Tijdelijk €25 aanbetaling

d'Arpheuilles

We hebben de beste aanbieders voor Camping d'Arpheuilles voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 69 reviews
+21

8.4FantastischScore uit 69 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

69 Reviews over d'Arpheuilles

• 8Anoniem08-10-2022

Leuk voor één keer

Leuke kleinschalige camping, zeker ook voor tieners. Zwembad is niet groot maar wel fijn. Pubers vermaken zich goed. Kampvuur is leuk voor hen maar niet voor de mensen in de safaritenten. Zij klaagden over het lawaai. Eigenaren zijn vriendelijk tegen de volwassenen maar eigenaresse kan niet goed met de grote groep tieners omgaan. Als het haar niet zint is ze niet meer zo vriendelijk en respectvol. Velen staan er al jaren, iets wat wij echt niet begrijpen. De omgeving is prachtig maar er is heel weinig te doen in de omgeving. Verder staan de tenten en caravans tegenover het zwembad dicht op elkaar. Blij dat we daar niet zaten. Zwembad is open van 10 tot 19u. Er is toezicht wat jammer was maar ook wel nodig met sommige pubers. Verder veel honden. Leuk voor één keer maar dat is het dan ook....

• 8van der Meer07-09-2022

SUPER LEUKE VAKANTIE GEHAD OM HEERLIJK RUSTIGE CAM

Heerlijk rustige camping waar voor tieners veel wordt georganiseerd. O.a. dagelijks sportactiviteiten, in de avond kampvuur bij de rivier en gezamenlijk chillen bij het wifipunt. Super lieve vriendelijke eigenaren die altijd bereid zijn te helpen waar nodig. Voor visliefhebbers is er de rivier waar hele grote karpers en meervallen te vangen zijn. Van 22:00 tot ca. 09:00 is het heerlijk stil op de camping. Verder is er een leuk restaurantje en is er 1 x per week een feestavond.

• 9Mirjam25-08-2022

Leuke camping

We hebben half augustus een week op deze camping gezeten met onze tieners van 11 en 15. Erg genoten hier. Leuke kleinschalige camping waar, vooral voor de kinderen, genoeg te doen is. Trampoline, tafeltennis, voetbaltafel, jeugdhonk/miniclub, zwembad enz. Kinderen (ook tieners) ontmoeten elkaar heel makkelijk bij de WiFi, speelplaats of kampvuur. En omdat de camping zo kleinschalig is, komen ze elkaar ook steeds weer tegen. Wij zaten aan de rand met prachtig uitzicht op het water, grote ruime plekken daar. Verder was het personeel heel vriendelijk en meegaand en het sanitair altijd schoon. Zeker een aanrader dus!

• 9Jedje17-08-2022

Mooie relaxte camping

Wat een fijne mooie camping! Super lieve eigenaren en prachtige ligging. Heerlijk zwembad, leuke activiteiten en super schoon sanitair; met wc papier, bril en muziekje ;-). Wij hebben echt genoten, de kids (7&9) hadden direct aansluiting en zagen we de hele dag niet. Ook leuk dat ze 'opgetrommeld' werden voor de activiteiten. De camping is zeer geschikt voor verschillende leeftijden; ook veel tieners op de camping die zich goed vermaken met elkaar oa bik het dagelijkse kampvuur. Ook fijn dat er veel leuke hoekjes op de camping zijn (het bamboebos was bij die van ons DE plek) waar de kinderen ongestoord met elkaar kunnen spelen. Wij komen zeker een keer terug!

• 8Karin18-06-2022

Heerlijk rustig groen met fantastisch uitzicht

Mooie ruime plaatsen met uitzicht op de rivier. Vriendelijke eigenaren. Luxe safaritenten met prachtig uitzicht. Heerlijk kunnen zwemmen en kanoën!

• 9De Boer27-07-2021

Heerlijk relaxte, kleine camping ideaal voor puber

Zeer geschikte en overzichtelijke camping voor sportieve pubers die niet van dat massale houden. Elke middag een leuk sporttoernooi en ‘s avonds een laagdrempelig kampvuur voor alle kinderen. Voor jongere kinderen elke ochtend knutsel en sport. Een keer per week wat entertainment. Zeer enthousiast team met ook iemand die Nederlands spreekt in het animatieteam. Supermarkt is iets verder rijden, maar goed te doen. Leuk om met de kano naar kasteel La Roche te varen. Zwembad is klein, maar goed verwarmd. Aanrader.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8bente25-07-2021

heerlijk

we verbleven in een safaritent met een prachtig uitzicht. mooier dan op de foto's. voor de jeugd is er veel te doen, er is elke avond een kampvuur en het personeel is ook erg vriendelijk. we hebben een heerlijke week gehad. het sanitairgebouw is wel een stukje lopen vanaf de safaritenten

• 9Lena15-01-2020

prachtig gelegen

Heerlijke, niet al te grote camping. Mooi zwembad, schoon en voldoende sanitair, schitterend gelegen aan de Loire. Alles heel erg goed onderhouden. Voor de kinderen een fijn multisportveld. Wij hadden een safaritent met uitzicht op de rivier, echt heel mooi! Je kan prima eten op de camping, elke dag vers brood reserveren en paar keer per week staat er een fruit- en groentekraam. Dat is wel handig, want je moet een eindje rijden voor je boodschappen. Camping ligt wat afgelegen, verwacht geen dorpjes op loopafstand. Toen wij er waren was het heel erg warm en werd gezegd dat er te veel alg in de Loire zat om te zwemmen. Aanraders: kano's huren op de camping, klimpark op half uurtje rijden(info bij receptie).

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Erwin Bekaert30-07-2019

Gewoon genieten, fantastisch toch...

De camping is gelegen aan de Loire, wat uiteraard met zich meebrengt dat je vertoeft in een schitterend natuur decor. Rust en ontspanning. Onthaasting zeg maar. Natuur wil ook zeggen, geen winkels. Is dit een nadeel? Voor ons niet. Wij hebben er een week doorgebracht en hebben een week genoten. Ook het sanitair was hygiënisch verzorgd. Vriendelijke uitbaters en de medewerkers deden er alles aan om de aanwezige jeugd te vermaken met allerhande bezigheden (zang en dans, waterspelen, basket,.....) ondanks de hitte deze week. Het was een prachtige vakantie.

• 8Mieke Kosman25-07-2019

Heerlijke camping voor een ontspannen vakantie

Camping d'Arpheuilles is een mooie, kleinschalige camping waar je heerlijk kan ontspannen. In de omgeving is weinig te doen maar daardoor geen druk om van alles te moeten. Er zijn veel kinderen van diverse leeftijden op de camping waardoor het voor iedereen leuk is. Onze zoon van bijna 6 heeft zich goed vermaakt. Wij waren met vrienden met 3 kinderen tussen 11 en 16 en die zaten elke avond gezellig samen bij het kampvuur. De gasten die op deze camping waren waren naar mijn menig erg gemoedelijk. Personeel is ontzettend vriendelijk. Er is lekker brood verkrijgbaar en het ijs, de snacks, en de bar zijn prima. De supermarkt is inderdaad ver. Sanitair voldoende en heel schoon. Goed zwembad met ondiep deel voor de kleintjes. Wel vond ik het persoonlijk voldoende om 1 week hier te zijn in combinatie met een plek waar meer te doen is. Wij zijn helemaal ontspannen na een week op deze camping.

Camping d'Arpheuilles info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar