Camping Le Lac de Carouge

Camping Info

• Aan zee
  • Animatie
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Le Lac de Carouge voor je op een rij gezet:

Contact

276 reviews over Camping Le Lac de Carouge

• 2018
    6Frank30-08-2018

Leuk, maar niet bijzonder. Wel mooie omgeving

Eenvoudige camping. Leuk ingericht, sober maar goed. Eigenaar vriendelijk. Verschil in plaatsen is redelijk groot. Comfort t.o.v. normaal is vreemd, maar betaalt er meer voor omdat waterpunt 2 meter dichterbij staat. Is vreemd. Snelweg en Dweg te dichtbij geeft continu lawaai. Ook trein aanwezig. Je zit redelijk uit de buurt van bezienswaardigheden. Veel tolpoorten in de buurt.

• 2017
      7Familie H26-08-2017

Mooie omgeving camping weinig leven

Toen we aankwamen leek het wel herfst. Het had een paar dagen geregend en onze plek (privilege dus grote plek) was modderig en lag onder de bladeren. Trieste aanblik door waarschijnlijk zieke bomen. Voor pubers niks te doen. Sportveld stelt niks voor. Een grindveld dat de hele dag in de hete zon ligt. Omgeving en de zon maakte onze vakantie goed. Trein geen last van en s nachts heerlijk stil op de camping. Douches heerlijke harde straal!

• 7Staat v/h sanitair
      • 5Eetgelegenheden

Yohann Rigollet, Gérant, 10-12-2017

Hello and than you for your mail,

We are paying big attention to the happiness of our guest, so we are happy to hear that you enjoyed your stay

We are looking forward to welcoming you back soon.

Kind Regards

• 2Harm21-08-2017

Jammer van dit einde

Prima ligging, prachtig meer. Maar wat overheerst is de niet empathische houding van de camping baas. Niet voor reden vatbaar. Sluit zomaar zonder communicatie een wc/was/douche gelegenheid. Vanmorgen gewekt door een hogedruk spuit om 0730. Jammer jammer jammer...

• 1Staat v/h sanitair
      • 5Eetgelegenheden

Rigollet Yohann, Gérant, 10-12-2017

Dear Mrs Panninga,

Thank you for your report. I would like to answer you regarding it.

First of all, we pay very big attention to the cleaning of the toilets. This is not the first time you come to the campsite and you know that they are fully cleaned 2 times a day.

Then, when the camping is full less than 40% (usually after the 20th of August), we are closing the smallest sanitary block for ecological reasons (power saving).

The big one was only 35 m more from your pitch.

When you arrive and when you reserve, we do the best to giving you the closest pitches to the main sanitary block.

You had blocked your pitch (you were reservering for the second year that pitch) when you reserve, we told you that we will close the sanitary block during your stay (2 days before you departure so 12 days after your arrival), you were ok with that.

Anyway, we are always working in making the satiusfaction of our guest better and better, so I am thinking since your departure of how to resolve that problem in the future and I think I have found a solution for this situation not to happen again.

We are looking forward to maybe welcoming you another time in our campsite that, I am sure, you enjoyed at all.

Kind Regards Yohann

• Oude reviews

9Kristel09-08-2016

Super leuke camping!

Net terug van een super leuke vakantie. Tien dagen verbleven op Lac de Carouge met tieners. Het meer is zalig.. veel schaduwrijke plaatsen... er liggen kiezeltjes aan het meer dus waterschoenen zijn een aanrader. Je bereikt het meer via de parkeerplaats van de camping. De plaats op de camping was ruim (hadden grote caravan bij)...sanitair was netjes (geen toiletbrillen)...camping was rustig...helemaal niet groot...simpel maar dik in orde.... waren de enige Belgen....meerder deel Nederlanders en Fransen...we komen volgend jaar terug...met de nodige muggenspray en citronella kaarsen 😉.

• 8Eetgelegenheden

• 9Frysk31-07-2016

Super vakantie

Wij hebben 2 weken in een nieuwe chalet gezeten. Die was erg netjes! Mooie ruime plekken op de camping. Vanaf deze plek kun je verschillende nationale parken bezoeken. Wij hebben prachtige wandelingen gemaakt. Het eten op de camping was erg lekker. Voor kinderen is het ook een leuke camping, er wordt veel voor hen georganiseerd. Het meer is ook prachtig, veel schaduwplekken. De eigenaren zijn ook erg gastvrij! Tip: neem muggenspray mee! Wij hebben een super vakantie gehad.

• 9Eetgelegenheden

Yohann, Gérant, 08-08-2016

Hello and thank you for your comment, we are very happy you enjoyed your stay and we are looking forward to welcoming you back soon

• 8fijne camping25-07-2015

fijne camping

Wij kwamen op deze heerlijke camping terecht op doorreis naar italie. Mooie ruime plekken, afgescheiden door hagen. Netjes bij gehouden allemaal. Met volop schaduw. Aangenaam was na een dag rijden, met ruim 30 graden, het meer. Heerlijk koel water tussen de bergen, schitterend. Brood 's morgens bij de receptie, en 's avonds mogelijkheid tot pizza of snack. Voldoende sanitair, en schoon.

