Camping Le Lac de Carouge

8.1Fantastisch

• 7.4Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Le Lac de Carouge voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info

Contact

279 reviews over Camping Le Lac de Carouge

• 2019
    6Bernadette30-07-2019

Sanitair zeer slecht

Nadeel vonden wij dat wij zelfs nadat we een paar dagen op voorhand gebeld hebben we toch reservatiekosten moesten betalen en alles op voorhand moesten betalen en wij dus niet vrij konden beslissen hoe lang we zouden blijven ! Veel lawaai van de trein en autobaan( wel wat minder) en je went daar niet aan ! Sanitair was echt vuil ! Je staat in het douchewater van de andere douchers !! En het water loopt overal !! De campingbaas was wel ok ! Wij komen hier niet meer terug ! Het water van het meer is ijskoud!

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd in juli 2019

• 6C Bootsma12-01-2019

het was ok

Mooi meer,prima camping.Mobile home was goed, met uitzicht op de berg,dat verveelt niet. Je kon naar het gemeente zwembad vlakbij was wat op de site stond.. nou die was dus dicht!dus je moest +/-15 min.met de auto naar een paar plaatsen verderop,de laatste week vroeg ik vrij kaarten en was het antwoord dat het laagseizoen is dus dat niet meer goldt.Iets wat ik niet terug kon vinden op de site.. voelt onterecht. Animatie Franstalig,ze zijn vriendelijk & doen hun best,onze kinderen deden mee. Het meer is mooi!maar door reacties op zoover had ik het idee dat het niet zo koud zou zijn. Mijn partner heeft hier niet in gezwommen ,er is continue aanvoer van water uit een rivier. Je hoort de weg best en de trein hoor je regelmatig. ook s nachts vaker dan 1x(bv. om 3u) vaak een lange goederen trein.Wij zijn naar Chamonix geweest,erg leuk.mooie omgeving!Het kasteel in de buurt vond ik prijzig. Prijs kwaliteit verhouding duur.het was wel mooi.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    10janschiep08-09-2018

Heel goed

Goede kampeerplaats, alles is er schoon. Hele aardige eigenaar, heel behulpzaam. De toiletten zijn schoon en liggen dichtbij de tentplaatsen, dat was wel fijn. De omgeving is heel mooi, met de bergen en het meer. We komen terug!

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Yohann, Gérant, 27-06-2019

Hello janschiep. We would like to thanking you for your comment, this is very nice to hear that you liked our campsite. If I read you well, see you very soon

Kind Regards Yohann

Gereisd in september 2018

• 6René06-09-2018

Een redelijke accomodatie, maar wel overlast.

Een redelijk onderhouden camping bij een mooi meertje. Veel mobilhomes naast kampeerplaatsen. Animatie aanwezig. Er is echter vooral 's nachts overlast van de snelweg Lyon-Turijn, die slechts op 600 meter afstand ligt. Bovendien komen er vanaf 04.00 in de ochtend goederentreinen voorbij op minder dan 100 meter vanaf de camping!

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Frank30-08-2018

Leuk, maar niet bijzonder. Wel mooie omgeving

Eenvoudige camping. Leuk ingericht, sober maar goed. Eigenaar vriendelijk. Verschil in plaatsen is redelijk groot. Comfort t.o.v. normaal is vreemd, maar betaalt er meer voor omdat waterpunt 2 meter dichterbij staat. Is vreemd. Snelweg en Dweg te dichtbij geeft continu lawaai. Ook trein aanwezig. Je zit redelijk uit de buurt van bezienswaardigheden. Veel tolpoorten in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Alex17-08-2018

Toffe en nette camping aan het meer Yohann en zijn vrouw zijn prachtige gastheer en gastvrouw. Alles was ok het sanitair was proper en dagelijks gekuist. ( alleen jammer toiletten zonder wcbril ) de bar en restaurant waren dik in orde. De meisjes die opdienden waren zeer vriendelijk. Animatie voor de kinderen alleen in het frans en engels Al bij al een zeer aangename vakantie beleeft. Allee jammer van de trein die ieder uur juist langs de kamping raast.

• 9Eetgelegenheden

• 8Marjan14-08-2018

We hebben genoten. Prachtig meer. Wij hadden een super plek. 72!!!!

• 8Robbert03-08-2018

Mooie omgeving met leuke activiteiten in de buurt. Geweldig meer en de hoge bergen dichtbij.

• 8Chriede03-08-2018

Leuke omgeving wanneer je een auto hebt. Alles is ver weg.

• 8Eetgelegenheden

• 7Sandra28-07-2018

prima camping, vooral geschikt met kleine kinderen.

Gereisd in juli 2018

Camping Le Lac de Carouge info