Camping Le Lac de Carouge

FamiliehotelWeer vandaag30°13°
Camping Le Lac de Carouge
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Le Lac de Carouge voor je op een rij gezet:

Contact

13 reviews over Camping Le Lac de Carouge in het Nederlands

Leuke camping

Niek
21-8-2017

Leuke camping met ruime plekken. Eigenaren weinig sympathiek, geen echte gastheren. Laatste week zomaar het washok gesloten omdat dit zogenaamd te duur zou zijn.

overnachtingscamping dichtbij mooi meer

Heleenalledas
12-7-2017

Prima camping, grote plekken, lekker meer, jammer.....je hoort de snelweg...

Rigollet Yohann, Gérant, Sun Dec 10 2017 12:32:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hello and thank you for your report,

We are paying big attention to the happiness of our guest, so we are happy to hear that you enjoyed your stay

We are looking forward to welcoming you back soon.

Fred Budde
5-3-2017

De camping is zeer mooi gelegen en heeft geweldige beheerders die altijd voor je klaar staan , de omgeving en het meer is super , van de treinen heb je geen last , de dorpjes en plaatsen zijn allemaal makkelijk te bereiken, ook supermarkten vlak bij de camping , ik kan geen negatieve dingen bedenken alleen dat je goed op je snelheid moet letten op de doorgaande wegen want daar word veel geflitst , Deze camping vind ik een echte aanrader , wij gaan dit jaar weer

Gereisd Met partner in juni 2015

ACSI Eurocampings

Mooie camping aan een schoon zwemmeertje

Marco
25-8-2016

De kampeerplekken zijn over het algemeen ruim en zijn afgeschermd met heggetjes. Bij sommige plekken heb je extra kabels nodig om elektra te krijgen. Toiletgebouwen zijn goed en worden over het algemeen goed schoon gemaakt. Er ligt een spoorlijn langs de camping, wij hebben het niet als erg hinderlijk ervaren maar hij is wel goed hoorbaar. De animatie op de camping werd leuk verzorgd door een enthousiast meisje. Brood wordt door de camping zelf afgebakken, is prima maar niet bijzonder goed. Je kan o.a. friet, frikadellen, krokketen en pizza's op de camping krijgen. Pizza's zijn niet echt goed, friet en alle andere snacks worden in een grote frituurpan gebakken. Al met al kan de eetgelegenheid wel wat beter. 1 dag in de week wordt er een streekgerecht geserveerd, gelukkig niet gedaan omdat we van andere campingasten hoorden dat dit bijzonder slecht was geweest. Grote supermarkt op 5 minuten. Het zwem meer naast de camping is echt een plus punt, het strand is beveiligd met strandwachten. Water is erg koud, maar wel schoon. In de omgeving kun je prachtig wandelen en fietsen (racefiets / mountainbike). Diverse mooie collen in de buurt om met de racefiets te beklimmen. De kabelbanen in Tignes en Chamonix naar de sneeuw zijn echte aanraders. Chambéry is een mooie stad om te bezoeken, bij slecht weer ook wat grotere winkels aan de rand van de stad. Al met al een mooie camping met vele mogelijkheden in de omgeving, als de campingeigenaren de eetgelegenheid nog verbeteren is het echt een topcamping.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Mooi gelegen

fred budde
17-7-2015

Van 1 juli tot 16 juli hier geweest en erg naar onze zin gehad , zeer vriendelijke eigenaren Yohann en zijn vrouw , de plaatsen zijn lekker ruim maar erg verschillend van grote , de omgeving is prachtig maar je moet wel even rijden voor een leuk plaatsje , Albertfile en chambery zijn zeker de moeite waard , beide op ongeveer 25 km rijden , sanitair is netjes en de douche,s zijn lekker ruim , wel een spoor langs de camping ongeveer 5 per uur en de snelweg is ook goed hoorbaar maar niet hinderlijk veel gereden door de bergen en vele dorpjes bezocht wat erg mooi is . het enige echte minpuntje zijn de vele muggen die je niet met rust laten en op de camping niet veel te eten , pizza en frietjes plus frikadel kroket nuggets en een mexicano is wat er te krijgen is , maar wel erg lekker , aan het meer is wel een restaurantje , kortom een fijne plek om vele uitstappen te maken plus en geweldig makkelijk te vinden camping , echt een aanrader maar neem muggenspray mee.....

Yohann, Gérant, Sun Jul 19 2015 16:05:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hello and thank you for your mail. It is always so nice to hear what people think of the camping. However, I would like to respond to your remaks, regarding moskitos, we are now fine with this, this year was an exceptionnal year for moskitos.

Regarding Restaurant, we have added this year Ribsteacks (very good quality) and chopped steacks, And we have really made a very big effort with drins and food pricing. I am very surprised you didn't see that. Maybe I have to pay more attention that everybody should be aware of that. We also have a restaurant near the lake if you wanna have a more "advanced" diner.

I hope we will see you again another time.

Een aanrader.

Dirk
5-6-2015

We hadden een heel fijn verblijf op de camping. Mooie ligging, zeer ruime plaatsen en uitstekend sanitair. De uitbaters Johann en Virginie zijn heel vriendelijk. 's Morgens is er lekker brood te verkrijgen aan een democratische prijs, en in de namiddag is de snackbar open. Een klein nadeel is dat er soms vervelende muggen zitten. Voor de rest top !

Gereisd Met partner in mei 2015
Yohann, Gérant, 6-6-2015

Hello and thank you for your mail. We are glad that you enjoyed your stay in the camping.

Regarding mosquitos, It is it is decreasing day by day. usually it is almost finished with 10 days, so it will be finished by the 10 th or 15th of June for the big holidays.

However We hope to welcoming you another time

Heerlijke plek

Wilma
10-9-2013

Keuze uit kleine schaduwrijke plekken en grote zonnige plekken. Leuk meer om in te zwemmen, waterfietsen,vissen en waterskiën aan een lier. Op de camping zijn snacks te krijgen en 1 keer per week gezamenlijk eten. Aan het meer is een goed restaurant , dit is ook de enige in buurt. De Intermache net buiten de camping.Leuke animatie met Nederlandse begeleiding voor jongere kinderen. Omgeving geweldig. Alpen dicht bij zelf een rondvlucht langs de Mont Blanc vanuit Megeve. Sanitair wordt 2x per dag schoon gemaakt en is schoon en netjes. Van de trein geen last gehad, je hoort hem wel maar wij vonden het niet hinderlijk.

Gereisd Met partner in augustus 2013
Yohann, Gérant, 21-3-2014

Hello, thank you for your comment, hope to welcoming you anther time

Mooie omgeving

Elisabeth W
10-9-2013

Rustige kleine camping met vrijwel overal met grote plaatsen veelal gescheiden door hagen. Het sanitair is niet gescheiden voor dames en heren, het is wel netjes en in goede staat.. Er is een supermarkt met ruime openingstijden vlakbij. Op de camping is een bar waar je koffie, bier, wijn ijs, friet, snacks en pizza's kunt kopen. Wij, zonder kinderen, vonden de Nederlands/Frans animatie voor de kleine kinderen erg leuk, on te zien. Eenmaal per week is er, tegen betaling, een maaltijd voor alle campinggasten. De camping grenst aan een prachtig uitstekend onderhouden meer van 10 hectare groot waar je via de parkeerplaats zo naar toe loopt. Bij het meer is toezicht voor ieders veiligheid en je kunt er waterfietsen huren er zijn speelvoorzieningen, én er is een mooi restaurant. Er is een pad wat je de mogelijkheid geeft om rond het meer te lopen wat ook met een buggy goed te doen is. Het uitzicht op de bergen, het Zwitsers massief is echt heel mooi.

Gereisd Met partner in januari 2013
Yohann, Gérant, 21-3-2014

Thank you for your comment. Hope to welcoming you another time another yerar

Centraal gelegen voor de Tour de France

jan poels
14-10-2012

Rustig gelegen camping voor naar etappes te gaan kijken van de Tour de France.

Gereisd Met partner in juli 2012

Fantastische plek!

Els den Boer
6-10-2012

Camping de Lac de Carouge is een gezellige intieme camping voor echt iedereen. Sanitairgebouwen zijn mooi en worden goed schoongehouden. Kinderen worden leuk beziggehouden, maar geen dreunende disco's tot laat in de avond. Rustzoekers komen dus ook aan hun trekken. In zo'n mooie omgeving omringd door bergen en met het meertje naast de camping heb je alles wat je nodig hebt voor een heerlijke vakantie. Of je nu sportief bent of gewoon lekker wil relaxen.

Gereisd Met partner in januari 2012

• BBQToegestaan

• Soort strandGras
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Speeltuin

• Op het terreinBBQ faciliteiten
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesInformatie voor trips, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Lac de Carouge in St Pierre d'Albigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Lac de Carouge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.