Géén boekingskosten

Meer camping info

6 Reviews over La Lone

• 8Birgit06-05-2018

Prima camping!

Prima camping! Rustig gelegen aan een mooi park en direct aan kanowater. Sanitair netjes en schoon. Grote plaatsen omgeven door heggen. Maar bovenal zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8fransvanorsouw17-08-2015

Niks mis mee.

Prima camping, geleid door de uiterst vriendelijke en behulpzame Lauriane.Grote plaatsen, afgescheiden door hoge heggen. Direct aan groot park met riviertje , enkele (vis)meren en wildwaterbaan. Goed restaurant op de camping. Sanitair schoon, gratis wifi bij receptie. We waren hier in aug 2015 en betaalden slechts €19 per nacht ( caravan, 2 pers, stroom)

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9nancy Vandecasteele03-01-2014

prima camping!

Wij hebben onze vakantie met de caravan er doorgebracht in de zomer van 2013 en gaan in 2014 zeker terug.Je mag de vorige beoordelingen niet veralgemenen.De camping werd in 2013 overgenomen door andere eigenaars en alles is er veranderd en compleet vernieuwd! volledig nieuw sanitair en compleet nieuw zwembad. Alles was superproper en werd iedere dag gekuist door een professionele kuisploeg. en alles inbegrepen,in de voor ons goedkope prijs.warm water,warme douches,alles inn.De camping was ook héél rustig en wij hebben er genoten van de rust. Het is een prima plaats voor de kajakkers. Je kunt vanaf het strand op de camping rechtstreeks met de kajak tot op het wildwaterdomein van "eau espace vives" varen. Wij hebben er genoten van onze vakantie en gaan in ieder geval terug.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6saskiadb29-07-2012

Ligt mooi, slecht gemanaged

Prima locatie, mooi terrein. Schoon genoeg. Bar ok, an de dure kant. Wij zijn een week gebleven. Groep van 7 waarvan 5 kinderen. Iedere avond werden we door luidruchtige kampers, zwervende honden of luide muziek wakker/gehouden. Wij hebben de mensen zelf vriendelijk verzocht om na 23 uur (redelijke tijd volgens ons) stil te zijn zonder effect. Toen wij de 6sde nacht weer herrie wilde kalmeren, werden we met Doodsbedreiging en vloeken van kampers begroet. Dit werd voor onzin verklaard door de beheerders. Wees gewaarschuwd.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 5F. Reivers29-08-2010

Doe maar niet

Vreselijke camping, slecht sanitair, slecht eten, slechte hygiëne. maar was dan ook maar 17,- voor 2 personen met camper.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 5F. Reivers29-08-2010

Doe maar niet

Vreselijke camping, slecht sanitair, slecht eten, slechte hygiëne. 17,- voor 2 personen met camper en meer is het ook niet waard.

• 5Eetgelegenheden

• HuisdierenBeschikbaar
  • BBQ toegestaanBeschikbaar

• WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)