Camping Le Lac de Carouge

95 reviews over Camping Le Lac de Carouge in het Nederlands

Bedankt voor alles

John
16-6-2018

Bedankt voor jullie hartelijkheid en gastvrijheid. We hebben een ontzettend fijne vakantie gehad

Goede camping

fred
6-6-2018

Hallo,

Zoals we u al hebben gezegd bij ons vertrek, hebben we een fantastische vakantie op uw camping gehad, in een hele mooie omgeving.

Pretige camping, onze staanplaats lag vlak achter de speeltuin, wat ideaal was voor onze dochter van 18 maanden.

Hele mooi staanplaats!

Eddy
6-6-2018

Wij zijn er met het hele gezin geweest. Aardige en behulpzame beheerders, fijne sfeer, ruime en schone stacaravan, Fantastisch meer tegenover de camping, mooie wandelingen in de buurt. Een absolute aanrader!!!

Rustige camping, heel fijn

Marco
31-5-2018

Fijne en rustige camping

Aardige eigenaren

Perfecte stacaravan

Restaurant en bar op de camping

Het meer is dichtbij en ideaal voor wandelingen, zwemmen of vissen.

Gastvrij en behulpzaam

Marcel
30-5-2018

Het hartelijke welkom was heel fijn. De receptionniste heeft ons goede tips gegeven voor de tentplaatsen. De camping is schon en heeft veel faciliteiten

Kwaliteit/Prijsverhouding uitstekend in voorseizoen; mooi gelegen en zeer grote 'plekken'! Aanrader!

Een paar fijne dagen

Buck
        26-5-2018

Wij hebben een paar leuke dagen gehad. Het personeel is heel ardig. De stacaravan was heel schoon en de pizzas van de snackbar waren heel lekker.

De camping is perfect om uit te rusten. Wij raden deze camping aan voor de rust en de natuur.

bedankt Yohann en Virginie

Beek
        25-5-2018

Shone en leuke camping, bedankt voor jullie gastvrije welkom. Het eten uit de Snackbar was erg lekker. Gina vond de homemade cheeseburger heel lekker

Heerlijke warme douches!

Jan
              25-5-2018

Wij stonden op de camping met onze vrienden, op een ruime platte staanplaats. We stonden op de oever van het meer, en hadden veel last van muggen. Maar dit mocht de pret niet drukken. Het restaurent serveert lekkere patat en het team was hartelijk en behulpzaam. De toiletten en douches waren schoon en er was altijd warm water. Het is de ideale plek voor een vakantie in de alpen en de bergen. Het meer is ideaal als je kinderen hebt, om te zwemmen enz.

Leuke Camping

V d klootser
              24-5-2018

Een mooie camping ideaal gelegen voor uitjes in de streek. De wifi werkt erg goed. Wij komen terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Lac de Carouge in St Pierre d'Albigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Lac de Carouge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Lac de Carouge scoort een 8.21 uit 10 op basis van 185 reviews.