Camping d'Arpheuilles

Meer campinginfo

Contact

61 reviews over Camping d'Arpheuilles

• 9Erwin Bekaert30-07-2019

Gewoon genieten, fantastisch toch...

De camping is gelegen aan de Loire, wat uiteraard met zich meebrengt dat je vertoeft in een schitterend natuur decor. Rust en ontspanning. Onthaasting zeg maar. Natuur wil ook zeggen, geen winkels. Is dit een nadeel? Voor ons niet. Wij hebben er een week doorgebracht en hebben een week genoten. Ook het sanitair was hygiënisch verzorgd. Vriendelijke uitbaters en de medewerkers deden er alles aan om de aanwezige jeugd te vermaken met allerhande bezigheden (zang en dans, waterspelen, basket,.....) ondanks de hitte deze week. Het was een prachtige vakantie.

• 8Mieke Kosman25-07-2019

Heerlijke camping voor een ontspannen vakantie

Camping d'Arpheuilles is een mooie, kleinschalige camping waar je heerlijk kan ontspannen. In de omgeving is weinig te doen maar daardoor geen druk om van alles te moeten. Er zijn veel kinderen van diverse leeftijden op de camping waardoor het voor iedereen leuk is. Onze zoon van bijna 6 heeft zich goed vermaakt. Wij waren met vrienden met 3 kinderen tussen 11 en 16 en die zaten elke avond gezellig samen bij het kampvuur. De gasten die op deze camping waren waren naar mijn menig erg gemoedelijk. Personeel is ontzettend vriendelijk. Er is lekker brood verkrijgbaar en het ijs, de snacks, en de bar zijn prima. De supermarkt is inderdaad ver. Sanitair voldoende en heel schoon. Goed zwembad met ondiep deel voor de kleintjes. Wel vond ik het persoonlijk voldoende om 1 week hier te zijn in combinatie met een plek waar meer te doen is. Wij zijn helemaal ontspannen na een week op deze camping.

Met vrienden

• 2018
    9Griffioen03-10-2018

Geweldige camping

Een super mooie rustige camping aan het water. Wij waren hier met Pubbers die zich hier prima vermaakt hebben. Beheerder is erg behulpzaam. Het enige minpuntje je moet ver rijden voor je bootschappen. Zeker een camping om nog eens terug te gaan!

• 7Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9Monique24-08-2018

Het is een kleinschalige camping met veel plekken die uitzicht hebben op de Loire. Camping ziet er verder prima verzorgd én groen uit!

• 9Fam. Koning05-08-2018

Top camping!

Gereisd met kinderen in de leeftijd van 5-12 jaar. Veel kinderen op de camping t/m 16 jaar, in onze periode ook veel Nederlandse gezinnen.

Mooie en rustige camping, midden in de natuur (ver van de drukke weg). 's avonds heerlijk stil, de jeugd komt dan bij elkaar bij het kampvuur maar hier heb je geen hinder van, heel gemoedelijk! Super vriendelijk en behulpzame eigenaren en medewerkers, die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Leuke animatie, in verschillende talen en waar je vrijblijvend aan mee kan doen. Wij hadden een super mooie plek met vrij uitzicht op het water. Het zwembad is mooi en groot genoeg voor de camping, en heeft lekkere stoelen erbij.

Sanitair ziet er verzorgd uit en was schoon. Horeca is basis, maar goed, voor ons voldoende. Goede broodservice.

1 tip: Het zou fijn zijn als bij de afwas en de douche bij alle kranen de watertemperatuur zelf te stellen is.

• 2017
    9Claudia Damsma19-08-2017

ontspannen sfeer

Camping ligt in een prachtige omgeving aan de Loire waarin je kan zwemmen, vissen en kano varen. Ook lekker verwarmd zwembad en leuke animatie voor elk wat wils. Er is een restaurant met kleine kaart met heerlijke gerechten. Wij hebben deze camping 30 jaar geleden al ontdekt en blijft op ons aantrekkingskracht houden. We komen eigenlijk nooit een 2de keer op een zelfde camping, maar dit jaar was onze de 3de keer en weer heerlijk genoten. De huidige eigenaar en zijn vrouw zijn erg warm en hebben ons en de kinderen enorm opgevangen nadat onze hond zijn poot brak en geopereerd moest worden!! Hulde aan hen. De camping is een leuke mix van Fransen, Belgen en Nederlanders. Het sanitair is keurig verzorgd en schoon. Douches zijn lekker warm. De enige 2 minpuntjes zijn de trage wifi ( maar dit zal volgend jaar beter worden daar er eind dit jaar glasvezel komt) en de supermarkten moet even voor gereden worden.

