11 vragen over Camping Le Lac de Carouge

• R.Dijkstra, 01-08-2018 Rapporteren

Vissen inhet meer

Wie weet wat voor vissen er te vangen zijn in het meer?

• wendy1975, 19-01-2016 Rapporteren

14 jaar of ouder

Wij willen deze zomer naar deze camping. Gaan er nog jongeren van rond de 14 eind juli/begin augustus naar deze camping? Dit zou wel leuk zijn voor onze dochter.

• Leonie, 11-01-2015 Rapporteren

huuraccommodaties en kampeerplaatsen door elkaar?

Wij gaan met 3 gezinnen op vakantie en zijn op zoek naar een camping, waar de huuraccommodaties en gewone kampeerplaatsen door elkaar heen staan. Is dat hier het geval?

fred budde, 17-07-2015

Nee niet door elkaar maar wel lekker dicht bij elkaar , als je hier naar toe wil en gaat boeken vraag dan de plaatsen voor aan op de camping daar zijn plaatsen en mobile home,s tegen over elkaar

• petra, 19-07-2014 Rapporteren

12 jarige

hallo, wij gaan in de week van 2 augustus naar deze camping. Gaan er dan ook nog gezinnen met kinderen tussen de 11 en 14 jaar oud?

fred budde, 17-07-2015

Zeker weten en van alle nationaliteiten DK GB D I en natuurlijk de NLers

We hebben een aantal aanbieders voor Le Lac de Carouge voor je op een rij gezet:

ANWB camping
    ANWB camping

• Berry, 04-06-2013 Rapporteren

hond in het meer

weet iemand of de hond op het gras bij het meertje mag en in het meer tijdens de zomer?

charlesvlek, 22-07-2013

ja dat mag

• mark, 20-04-2013 Rapporteren

nl-kinderen 12+

Komen er op deze camping genoeg (Nederlandse) kinderen van 12 jaar en ouder? Wij zoeken een camping met kinderen in deze leeftijdscategorie. Niet om te "hangen", maar wel om wat te ondernemen, zoals bijv. samen een potje tafeltennis, zwemmen of even een balletje trappen.

Karen, 23-07-2013

Toen wij er waren niet. Veel kinderen, maar met name tot ca 8 jaar. Wel tafeltennistafels, volleyball. Geen voetbalveld oid.

• Annemiek, 14-04-2013 Rapporteren

oudere kinderen 2013

Komen er eind juli - begin augustus kinderen van 14 tot 16 jaar? Het hoeft geen grote groep te zijn, maar een paar zou wel leuk zijn.

petra smeets, 06-07-2014

hallo, wij gaan van 2 tm 9 augustus naar deze camping en hebben 2 dochters van 11 en 13

annemiek, 20-04-2013

Hoi, Bedankt voor je reactie. We hebben nog niet geboekt, we zijn nog wat aarzelend. We hebben een dochter van 14.

bouma, 19-04-2013

hoi hoi nee geen 14 of 16 maar een dochter van bijna 13 en zoon van 10 ...

• Jacomien, 18-03-2013 Rapporteren

het meer

Kan/mag er op dit meer worden gezeild?

charlesvlek, 22-07-2013

nee

• miranda van egmond, 10-03-2013 Rapporteren

supermarkt

weet iemand of er een lidl in de buurt is of een aldi?

gr miranda

miranda van egmond, 11-03-2013

oke dank je wel !!

inekesauerbier, 11-03-2013

Hoi, Via google maps kun je dit zelf zien! zoom in op het gebied waar je zit en vul als zoek opdracht in aldi of lidl. Dit werkt ook als je andere namen of supermarche in typt.

• Edwin Stolk, 18-12-2012 Rapporteren

voorzieningen gehandicapten

Iemand ervaring met de voorzieningen en de toegangkelijkheid voor rolstoelers op deze camping? Ik heb met name interesse voor de paden en het sanitair.

Karen, 23-07-2013

Paden met kleine steentjes. Sanitair lijkt mij ruim genoeg en goed begaanbaar.