Appartement La Rastelayre

4 reviews over Appartement La Rastelayre in het Nederlands

Prachtige plek in de Ardeche

Diederik
5-8-2015

Wij hebben een week in L'Atelier doorgebracht met 8 personen. Gezin met vier kinderen (7-16) en grootouders. Prachtige plek aan mooi riviertje, mooie tuin, zwembad, alle voorzieningen. Zeer compleet uitgerust appartement, je hoeft eigenlijk niets zelf mee te nemen, uitstekend voor 8 personen (voor 10 personen moet je de slaapbank in de woonkamer gebruiken, kan ook goed). De kinderen hebben zich hele dagen kunnen vermaken aan het riviertje met rotsen, kano, klimtouw etc.

Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Het is niet goedkoop, maar ja. Supermooie en fijne plek, wij gaan vast nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

we hebben met ons samengesteld gezin met 7 kinderen (5 - 13 jaar) ontzettend genoten op dit mooie plekje. Het appartement was ruim en voorzien van alle gemakken (2 badkamers, oven, vaatwasser en gezamenlijke wasmachine en droger). Hele mooie omgeving, riviertje aan de voet van de tuin met prive terras, volop druiven en ander fruit in de tuin om van te eten, jeu de boule baan en badminton terrein, riant zwembad (5 m O) met volleybalnet. enige nadeel is de bochtige weg erheen voor mensen met wagenziekte. de ijswinkel in Montagut is een echte aanrader, zo ook de vulkaanbeklimming. zeer gastvrije eigenaren!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

TOPAPPARTEMENTEN IN SCHITTERENDE OMGEVING

van Velzen
26-10-2009

Zeer goed ingerichte appartementen (3), met heerlijke bedden aan een leuk riviertje in een mooie omgeving. Jammer dat het laatste stukje weg voor mensen die er niet aan gewend zijn om in het donker kronkelige weggetjes te rijden. Er is een schitterende tuin bij de appartementen waar je in lekkere ligstoelen of hangmatten kan luieren. De beheerders zijn heel lieve mensen die graag voor je klaar staan om je te helpen bij wat dan ook. In de omgeving is van alles te doen voor elke leeftijd.

Gereisd met partner in oktober 2009

Fantastische gite in schitterende omgeving

van Velzen
15-9-2009

Gite La petite Cave (4 pers.) is een zeer mooi appartement in een schitterende omgeving met leuke oude dorpjes. Er is ook nog een 6 en een 10 pers. gite, die ook allebei heel mooi zijn. Bij aankomst is het bed opgemaakt. De gite is heel volledig ingericht en ligt aan een riviertje 'de Gluyere', waar je bij goed weer in kan zwemmen en kanoen. De beheerders Jan en Tineke doen er alles aan om het naar je zin te maken. Er is een hele mooie tuin met ligstoelen en hangmatten en een klein zwembad. Er staan fruitbomen en druivenranken. Er is in de omgeving van alles te doen. De Fransen in dit deel van de Ardeche zijn heel vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Rastelayre in St. Pierreville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Rastelayre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.