Camping Le Lac de Carouge

8,2

11 reacties Camping Le Lac de Carouge

Vissen inhet meer

R.Dijkstra, 1-8-2018

Wie weet wat voor vissen er te vangen zijn in het meer?

0 reacties

14 jaar of ouder

wendy1975, 19-1-2016
Wij willen deze zomer naar deze camping. Gaan er nog jongeren van rond de 14 eind juli/begin augustus naar deze camping? Dit zou wel leuk zijn voor onze dochter.
0 reacties
Wij gaan met 3 gezinnen op vakantie en zijn op zoek naar een camping, waar de huuraccommodaties en gewone kampeerplaatsen door elkaar heen staan. Is dat hier het geval?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Le Lac de Carouge voor je op een rij gezet:

12 jarige

petra, 19-7-2014

hallo, wij gaan in de week van 2 augustus naar deze camping. Gaan er dan ook nog gezinnen met kinderen tussen de 11 en 14 jaar oud?

hond in het meer

Berry, 4-6-2013

weet iemand of de hond op het gras bij het meertje mag en in het meer tijdens de zomer?

nl-kinderen 12+

mark, 20-4-2013
Komen er op deze camping genoeg (Nederlandse) kinderen van 12 jaar en ouder? Wij zoeken een camping met kinderen in deze leeftijdscategorie. Niet om te "hangen", maar wel om wat te ondernemen, zoals bijv. samen een potje tafeltennis, zwemmen of even een balletje trappen.

oudere kinderen 2013

Annemiek, 14-4-2013
Komen er eind juli - begin augustus kinderen van 14 tot 16 jaar? Het hoeft geen grote groep te zijn, maar een paar zou wel leuk zijn.
3 reacties

het meer

Jacomien, 18-3-2013
Kan/mag er op dit meer worden gezeild?

supermarkt

miranda van egmond, 10-3-2013

weet iemand of er een lidl in de buurt is of een aldi?

gr miranda

2 reacties

voorzieningen gehandicapten

Edwin Stolk, 18-12-2012

Iemand ervaring met de voorzieningen en de toegangkelijkheid voor rolstoelers op deze camping?

Ik heb met name interesse voor de paden en het sanitair.