8,2

7 reviews over Camping Municipal Saint Nazaire le Désert in het Nederlands

Uniek en authentiek!

Sybille
2-7-2018

Zeer gastvrij dorpje, enig mooi door het samenstromen van twee riviertjes, enig mooie streek en vooral rustig, niet veel toerisme. Een echte oase dans le désert met lekkere plaatselijke keuken en niet duur. Het zwembad is zeer netjes en de groene camping wordt beheerd de zeer vriendelijke Nina. Echt geen enkele negatieve opmerking. Een volle 10.

Gereisd Met partner in juli 2018

rust in een prachtige natuur

Paulwillem Lommerde
12-8-2015

Siinds 2015 is er een nieuwe beheerder die er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken en de rust op de camping te bewaren. Sanitair is ontoereikend, wel schoon. Op minder dan 45 autominuten is er alleen natuur, en uiteraard een mooi 25 meter zwembad op de camping. Op loopafstand een kleine super, bakker, restaurant, kroeg, en ook op de camping is een snack. Veel gezinnen met kleine kinderen en oudere stellen. Ongeveer driekwart frans, eenkwart nederlands en belgisch. Forfait 2 pp plaats, camperrmiddel is €15. (2015)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Prachtige plek in de vallei van de Roanne

Harrie Wijermars
10-7-2012

Tijdens een wandeltocht vanuit een naburige camping kwamen we toevallig langs deze camping. Prachtig gelegen nabij het vriendelijke dorpje St. Nazaire le Desert en uitzicht op de omringende bergen. Wij hebben onze caravan opgehaald en zijn hier neergestreken. Met veel plezier hebben we hier ruim 1 week gestaan in de eerste helft van juli. Van de ongeveer 40 plekken was minder dan 25% bezet, niet helemaal te begrijpen gezien prijs/kwaliteit verhouding. De nieuwe beheerder is, blijkbaar in tegenstelling tot zijn Nederlandse voorganger, niet zo goed in het aan de man brengen van deze camping. Voor ons heel prettig, voor hem waarschijnlijk minder. Verdere voordelen: vriendelijke benadering, erg mooi zwembad, winkeltje en bakker op 5 minuten, prachtige wandelroutes vanaf de camping. Goedkoop, kale prijs , plaats en twee personen voor 14 €. Nadeel, een wat grotere plaats als Die, Crest of Dieulefit ligt op bijna 40 kilometer. De rit daarna toe erg mooi. Een aanrader deze camping

Gereisd Met partner in juli 2012

gastvrij, gemoedelijk, gezellig

van den Broek
8-8-2010

prima plek voor een fijne en rustige vakantie. Veel wandelmogelijkheden in de omgeving. Voor grotere kinderen erg weinig te doen. Ze moeten het treffen om er leeftijdsgenoten tegen te komen. Veel jonge kinderen. Ongeveer voor de helft Franse en Nederlandse gasten. Sanitair erg beperkt...

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super gastvrij

Tanja Nolten
7-4-2009

Als je in de prachtige Drome een enorm gastvrije, gezellige en ruime camping zoekt dan is dit het adres voor levensgenieters!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2009
2008

Leuk, vriendelijke beheerder, rustig.

Fam Veldhuizen
31-8-2008

Wij zijn hier in augustus 2008 geweest. erg leuke camping. Jammer genoeg toen wij waren erg weinig Nederlanders, dat was jammer voor de kinderen, maar dat was vooral aan de ouders te wijten, wij hoordden dat net voor wij arriveerden er meer Nederlanders waren. Toch hebben de kinderen zich prima kunnen vermaken, o.a. in het mooie en grote zwembad (waar wij ze vanuit onze luie stoel konden zien) en in de speelkamer, wat niet erg veel voorstelde maar toch altijd wel weer wat te doen was. In het dorpje (Saint Nazaire le Désert) was ook een tennisbaan waar je gratis kon tennissen en een voetbalveldje. Voor de ouders ook een leuke camping, heerlijk rustig, s'avond alleen af en toe last van feestjes die tot laat doorgingen maar volgens onze buren waren die nachten de enige dat het geluid zo hard was. Je kan ook prima wandelen, en de benodigde boodschappen waren te halen in het dorpje.

Gereisd Familie in augustus 2008

geweldig leuke camping

Carla
11-8-2008

gezllige camping waar je je helemaal thuis voelt. De kinderen kunnen ook lekker hun gang gaan dus hun ouders ook!

Gereisd Met vrienden in juli 2008

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Saint Nazaire le Désert in St. Nazaire le Désert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Saint Nazaire le Désert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.