Camping Le Pre Coulet

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, St. Pierreville

Op vakantie geweest naar Le Pre Coulet?

9.1Fenomenaal

• 8.9Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

8 reviews over Camping Le Pre Coulet

• 2019
    9Fam. Demedts09-08-2019

Rustige, kleinschalige camping

Een mooie, kleine en gemoedelijke camping in een mooie omgeving. We hadden een stacaravan. Deze was wel wat verouderd, maar qua prijs helemaal prima. Naar hartelust gefietst. De kinderen hebben zich prima geamuseerd aan het water met zwemmen en vissen. Bakker en slager op loopafstand. Wekelijks een kleine gezellige ochtendmarkt met streekproducten. Verder een zeer vriendelijke en behulpzame eigenares. We hebben een hele fijne tijd gehad en een aanrader voor iedereen die van een rustige omgeving houdt.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9egberth28-06-2019

Uitstekende kleinschalige camping.

Kleinschalig, rustig gelegen in mooiste deel van de Ardèche met wandelmogelijkheden en toertochten. Op loopafstand van St Pierreville met boulangerie, chacuterie, restaurantjes en de overige basic boodschappen. Camping met schoon gehouden sanitair. Gratis Wifi met zitjes bij receptie. Net onderhouden grasvelden, gelegen langs het riviertje met zwembassin. Tevens verhuur van enkele chalets. Camping zeker ook aan-te-bevelen voor rustzoekers in voor- en naseizoen. Zeer vriendelijke en hulpvaardige beheerster, spreekt ook Nederlands.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Ton kroos12-08-2018

Gezellige vriendelijke kleine camping aan watertje

Rust ruimte natuur wandelen vriendelijke campinghoudster leuke aktiviteiten maak kennis met het franse leven. We komen zeker terug m'n frans weer opgehaald! Bedankt lieneke!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Diana en Ed10-08-2017

Mooie, rustige en groene camping

Fijne mooie plek in de Ardèche, waar vind je dat nog? Vriendelijke ontvangst, ruime plaats, schoon sanitair. En tips voor de omgeving. Prachtig gefietst op de Dolce Via!

• 9Eetgelegenheden

• 10jan en Bea02-08-2017

Gastvrije camping met prachtige sta-plekken

Geen luxe resort of schreeuwende toeristen, maar een hartelijke ontvangst door Lienke.Het dorp is op loopafstand. Zwemmen doe je in het riviertje. Een prachtig gebied om te wandelen of te proeven van het echte franse leven. Kleine dorpjes met leuke markten. De sta-plekken hebben voldoende schaduw, en s 'avonds koelt het heerlijk af. Hoogtepunt van ons verblijf was de frans-nederlandse bbq met wild zwijn reebout en franse wijn. Tot volgend jaar!

• 10Eetgelegenheden

• 10Peter en Ina29-07-2017

Heerlijke gastvrije plek

Zomaar geprikt op internet, maar het blijkt een geweldige plek te zijn. Echt Frankrijk en echt de Ardèche. Camping met ruimte. Wij hadden een heerlijke ruime plek aan de rivier. s’Ochtends een klein wandelingetje naar de bakker en slager voor een lekker ontbijt. Leuke tips van de beheerster. Sanitair is eenvoudig maar schoon (volgens ons meerdere keren per dag schoongemaakt). Er is een leuke wijnkelder in de buurt. Je kunt er mooie wandelingen maken. De omgeving is indrukwekkend. Een plek om niet te vergeten en (hopelijk) later terug te komen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10J.09-07-2017

Prachtig groen rustig kampeerterreintje

We hebben hiier begin juli 2017 op een heerlijk rustig plekje op deze groene camping gekampeerd. Gastvrijheid op deze kleine camping aan een mooi stromend riviertje in de Ardèche is boven normaal. Eenvoudige maar ruim voldoende voorzieningen. In de buurt kan heerlijk gefietst worden op de La dolce via: 85:km fietsroute op een voormalige spoorweg langs de Erieux. Camping ligt nabij het leuke dorpje Saint Pierreville, waar naast 3 restaurants verder alle voorzieningen zijn. De omgeving is overweldigend mooi.

• 8Eetgelegenheden

0 tips over Camping Le Pre Coulet