• 9Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 9Frank Koevoets09-08-2017

Werkelijk fantastisch, super personeel!

Een zeer groene camping met een net toilet gebouw, de camping is klein (70 plekken) En hierdoor zeer overzichtelijk met kleine kinderen. Het zwembad is werkelijk fantastisch en de Loire is zeer mooi. Het personeel doet er alles aan om het je naar je zin te maken en zijn erg leuk met kinderen. De wifi is slecht te noemen maar glasvezel was in de maak volgens Henri! Het eten in het restaurant is matig maar goedkoop! De omgeving is prachtig net als de camping trouwens. Wij gaan hier volgend jaar zeer zeker naar terug.

• 4Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Marleen29-07-2017

Prachtige familie camping

Mooie camping! Op doorreis 'per ongeluk' terecht gekomen. Toch nog wat extra nachten blijven staan omdat de kinderen het zo'n leuke camping vonden. Het sanitair is netjes schoon. Wc rollen hangen voor de toiletten dus je moet vooraf bedenken hoeveel je nodig denkt te hebben. We komen hier zeker nog een keer terug voor een langere periode. Wij waren met kids tussen 4 en 13 jaar.

• Oude reviews

9Ellen Spanhove29-08-2016

zeer aangenaam verblijf met tal van faciliteiten

zeer proper sanitair heel kindvriendelijk mooie ruime kampeerplaatsen vriendelijke en enthousiaste ploeg

• 10Staat v/h sanitair

• 8dieuwertje13-08-2016

très bon

Mooie rustige camping met prima faciliteiten. Très bon

Anders

6 tips over Camping d'Arpheuilles

• Arnoud Herberts, 25-09-2019

Door hun ideale ligging aan de oevers van de Loire, heb je altijd een fantastisch uitzicht op de prachtige natuur.

Trouwens sinds 2017 vindt u op Camping Arpheuilles onder meer - een verwarmd zwembad (tussen 26 bij 28 ° C) - een multisportveld. En véél andere verrassingen!

• Mayke Herberts, 08-09-2019

Camping d’Arpheuilles ligt in een mooi en wild natuurgebied. Hebt u zin in een mooi verblijf, een vakantie op een driesterrenkamping ? Reserveer dan een kwaliteitsplaats in open lucht. Er is een zwembad, ligstoelen met parasol, een kinderzwembad, spelletjes en een aparte bar aan het zwembad voor een drankje of een ijsje. De camping is rustig en gezinsvriendelijk. In het restaurant kan u een dagschotel eten, zowel binnen als op het terras. U hebt ook de mogelijkheid om eten af te halen.

• Fam.Brouwer, 07-08-2013

-het kanoën voor 5 euro p.d.

6 vragen over Camping d'Arpheuilles

• e.karman, 21-05-2015

Es

Is het leuk om vanaf de camping te joggen of racefietsen?

fam Frequin, 01-07-2015

het is behoorlijk bergachtig dus als je daarvan houdt kun je vanaf de camping goed fietsen. En er is vanaf de camping een mooie wandeling naar een uitzichtpunt over de meanderende Loire. Ook weer klimmen en dalen maar zeker de moeite waard

e.karman, 06-07-2015

Dat zal dan wel even wennen zijn na het vlakke nederland. Is het rond het meer niet vlak om een rondje te fietsen en of een stuk te hardlopen?

• g3or, 29-01-2015

wkn 29, 30

Hoi

Staan er in de wkn 29, 30 nog meer gezinnen met tieners/pubers?

Groetjes fam Dekker

Mason, 07-02-2015

Hallo, wij gaan met 2 pubers in week 30 en 31 naar deze camping! Groetjes fam. van der Voort

• fam Dekker, 18-12-2014

zomervak 2015 weken, 29,30!

Wij willen naar deze camping in de wkn 29, 30 met twee meisjes v 12 en 14!Komen er nog meer fam met meiden v hun leeftijd?Lijkt ons een hele leuke camping !

Marco, 04-01-2015

Voornamelijk Franse kinderen rond die leeftijd. Bij ons waren de Nederlandse kinderen ongeveer van 4 tot 11 jaar. Onze vier kinderen van 7 tm 13 hebben zich prima vermaakt en zouden in 2015 weer willen gaan.

g3or, 11-01-2015

Het lijkt ons ook lig een hele mooie camping , dus we hebben al geboekt!Wie weet, tot ziens daar!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig