Reviews over St-Nizier-le-Désert

Mooie rustige camping aan meertje

Frouke,
    1-7-2016

Prima camping om een paar dagen te verblijven! Wij hadden een kampeerplek aan het meertje (visvijver) . Erg groen, een natuur-zwembad op de camping. Nu erg rustig (buiten seizoen) bijna allemaal Fransen op de camping, geen massa. nieuw sanitairgebouw, zeer schoon. Leuke kleine dorpjes in de buurt (niet erg toeristisch)

Goed eten in restaurantje op de camping, zeer vriendelijke mensen.

Perouges, mooi oud dorpje om te bezoeken. Verder is Bourg-en-Bresse en Lyon redelijk dichtbij.

Goed verzorgde camping

Theo Broekmans,
    30-6-2016

Het is een stukje van de route national af maar je hebt wel een mooi gelegen rustige goed verrzorgde camping.

Op de weg nar Lyon via de route national ligt deze rustige mooie camping.Het sanitair ziet er modern en goed verzorgd uit.Ik ben op de camping alleen maar fransen tegen gekomen.

Het gebied erom heen nodigd uit voor wandelaars en aan de meertjes zitten vele vissers. Voor kinderen/jeugd is het een wat mindere camping.

Lyon ligt op ca 30 km.in de buurt van de camping is en klein dorpje maar verder is er weinig.

Mede gezien de prijs(16,50) voor een caravan met twee volwassen en prima camping