• 6Eetgelegenheden

• 9Jo VdB27-07-2014

Mooie en aangename camping

3 weken op een ruime staanplaats (eigen caravan) verbleven. Camping ligt erg rustig. Je hoort op de achtergrond wel de snelweg en je hoort ook het passeren van de treinen, maar dit stoorde ons geenszins. Goede uitvalplek om de (Haute)Savoie te bezoeken, en zelfs verder richting Isère, Drôme, ... gezien nabijheid van (snel)wegen. Correct onthaal, en eigenaar reageert onmiddellijk bij anomaliën (bv lawaai van rondhangende jeugd..) Prima! Winkelen kan dus inderdaad in de lokale Intermarché (slordige winkel trouwens....) 3 bakkers in het dorp, 2 kaaswinkels in het dorp, enz. De camping verkoopt ook bake-off producten. De douches waren steeds in orde met én warm water én voldoende waterdruk. WIFI gratis bij het onthaal, alwaar je onder een tent gratis kan internetten. Wel relatief traag bij momenten. Campinguitbaters zijn de hele dag bereikbaar, en discreet. Bezetting in juli 2014 (schatting) : 70 % NL, 15% FR, 15 % rest (B, D, DK, ...)

• 8Sjef05-08-2013

Heerlijke vakantie

Wij hebben 3 weken op de camping gestaan. Grote ruime plekken. Leuke vriendelijke camping met vriendelijke hardwerkende eigenaren. Johan en zijn vrouw doen er alles aan om het verblijf zo leuk mogelijk te maken. Sanitair is keurig en wordt goed schoon gehouden. Ligging van de camping is ideaal. Omgeving is zeer mooi. De trein achter de camping, daar wen je al snel aan. Voor ons was de aanwezigheid van het zeer mooie meer van groot belang. Vanaf de camping is het een klein stukje lopen en je bent al bij het meer waar je heerlijk kunt zwemmen of dobberen op een luchtbed. Vanaf je luchtbed zie je de sneeuwtoppen op de bergen rond het meer. En dat bij 32 graden. Voor de kleine kinderen is er animatie. Voor de wat oudere kinderen is op deze camping wat minder te doen. Voor hen is in de omgeving wel een hoop te doen. Cayoning, paragliden enz. Op de camping zijn folders zat om iets uit te zoeken. Wij hebben een super ontspannen vakantie gehad en zullen volgend jaar zeker terug komen.

• 7Eetgelegenheden

• 9Vancoillie-Dewitte27-07-2013

Leuke camping!!

Zeer leuke camping, aangename uitbaters, prachtig meer. Ook het gemeentelijk zwembad is zeer leuk! (gratis toegang voor de kampeerders) 's Morgens lekker vers brood en 's avonds pizza of frietjes. Enkel wat last van de muggen!

• 9Eetgelegenheden

• 8Fam. Braakman06-10-2012

Leuke camping

Camping met ruime plaatsen. Wij verbleven een week in een gehuurde stacaravan. Serviesgoed was iets karig. Maar verder was de stacaravan prima in orde. De trein is niet storend.Na een dag ben je er aan gewend. Leuke animatie voor kinderen. Gezellige eigenaar. Prachtig net naast de camping. Ook de omgeving is erg mooi. Er valt genoeg te doen.

19 tips over Camping Le Lac de Carouge

• Elisabeth W, 10-09-2013

Camping met veel Nederlanders! Voor sportievelingen genoeg te doen in de omgeving zoals raften, bergbeklimmen en dergelijke. Leuke kleine plaatsen in de omgeving en niet al te toeristisch

• charlesvlek, 22-07-2013

vlakbij ligt de col de la Madeleine, super op de top.

• Vancoillie-Dewitte, 27-07-2013

Tip: bezoek aan de Mont-Blanc!! Wel duur maar zeker de moeite waard!!

11 vragen over Camping Le Lac de Carouge

• R.Dijkstra, 01-08-2018

Vissen inhet meer

Wie weet wat voor vissen er te vangen zijn in het meer?

• wendy1975, 19-01-2016

14 jaar of ouder

Wij willen deze zomer naar deze camping. Gaan er nog jongeren van rond de 14 eind juli/begin augustus naar deze camping? Dit zou wel leuk zijn voor onze dochter.

• Leonie, 11-01-2015

huuraccommodaties en kampeerplaatsen door elkaar?

Wij gaan met 3 gezinnen op vakantie en zijn op zoek naar een camping, waar de huuraccommodaties en gewone kampeerplaatsen door elkaar heen staan. Is dat hier het geval?

fred budde, 17-07-2015

Nee niet door elkaar maar wel lekker dicht bij elkaar , als je hier naar toe wil en gaat boeken vraag dan de plaatsen voor aan op de camping daar zijn plaatsen en mobile home,s tegen over elkaar

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
    • BBQToegestaan

• Soort strandGras
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
    • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Speeltuin

• Op het terreinBBQ faciliteiten
    • Centrale kookgelegenheidAanwezig
    • Overige servicesInformatie voor trips, Wasserette

• Autovrij parkJa
    • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen, Waterskiën
    • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden