Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

11 Reviews over Municipal Saint Nazaire le Désert

• 9David LAIDET19-08-2019

Un camping à l'ambiance familiale

Si vous souhaitez des vacances reposantes, dans un cadre idyllique, à dimension très très humaine (30 emplacements...), c'est bien ici qu'il faut venir. Une belle piscine très bien entretenue comblera les petits et les grands et les petits jeux du jardin, les plus petites. Le snack est top, les prix accessible et l'hôte, Nina, très gentille avec son accent venu de l'Est ;-)

• 9Staat v/h sanitair
  • 5Chris08-08-2018

piscine chère

maitre nageur inexistant. Prix d'entrée bcp trop élevé. 3 euros la PM pour les non campeurs. Un groupe d'ado monopolise la piscine, impossible de faire ne fusse qu'une longueur... 30min.ça va mais après il faut de la place pour tt le monde.... Dommage

• 5Staat v/h sanitair
  • 10Uli kraus28-07-2018

Great Place

With pleasure once Very Friendly staff, clean , Great landsxape for cycling , River bathing

• 10Sybille02-07-2018

Uniek en authentiek!

Zeer gastvrij dorpje, enig mooi door het samenstromen van twee riviertjes, enig mooie streek en vooral rustig, niet veel toerisme. Een echte oase dans le désert met lekkere plaatselijke keuken en niet duur. Het zwembad is zeer netjes en de groene camping wordt beheerd de zeer vriendelijke Nina. Echt geen enkele negatieve opmerking. Een volle 10.

• 10Lebouteiller24-08-2016

super séjour

le calme la propreté la gentillesse de NINA et, la piscine municipale 3 € de forfait personne pour toute la durée du séjour. un frigo et une case congélation à disposition le snack sympa

bref super vacances dans la drôme et la valée de la roanne

• 8Paulwillem Lommerde12-08-2015

rust in een prachtige natuur

Siinds 2015 is er een nieuwe beheerder die er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken en de rust op de camping te bewaren. Sanitair is ontoereikend, wel schoon. Op minder dan 45 autominuten is er alleen natuur, en uiteraard een mooi 25 meter zwembad op de camping. Op loopafstand een kleine super, bakker, restaurant, kroeg, en ook op de camping is een snack. Veel gezinnen met kleine kinderen en oudere stellen. Ongeveer driekwart frans, eenkwart nederlands en belgisch. Forfait 2 pp plaats, camperrmiddel is €15. (2015)

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Harrie Wijermars10-07-2012

Prachtige plek in de vallei van de Roanne

Tijdens een wandeltocht vanuit een naburige camping kwamen we toevallig langs deze camping. Prachtig gelegen nabij het vriendelijke dorpje St. Nazaire le Desert en uitzicht op de omringende bergen. Wij hebben onze caravan opgehaald en zijn hier neergestreken. Met veel plezier hebben we hier ruim 1 week gestaan in de eerste helft van juli. Van de ongeveer 40 plekken was minder dan 25% bezet, niet helemaal te begrijpen gezien prijs/kwaliteit verhouding. De nieuwe beheerder is, blijkbaar in tegenstelling tot zijn Nederlandse voorganger, niet zo goed in het aan de man brengen van deze camping. Voor ons heel prettig, voor hem waarschijnlijk minder. Verdere voordelen: vriendelijke benadering, erg mooi zwembad, winkeltje en bakker op 5 minuten, prachtige wandelroutes vanaf de camping. Goedkoop, kale prijs , plaats en twee personen voor 14 €. Nadeel, een wat grotere plaats als Die, Crest of Dieulefit ligt op bijna 40 kilometer. De rit daarna toe erg mooi. Een aanrader deze camping

• 7Staat v/h sanitair
  • 9van den Broek08-08-2010

gastvrij, gemoedelijk, gezellig

prima plek voor een fijne en rustige vakantie. Veel wandelmogelijkheden in de omgeving. Voor grotere kinderen erg weinig te doen. Ze moeten het treffen om er leeftijdsgenoten tegen te komen. Veel jonge kinderen. Ongeveer voor de helft Franse en Nederlandse gasten. Sanitair erg beperkt...

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Tanja Nolten07-04-2009

Super gastvrij

Als je in de prachtige Drome een enorm gastvrije, gezellige en ruime camping zoekt dan is dit het adres voor levensgenieters!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Fam Veldhuizen31-08-2008

Leuk, vriendelijke beheerder, rustig.

Wij zijn hier in augustus 2008 geweest. erg leuke camping. Jammer genoeg toen wij waren erg weinig Nederlanders, dat was jammer voor de kinderen, maar dat was vooral aan de ouders te wijten, wij hoordden dat net voor wij arriveerden er meer Nederlanders waren. Toch hebben de kinderen zich prima kunnen vermaken, o.a. in het mooie en grote zwembad (waar wij ze vanuit onze luie stoel konden zien) en in de speelkamer, wat niet erg veel voorstelde maar toch altijd wel weer wat te doen was. In het dorpje (Saint Nazaire le Désert) was ook een tennisbaan waar je gratis kon tennissen en een voetbalveldje. Voor de ouders ook een leuke camping, heerlijk rustig, s'avond alleen af en toe last van feestjes die tot laat doorgingen maar volgens onze buren waren die nachten de enige dat het geluid zo hard was. Je kan ook prima wandelen, en de benodigde boodschappen waren te halen in het dorpje.

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar