Camping Le Lac de Carouge

Camping Le Lac de Carouge
8,3

103 reviews over Camping Le Lac de Carouge in het Nederlands

Een redelijk onderhouden camping bij een mooi meertje. Veel mobilhomes naast kampeerplaatsen. Animatie aanwezig. Er is echter vooral 's nachts overlast van de snelweg Lyon-Turijn, die slechts op 600 meter afstand ligt. Bovendien komen er vanaf 04.00 in de ochtend goederentreinen voorbij op minder dan 100 meter vanaf de camping!

Eenvoudige camping. Leuk ingericht, sober maar goed. Eigenaar vriendelijk. Verschil in plaatsen is redelijk groot. Comfort t.o.v. normaal is vreemd, maar betaalt er meer voor omdat waterpunt 2 meter dichterbij staat. Is vreemd. Snelweg en Dweg te dichtbij geeft continu lawaai. Ook trein aanwezig.

Je zit redelijk uit de buurt van bezienswaardigheden.

Veel tolpoorten in de buurt.

Toffe en nette camping aan het meer Yohann en zijn vrouw zijn prachtige gastheer en gastvrouw. Alles was ok het sanitair was proper en dagelijks gekuist. ( alleen jammer toiletten zonder wcbril ) de bar en restaurant waren dik in orde. De meisjes die opdienden waren zeer vriendelijk. Animatie voor de kinderen alleen in het frans en engels Al bij al een zeer aangename vakantie beleeft. Allee jammer van de trein die ieder uur juist langs de kamping raast.

We hebben genoten

Marjan,
      14-8-2018

We hebben genoten. Prachtig meer. Wij hadden een super plek. 72!!!!

Mooie omgeving met leuke activiteiten in de buurt

Robbert,
      3-8-2018

Mooie omgeving met leuke activiteiten in de buurt. Geweldig meer en de hoge bergen dichtbij.

Leuke omgeving wanneer je een auto hebt

Chriede,
      3-8-2018

Leuke omgeving wanneer je een auto hebt. Alles is ver weg.

prima camping, vooral geschikt met kleine kinderen

Sandra,
      28-7-2018

prima camping, vooral geschikt met kleine kinderen.

Een zeer geslaagt verblijf

Rob,
      30-6-2018

Wij gepensioneerd echtpaar (68 jaar) hebben twee weken een van de stacaravans gehuurd. De locatie was brandschoon, receptie personeel zeer gehulpzaam. Inventaris van de caravan was ruim voldoende . Rond de caravan is ruim voldoende ruimte om buiten te zitten eventueel onder bomen. Deze camping is een aanrader. ook voor mensen die met een kampeervoorziening komen. Ruime plaatsen die goed zijn afgeschermd.

Camping ligt net buiten de bergen van de Franse Alpen (dus geen erge afkoeling in de avond en nacht) Maar bv de berg La Madeleine is op redelijke afstand van de camping.

Bedankt voor alles

John,
      16-6-2018

Bedankt voor jullie hartelijkheid en gastvrijheid. We hebben een ontzettend fijne vakantie gehad

Goede camping

fred,
      6-6-2018

Hallo,

Zoals we u al hebben gezegd bij ons vertrek, hebben we een fantastische vakantie op uw camping gehad, in een hele mooie omgeving.

Pretige camping, onze staanplaats lag vlak achter de speeltuin, wat ideaal was voor onze dochter van 18 maanden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Lac de Carouge in St Pierre d'Albigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Lac de Carouge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.