Camping Le Lac de Carouge

KinderhotelWeer vandaag29°15°
Camping Le Lac de Carouge
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Lac de Carouge voor je op een rij gezet:

105 reviews over Camping Le Lac de Carouge in het Nederlands

het was ok

C Bootsma
12-1-2019

Mooi meer,prima camping.Mobile home was goed, met uitzicht op de berg,dat verveelt niet. Je kon naar het gemeente zwembad vlakbij was wat op de site stond.. nou die was dus dicht!dus je moest +/-15 min.met de auto naar een paar plaatsen verderop,de laatste week vroeg ik vrij kaarten en was het antwoord dat het laagseizoen is dus dat niet meer goldt.Iets wat ik niet terug kon vinden op de site.. voelt onterecht. Animatie Franstalig,ze zijn vriendelijk & doen hun best,onze kinderen deden mee. Het meer is mooi!maar door reacties op zoover had ik het idee dat het niet zo koud zou zijn. Mijn partner heeft hier niet in gezwommen ,er is continue aanvoer van water uit een rivier. Je hoort de weg best en de trein hoor je regelmatig. ook s nachts vaker dan 1x(bv. om 3u) vaak een lange goederen trein.Wij zijn naar Chamonix geweest,erg leuk.mooie omgeving!Het kasteel in de buurt vond ik prijzig. Prijs kwaliteit verhouding duur.het was wel mooi.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Heel goed

janschiep
8-9-2018

Goede kampeerplaats, alles is er schoon. Hele aardige eigenaar, heel behulpzaam. De toiletten zijn schoon en liggen dichtbij de tentplaatsen, dat was wel fijn. De omgeving is heel mooi, met de bergen en het meer. We komen terug!

Gereisd Anders in september 2018

Een redelijke accomodatie, maar wel overlast.

René
6-9-2018

Een redelijk onderhouden camping bij een mooi meertje. Veel mobilhomes naast kampeerplaatsen. Animatie aanwezig. Er is echter vooral 's nachts overlast van de snelweg Lyon-Turijn, die slechts op 600 meter afstand ligt. Bovendien komen er vanaf 04.00 in de ochtend goederentreinen voorbij op minder dan 100 meter vanaf de camping!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

ACSI Eurocampings

Leuk, maar niet bijzonder. Wel mooie omgeving

Frank
30-8-2018

Eenvoudige camping. Leuk ingericht, sober maar goed. Eigenaar vriendelijk. Verschil in plaatsen is redelijk groot. Comfort t.o.v. normaal is vreemd, maar betaalt er meer voor omdat waterpunt 2 meter dichterbij staat. Is vreemd. Snelweg en Dweg te dichtbij geeft continu lawaai. Ook trein aanwezig. Je zit redelijk uit de buurt van bezienswaardigheden. Veel tolpoorten in de buurt.

Toffe en nette camping aan het meer Yohann en zijn en

Alex
      17-8-2018

Toffe en nette camping aan het meer Yohann en zijn vrouw zijn prachtige gastheer en gastvrouw. Alles was ok het sanitair was proper en dagelijks gekuist. ( alleen jammer toiletten zonder wcbril ) de bar en restaurant waren dik in orde. De meisjes die opdienden waren zeer vriendelijk. Animatie voor de kinderen alleen in het frans en engels Al bij al een zeer aangename vakantie beleeft. Allee jammer van de trein die ieder uur juist langs de kamping raast.

Gereisd Anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben genoten

Marjan
      14-8-2018

We hebben genoten. Prachtig meer. Wij hadden een super plek. 72!!!!

Gereisd Anders in augustus 2018

Mooie omgeving met leuke activiteiten in de buurt

Robbert
      3-8-2018

Mooie omgeving met leuke activiteiten in de buurt. Geweldig meer en de hoge bergen dichtbij.

Leuke omgeving wanneer je een auto hebt

Chriede
      3-8-2018

Leuke omgeving wanneer je een auto hebt. Alles is ver weg.

prima camping, vooral geschikt met kleine kinderen

Sandra
      28-7-2018

prima camping, vooral geschikt met kleine kinderen.

Gereisd Anders in juli 2018

Een zeer geslaagt verblijf

Rob
      30-6-2018

Wij gepensioneerd echtpaar (68 jaar) hebben twee weken een van de stacaravans gehuurd. De locatie was brandschoon, receptie personeel zeer gehulpzaam. Inventaris van de caravan was ruim voldoende . Rond de caravan is ruim voldoende ruimte om buiten te zitten eventueel onder bomen. Deze camping is een aanrader. ook voor mensen die met een kampeervoorziening komen. Ruime plaatsen die goed zijn afgeschermd. Camping ligt net buiten de bergen van de Franse Alpen (dus geen erge afkoeling in de avond en nacht) Maar bv de berg La Madeleine is op redelijke afstand van de camping.

Gereisd Anders in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
      • BBQToegestaan

• Soort strandGras
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
      • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Speeltuin

• Op het terreinBBQ faciliteiten
      • Centrale kookgelegenheidAanwezig
      • Overige servicesInformatie voor trips, Wasserette

• Autovrij parkJa
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen, Waterskiën
      • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
      • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
      • TennisbaanAanwezig
      • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Lac de Carouge in St Pierre d'Albigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Lac de Carouge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.