Camping La Lone

6 reviews over Camping La Lone in het Nederlands

Prima camping!

Birgit
6-5-2018

Prima camping! Rustig gelegen aan een mooi park en direct aan kanowater. Sanitair netjes en schoon. Grote plaatsen omgeven door heggen. Maar bovenal zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars!

Gereisd Met partner in april 2018

Niks mis mee.

fransvanorsouw
17-8-2015

Prima camping, geleid door de uiterst vriendelijke en behulpzame Lauriane.Grote plaatsen, afgescheiden door hoge heggen. Direct aan groot park met riviertje , enkele (vis)meren en wildwaterbaan. Goed restaurant op de camping. Sanitair schoon, gratis wifi bij receptie. We waren hier in aug 2015 en betaalden slechts €19 per nacht ( caravan, 2 pers, stroom)

Gereisd Met partner in augustus 2015

prima camping!

nancy Vandecasteele
3-1-2014

Wij hebben onze vakantie met de caravan er doorgebracht in de zomer van 2013 en gaan in 2014 zeker terug.Je mag de vorige beoordelingen niet veralgemenen.De camping werd in 2013 overgenomen door andere eigenaars en alles is er veranderd en compleet vernieuwd! volledig nieuw sanitair en compleet nieuw zwembad. Alles was superproper en werd iedere dag gekuist door een professionele kuisploeg. en alles inbegrepen,in de voor ons goedkope prijs.warm water,warme douches,alles inn.De camping was ook héél rustig en wij hebben er genoten van de rust. Het is een prima plaats voor de kajakkers. Je kunt vanaf het strand op de camping rechtstreeks met de kajak tot op het wildwaterdomein van "eau espace vives" varen. Wij hebben er genoten van onze vakantie en gaan in ieder geval terug.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Ligt mooi, slecht gemanaged

saskiadb
29-7-2012

Prima locatie, mooi terrein. Schoon genoeg. Bar ok, an de dure kant. Wij zijn een week gebleven. Groep van 7 waarvan 5 kinderen. Iedere avond werden we door luidruchtige kampers, zwervende honden of luide muziek wakker/gehouden. Wij hebben de mensen zelf vriendelijk verzocht om na 23 uur (redelijke tijd volgens ons) stil te zijn zonder effect. Toen wij de 6sde nacht weer herrie wilde kalmeren, werden we met Doodsbedreiging en vloeken van kampers begroet. Dit werd voor onzin verklaard door de beheerders. Wees gewaarschuwd.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Doe maar niet

F. Reivers
29-8-2010

Vreselijke camping, slecht sanitair, slecht eten, slechte hygiëne. maar was dan ook maar 17,- voor 2 personen met camper.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Doe maar niet

F. Reivers
29-8-2010

Vreselijke camping, slecht sanitair, slecht eten, slechte hygiëne. 17,- voor 2 personen met camper en meer is het ook niet waard.

Gereisd Met partner in Thu Aug 05 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Lone in St-Pierre-de-Boeuf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Lone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.