6 vragen over Camping d'Arpheuilles

• e.karman, 21-05-2015

Es

Is het leuk om vanaf de camping te joggen of racefietsen?

fam Frequin, 01-07-2015

het is behoorlijk bergachtig dus als je daarvan houdt kun je vanaf de camping goed fietsen. En er is vanaf de camping een mooie wandeling naar een uitzichtpunt over de meanderende Loire. Ook weer klimmen en dalen maar zeker de moeite waard

e.karman, 06-07-2015

Dat zal dan wel even wennen zijn na het vlakke nederland. Is het rond het meer niet vlak om een rondje te fietsen en of een stuk te hardlopen?

• g3or, 29-01-2015

wkn 29, 30

Hoi

Staan er in de wkn 29, 30 nog meer gezinnen met tieners/pubers?

Groetjes fam Dekker

Mason, 07-02-2015

Hallo, wij gaan met 2 pubers in week 30 en 31 naar deze camping! Groetjes fam. van der Voort

• fam Dekker, 18-12-2014

zomervak 2015 weken, 29,30!

Wij willen naar deze camping in de wkn 29, 30 met twee meisjes v 12 en 14!Komen er nog meer fam met meiden v hun leeftijd?Lijkt ons een hele leuke camping !

Marco, 04-01-2015

Voornamelijk Franse kinderen rond die leeftijd. Bij ons waren de Nederlandse kinderen ongeveer van 4 tot 11 jaar. Onze vier kinderen van 7 tm 13 hebben zich prima vermaakt en zouden in 2015 weer willen gaan.

g3or, 11-01-2015

Het lijkt ons ook lig een hele mooie camping , dus we hebben al geboekt!Wie weet, tot ziens daar!

• MB, 29-06-2014

Route naar camping

Weet iemand of de route naar de camping met een grote caravan goed te doen is en valt het stijgingspercentage mee <10%.

Ben benieuwd of iemand dat weet, anders nog even kijken naar een andere camping in deze omgeving.

Hendrik, 23-08-2014

De route naar de camping toe is prachtig en ook nog eens goed te doen met een caravan. De laatste paar kilometer (vanaf het dorpje) is een smal weggetje met een aantal bredere stukken om tegemoetkomend verkeer te kruisen.

• Anne, 28-03-2014

Weet iemand...

Weet iemand of er in het hoogseizoen veel Nederlanders op de camping staan?

Eric, 29-04-2014

Wij staan er met ons gezin vanaf 25 juli tot begin aug.: 2 volw., 4 kk (18-20 jr)

Gemma, 18-06-2014

Wij staan er vanaf 22 juli tot 5 augustus met 4 volwassenen en 4 kinderen.

• M.Fleuren, 19-06-2013

Nederlandse pubers ?

Zijn er Nederlandse kids op deze camping die op de middelbare school zitten ? Dus vanaf 12 jaar ?

Fam.Brouwer, 07-08-2013

weinig in onze periode dat we daar waren

Carolien, 19-01-2014

In welke periode waren jullie daar? Wij overwegen hier een weekje heen te gaan vanaf ca. 16 augustus met dan 14-jarige dochter.