker waard.